Laat naar je kijken! Genen, doe me een lol! Onwetendheid is het grote probleem, en het enigste dat daarvoor helpt is educatie. Maar ja, dat kost geld, hè? Repressie heeft nog nooit iets opgeleverd! Voorbeelden te over, wereldwijd! Bovendien is het reactionair gedrag om iedereen die niet helemaal past of strookt, maar lekker over de landsgrenzen te sturen! Fabelachtige en zeer intelligente oplossing!tinkerbell_ schreef:Ben ik het niet mee eens... Ik durf te geloven dat het zelfs in de genen zit of dat het tenminste door de ouders doorgegeven wordt.
Je zult mij niet horen zeggen dat je dergelijk gedrag moet toestaan. Dat is, mijns inziens, in onze rechtsstaat ook niet het geval. Zie ook eerste alinea.. Nu de "oplossingen":tinkerbell_ schreef: weet je wat meten met verschillende maten is Babette. Toestaan dat een groep mensen anderen het leven zuur en onmogelijk maken. Hoe denk jij dat een trans zich voelt als zij bedreigt of erger: in elkaar geslagen wordt?
OK, Marokkanen weg. En wie zijn dan de volgende? Surinamers, Antillianen, Turken, oh en vergeet vooral de Polen niet! En als "we" alle "allochtonen" weg gestuurd hebben, welke minderheid volgt dan? Friezen? Limburgers, patatbakkers of gereformeerden? Of nog beter: gehandicapten! En wie gaat dat allemaal regelen, denk je? Tante Rita, of ome Geert? Wij leven met z'n allen nu eenmaal op deze planeet, als één grote multi-culti samenleving en hoe eerder we met z'n allen leren om op een redelijke manier met elkaar om te gaan, hoe beter het mij is.
Ik hoorde andere dag Kees van Kooten zeggen dat we allemaal maar muzikant moesten worden, want dan waren de oorlogen voorbij: kijk, dat is nog eens een goed idee!
Groetjes en liefs,
Babette.