Homo-modeshow verstoord
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Tinkerbell,
De site van het CBS is een beetje groot. En ik daag je uit om ergens van die site cijfers te vinden die jouw onderbuikgevoelens ondersteunen.
En verder houd ik nu op. Ik zit me hier alleen maar kwaad over te maken.
Groetjes,
Frederique
De site van het CBS is een beetje groot. En ik daag je uit om ergens van die site cijfers te vinden die jouw onderbuikgevoelens ondersteunen.
En verder houd ik nu op. Ik zit me hier alleen maar kwaad over te maken.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- Banned Lid
lieve frederique, pildiz en saartje,
de commotie rond het ene anti homo marok incident is nog niet overgewaaid en de volgende vind al weer plaats. tegenwoordig in een tempo van eens per 14 dagen in die vermaledijde media.
lees onderstaand artikel over de anti homo uitspraak maar over Yman Mahrach, Amsterdas PVDA(!!!!!) raadslid.
deze gehoofddoekte marok dame laat zich ook niet onbetuigd voor wat betreft homofobie en islam.
wat nou 'slachtoffers'?? het zijn DADERS, en wel redelijk massaal.
niets meer, niets minder.
de commotie rond het ene anti homo marok incident is nog niet overgewaaid en de volgende vind al weer plaats. tegenwoordig in een tempo van eens per 14 dagen in die vermaledijde media.
lees onderstaand artikel over de anti homo uitspraak maar over Yman Mahrach, Amsterdas PVDA(!!!!!) raadslid.
deze gehoofddoekte marok dame laat zich ook niet onbetuigd voor wat betreft homofobie en islam.
nepvrouw als geuzennaam
Ik zal het nog eens proberen.
Wat de jeugd tegenwoordig uitspookt is niet zo gek veel anders dan wat de jeugd uitspookte toen ik 16 was.
Alleen nu is de meerderheid koffiekleurig en niet melkkleurig.
Hetgene waar de meeste mensen een probleem mee schijnen te hebben.
Jullie willen niet weten wat ik en mijn vriendjes allemaal hebben uitgespookt vroeger.
Stoer doen tegenover je vriendjes heeft daar veel mee te maken.
Als zulke gastjes ouder zijn schamen ze zich dood om hun vroegere daden, net als ik nu.
Hoewel het toen echt verschrikkelijk lachen was hoor.
Ok, ik heb nooit homos in elkaar geslagen, maar wel weggejaagd van het "potenpaadje" bij school in de pauze, zuiver uit onwetendheid en omdat je meegesleurd werd door anderen.
Maar ik kende zat gasten die dat wél deden.
Kortom, er is niets veranderd, wij zijn alleen ouder en intolleranter geworden.
Alleen ik vergeet niet wat ik vroeger gedaan en gezien heb.
Iemand zei dat je pas kon oordelen als je zelf van een minimum had geleefd en/of dakloos was geweest, etc.
Guess what!? lol
I rest my case.
Wat de jeugd tegenwoordig uitspookt is niet zo gek veel anders dan wat de jeugd uitspookte toen ik 16 was.
Alleen nu is de meerderheid koffiekleurig en niet melkkleurig.
Hetgene waar de meeste mensen een probleem mee schijnen te hebben.
Jullie willen niet weten wat ik en mijn vriendjes allemaal hebben uitgespookt vroeger.
Stoer doen tegenover je vriendjes heeft daar veel mee te maken.
Als zulke gastjes ouder zijn schamen ze zich dood om hun vroegere daden, net als ik nu.
Hoewel het toen echt verschrikkelijk lachen was hoor.
Ok, ik heb nooit homos in elkaar geslagen, maar wel weggejaagd van het "potenpaadje" bij school in de pauze, zuiver uit onwetendheid en omdat je meegesleurd werd door anderen.
Maar ik kende zat gasten die dat wél deden.
Kortom, er is niets veranderd, wij zijn alleen ouder en intolleranter geworden.
Alleen ik vergeet niet wat ik vroeger gedaan en gezien heb.
Iemand zei dat je pas kon oordelen als je zelf van een minimum had geleefd en/of dakloos was geweest, etc.
Guess what!? lol
I rest my case.
Niemand noemt het slachtoffers, dat maak jij er zelf maar weer van.kiki schreef:lieve frederique, pildiz en saartje,
Net zoals je vele zaken omdraait zodat het je beter uitkomt.
Op mij maak je geen indruk met je racistische uitspraken hoor.
Ik heb al lang door dat jij niet meer te redden bent.
Schreeuw nog iets harder, mischien krijg je dan meer steun.
http://www.gaysite.nl/nieuws/0818/Raads ... raken.html
hier is de link, vergat ik net te plaatsen. en frederique maakt van de daders wel degelijk slachtoffers van .........etc.
ik hoef trouwens ook niet gered te worden door in de jaren 70 achtergebleven geitenwollensokken 'anti rascisten'.
de openlijke rascisten en discriminerenden zijn, jawel, maroks.
wat jij 'rascisme' noemt, noem ik realisme.
hier is de link, vergat ik net te plaatsen. en frederique maakt van de daders wel degelijk slachtoffers van .........etc.
ik hoef trouwens ook niet gered te worden door in de jaren 70 achtergebleven geitenwollensokken 'anti rascisten'.
de openlijke rascisten en discriminerenden zijn, jawel, maroks.
wat jij 'rascisme' noemt, noem ik realisme.
nepvrouw als geuzennaam
Sorry hoor, maar nogmaals.kiki schreef:http://www.gaysite.nl/nieuws/0818/Raads ... raken.html
LEER LEZEN!!!!
ja, idd, LEER LEZEN!!!! ik hoor je maar niet over de zware anti joodse incidenten die maroks veroorzaken in amsterdam. bv een joodse familie in de diamantbuurt hun huis uitgetreiterd door maroks, maroks die als hitlers bruinhemden voor synagoges staat te wachten om de bezoekers uit te schelden en te bespugen en te bekogelen met stenen. ik hoor je niet over de hoofddoekloze nederlandse vrouwen die lastig gevallen worden op straat en aangerand in zwembaden door maroks.Saartje schreef:Sorry hoor, maar nogmaals.kiki schreef:etc.
