"Pakketdienst..."

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
pietje345678
is nieuw hier

"Pakketdienst..."

Bericht door pietje345678 »

Is er iemand in het noorden, stad Groningen e.o. bijv, die voor mij een pakket met kleding kan ontvangen. Omdat ik mijn partner wil verrassen kan ik dat niet thuis ontvangen en wil dat dan graag bij je komen ophalen.

Groetjes,

Joe
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

kleding van wat voor maat? als het confectiemaat 42/44 is dan neem ik dat pakket kleding graag voor je in ontvangst via een postbusnummer. contact kunnen we houden via mijn pre paid 06 ;-)
nepvrouw als geuzennaam
Ajira
dagelijks aanwezig

Bericht door Ajira »

Je kunt het ook gewoon op je werk laten afleveren overigens.. dan meldt de koerier zich bij de receptie en roepen ze je om ff te tekenen.. pakketje in je kofferbak rossen, en klaar :)
pietje345678
is nieuw hier

Bericht door pietje345678 »

Dat is helaas niet mogelijk, alles word geopend. Kennelijk om prive gebruik te ontmoedigen. Kiala verzenddienst is soms een uitkomst, want daar kun je een afhaalpunt aangeven. Maar lang niet iedereen werkt daarmee en zeker bedrijven buiten belgie en nederland niet.
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

kiki schreef:kleding van wat voor maat? als het confectiemaat 42/44 is dan neem ik dat pakket kleding graag voor je in ontvangst via een postbusnummer. contact kunnen we houden via mijn pre paid 06 ;-)
Tjonge, Kiki toch :oops:
Plaats reactie