Behoefte aan hulp/ondersteuning vanuit ggz

Algemeen

Moderator: Moderators

Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

en wat is dat? 100 %?

:wink:
wavebird
ff weer wat posten

Bericht door wavebird »

Joyy schreef:en wat is dat? 100 %?

dat je je echt vrouw voelt. een ander woord voor 100%, overtuigd. hehe
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

wavebird schreef:

het enigste dat je 100% bent, is mens, lijkt mij...

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
wavebird
ff weer wat posten

Bericht door wavebird »

Babette schreef:
wavebird schreef:

het enigste dat je 100% bent, is mens, lijkt mij...

Groetjes en liefs,

Babette.
Wat een filosofisch gereutel hier zeg bahbah.
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

geef je toch wat tegengas? :wink:

100 % vrouw , ik denk niet dat de man of vrouwbeleving in procenten is uit te drukken

wat dat betreft glijdt iedereen op de genderschaal
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Mijn psychologe bij de VU wist me te vertellen dat ook biologische vrouwen zelden of nooit "100% vrouw" invullen op een genderschaal man-vrouw. De meeste mensen vullen zo'n 80-90% in.

In die zin vind ik dat mensen op dit forum wel eens -veel- te veel de nadruk op die wel-of-niet 100% leggen, waarbij daarbij impliciet verondersteld wordt dat die niet-100%-vrouw-mensen dan ineens ook geen TS, laat staan vrouw, zouden zijn. Dat is dus echt bewezen onzin.

Groetjes,

Frederique
... Trotse TG
Kijk ook eens op de genderkalender !
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

Frederique_ schreef: ... Trotse TG
hoe weet jij dat je tg bent? je sluit een srs toch niet uit? tg is voor de meeste volgens mij gewoon een 'tussenhokje' naar ts. die zijn eigenlijk wel ts, maar durven of kunnen om wat voor reden dan ook die srs niet (of niet direct) te ondergaan.
nepvrouw als geuzennaam
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

ik denk dat de discussie over wat tg en ts nu precies inhoud de meeste is gevoerd der alle discussies hier

men wil zichzelf nu eenmaal in een hokje plaatsen blijkbaar, en ergens is dat wel nodig om een beetje ana te geven in welke hoek je zit, ter communicatie

maar laten we aub die discussie niet weer gaan voeren
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

wavebird schreef:
Babette schreef:het enigste dat je 100% bent, is mens, lijkt mij...

Groetjes en liefs,

Babette.
Wat een filosofisch gereutel hier zeg bahbah.
+1

zeg dat wel ja, dat constante filosofisch gereutel over mens-zijn. we weten hier inmiddels nu wel dat we allemaal 100% *mens* zijn. het zou niet best zijn als we dat niet wisten. dus dat *we zijn allemaal mensjes* stokpaardje kan ook weer op stal gezet worden :P en zo niet, dan moet ie ook maar opgenomen worden in die poll van meest irritante stokpaardjes :P
nepvrouw als geuzennaam
wavebird
ff weer wat posten

Bericht door wavebird »

Het is niet zo dat ik ontevreden ben over dit forum maar ik zoek eigenlijk nog een goed forum of site voor mensen zoals ik die nog aan het begin staan of beter gezegd nog niets aan zichzelf hebben laten veranderen of wat dan ook. dus een soort lotgenoten.

heeft iemand hier suggesties?want heb al wel gegoogled maar ik kan er geen goede site vinden.

alvast bedankt
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

ik denk dat je of je nu aan het begin staatr, halverwege of aan het end, je hier toch op zijn plaats bent

post zelf wat onderwerpen die jou bezighouden en geheid dat er mensen zinnig op kunnen reageren

daarnaast schets je een beeld van dat zowat iedereen al veel verder is dan jij, ik denk dat dat niet realistisch is, ieder heeft haar eigen stadium en traject en als je de mensen op een hoop zou gooien dan zou je er achter komen dat daar echt vanalles en nogwat tussenzit :wink:
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

hoi wavebird.... ik ken wel een site maar geen reclame maken SINDS IK DAAR ZONDER DAT IK ER EEN BERICHTJE GESCHREVEN HEB GEBANNED BEN.

maar je vindt hier op trav een kleine verzameling verschillende mensen die zich allemaal ergens anders bevinden in de transitie en van die verscheidenheid leer je meestal het meest. Ookal hebben de mensjes op bijna elk Tforum de neiging minderheden met afwijkende meningen het zwijgen op te leggen...

maar gezien je 100% vrouw gevoel kun je wel terecht op de "fabeltjes krant!"
Ik mag geen reclame maken!
Maar als je me een PB stuurt zal ik zo lief zijn je de link door te sturen...als je je daar aanmeldt vraag dan gelijk even waarom mijn account uitgeschakeld is svp.
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Take it easy Tinky, was het niet zo dat je van de fabeltjeskrant altijd gebanned wordt als je er een paar maanden niet schrijft?

Beetje botte manier zo, dat wel, maar je zou met een kort mailtje ws. zo weer terug komen daar.

Groetjes,
Sticky
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

heey Sticky ! xx :)

Oh nee dat wist ik niet... ik dacht al, die hebben me er stiekum uitgewerkt. Rare gang van zaken trouwens, alsof na 2 maanden stilte je ineens genezen bent :)
wavebird
ff weer wat posten

Bericht door wavebird »

tinkerbell_ schreef:hoi wavebird.... ik ken wel een site maar geen reclame maken SINDS IK DAAR ZONDER DAT IK ER EEN BERICHTJE GESCHREVEN HEB GEBANNED BEN.

maar je vindt hier op trav een kleine verzameling verschillende mensen die zich allemaal ergens anders bevinden in de transitie en van die verscheidenheid leer je meestal het meest. Ookal hebben de mensjes op bijna elk Tforum de neiging minderheden met afwijkende meningen het zwijgen op te leggen...
maar gezien je 100% vrouw gevoel kun je wel terecht op de "fabeltjes krant!"
Ik mag geen reclame maken!
Maar als je me een PB stuurt zal ik zo lief zijn je de link door te sturen...als je je daar aanmeldt vraag dan gelijk even waarom mijn account uitgeschakeld is svp.
dat valt mij wel een beetje op inderdaad. maar moet je zeggen dat de meeste gewoon netjes antwoorden zonder klagen verder. maar ik probeer gewoon tot nieuwe inzichten te komen that's all :wink: . Maar als mij een vraag of topic niet aanstaat reageer ik er niet op.

alleen hier hebben een paar er een handje van dan toch perse te moeten antwoorden. dat valt mij wel op.. ik zal een om sturen. vriendelijk bedankt tinkerbell

gr
Plaats reactie