LEER LEZEN!!!!
dat alles gebeurt dus niet incidenteel maar structureel.
voor jou is dat natuurlijk 'een kwestie van cultuur' en zeker geen rascistisch gedrag!
als je het marok geweld jegens joden, hollandse vrouwen en homo's doodzwijgt dan wel bagatelliseert dan verdien jij de naam saartje (sarah) niet.
eerder christina, het soort christina dat tijdens WO2 toekeek hoe de nederlandse vervolgd werden. of zelfs meehielp!
van alle in WO2 bezette landen van europa werden uit nederland de meeste joden weggevoerd dankzij de kritiekloze, vlekkeloze medewerking van het grootste deel van de nederlandse bevolking. niet alleen door verraad maar ook door de medewerkers van politie en vervoersbedrijven.
en wéér houden nederlanders hun mond nu joden door het islamofascisme in nederland bedreigd worden.
ze zwijgen het zelfs dood.
als jij een autochtone nederlander bent saartje, dan zeg ik:
SCHAAM JE OGEN UIT JE HOOFD DAT JE DIT ALLEMAAL TOELAAT DAN WEL DOODZWIJGT!
HET IS NAMELIJK GEEN 'PUBERAAL' GEDRAG, HET IS JODEN EN HOLLANDSE VROUWEN EN ONVERSNEDEN, GEWELDDADIGE HOMOHAAT!!
nepvrouw als geuzennaam
we hebben hier namelijk niet over 'puber gedrag' maar over het openlijk beleefde en uitgevoerde islamo-fascisme. lees die link maar die ik net postte over Yman Mahrach. wat die gehoofddoekte marokdame als nota bene een amsterdams PVDA raadslid zoal te melden heeft over homo's, met natuurlijk de koran in de hand, daar werd ik onpasselijk van.
is het erg warm geworden onder je nylonpruik?
is het erg warm geworden onder je nylonpruik?
nepvrouw als geuzennaam
in de kern
degene die zich misdraagt dient gestraft te worden wat mij betreft, en daarbij doet het er geen en meter toe van welke afkomst je bent, wat je pa deed, wat voor inkomen je hebt en of je zus in een rolstoel zit
misdraag je je dan dient gepaste straf
en nee die ene is niet verantwoordelijk en geen uithangbord voor alle van zijn 'soort'
laat de soort nu mens zijn, maakt dat ineens alles helder?
degene die zich misdraagt dient gestraft te worden wat mij betreft, en daarbij doet het er geen en meter toe van welke afkomst je bent, wat je pa deed, wat voor inkomen je hebt en of je zus in een rolstoel zit
misdraag je je dan dient gepaste straf
en nee die ene is niet verantwoordelijk en geen uithangbord voor alle van zijn 'soort'
laat de soort nu mens zijn, maakt dat ineens alles helder?
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Bij deze een waarschuwing voor Kiki.kiki schreef:daarbij, lieve pildiz ...................
enneh, pildiz, de naam progynova enz is zo lang in combi met yildiz, dan is pildiz handiger als afkorting.
Dit is nu (wat ik gezien heb) de 2e maal dat je bewust iemand een andere naam toebedeeld dan die de persoon in kwestie heeft.
De 1e maal is er al door de persoon op gereageerd en desondanks ga je blijkbaar door.
Het excuus dat je gebruikt is dermate zwak dat dit ook niet als reeel geacepteerd wordt.
i.c. Yildiz of Pildiz zijn net zoveel letters.
Je doet dit dus imo bewust om te pesten cq kwetsen.
Volgende keer levert dit een directe ban op.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
overigens saartje, zal het je niet ontgaan zijn dat het vandaag 4 mei is, de dodenherdenking over een kwartier vanaf nu.
ik zal me tijdens het herdenken van de slachtoffers van de (nederlandse) holocaust plaatsvervangend schamen voor jou en ettelijke deelnemers van het forum hier. en voor de nederlandse bevolking die voor het grootste deel indertijd zo kritiekloos toekeek en zelfs meehielp bij de jodenvervolging in Nederland.
ongelooflijk, dat je het marok islamo-fascisme jegens joden, homo's en hollandse vrouwen bagatelliseert als 'pubergedrag'.
ik zal me tijdens het herdenken van de slachtoffers van de (nederlandse) holocaust plaatsvervangend schamen voor jou en ettelijke deelnemers van het forum hier. en voor de nederlandse bevolking die voor het grootste deel indertijd zo kritiekloos toekeek en zelfs meehielp bij de jodenvervolging in Nederland.
ongelooflijk, dat je het marok islamo-fascisme jegens joden, homo's en hollandse vrouwen bagatelliseert als 'pubergedrag'.
nepvrouw als geuzennaam