Is er iemand in het noorden, stad Groningen e.o. bijv, die voor mij een pakket met kleding kan ontvangen. Omdat ik mijn partner wil verrassen kan ik dat niet thuis ontvangen en wil dat dan graag bij je komen ophalen.
kleding van wat voor maat? als het confectiemaat 42/44 is dan neem ik dat pakket kleding graag voor je in ontvangst via een postbusnummer. contact kunnen we houden via mijn pre paid 06
Je kunt het ook gewoon op je werk laten afleveren overigens.. dan meldt de koerier zich bij de receptie en roepen ze je om ff te tekenen.. pakketje in je kofferbak rossen, en klaar
Dat is helaas niet mogelijk, alles word geopend. Kennelijk om prive gebruik te ontmoedigen. Kiala verzenddienst is soms een uitkomst, want daar kun je een afhaalpunt aangeven. Maar lang niet iedereen werkt daarmee en zeker bedrijven buiten belgie en nederland niet.
kiki schreef:kleding van wat voor maat? als het confectiemaat 42/44 is dan neem ik dat pakket kleding graag voor je in ontvangst via een postbusnummer. contact kunnen we houden via mijn pre paid 06