Homo-modeshow verstoord

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

kiki schreef:dat zal in geen 100 jaar gebeuren. integendeel, die word gelyncht door de overige imams die van ganser harte aanbevelen homo's met hun hoofd naar beneden van een hoog gebouw te gooien.
ook very hitler like trouwens, dergelijke opvattigen verkondigen.
Dat was 1 iman die dat verkondigde. Er wordt binnen de islamitische geloofswereld in Nederland, net als in de christelijke geloofswereld, heel verschillend over dit soort onderwerpen gedacht.

Kijk maar eens naar de NMO (Nederlandse Moslim Omroep), hun programma InFocus is zeer het kijken waard, juist omdat men niet één vaststaande mening over onze samenleving doorgeeft maar meerdere, die elkaar ook kunnen tegenspreken en naast elkaar kunnen bestaan.

Komop, mensen. Iets meer nuance, iets meer feiten en iets minder rancune en aanvallen graag!

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

kiki schreef:
The Progynova@ 's schreef:
kiki schreef: ik hoop ook van ganser harte dat het goed komt met je 'anti rascistische' 'slachtofferschap' waarbij je schaamteloos je ex duitse oma inzette, echt waar!
en nogmaals: als jij zoveel joodse mensen kent, dan heb je nog nooit *ECHT* met ze gepraat.
je weet blijkbaar echt niet eens wat er leeft onder joodse nederlanders mbt het huidige islamo-fascisme.
Heel veel sterkte verder, en blijf vooral niet in je (verzonnen) 'anti rascistische' slachtofferschap.
Kiki, je bent nu zo verschrikkelijk in de war. Je haalt allerlei mensen door elkaar. Stop hiermee. Doe dit jezelf niet aan. Je maakt jezelf zo belachelijk.

Yip
nee hoor. ik schrijf steeds naar dezelfde inlog, yip, progynova, yil enz. jullie halen elkaar blijkbaar door de war. zorg vooral dat je niet per ongeluk een progynovapil slikt ipv de anti conceptiepil ;-)
Maak je niet bezorgd om ons. Dank je wel. Wij zijn wel heel erg bezorgd om jou. Hoop dat het heel snel beter met jou zal gaan.

Yip
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

<Dat was 1 iman die dat verkondigde.>

en geen enkele andere imam die tegengas gaf.
nepvrouw als geuzennaam
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

< Wij zijn wel heel erg bezorgd om jou>

Brrrrrrrrr! daar krijg ik jeuk van, 2 'anti rascisme' 'slachtoffers' die zich zorgen over mij maken!
minstens zo erg als filo-semieten! google die term maar, geen trek om dat uit te leggen.
nepvrouw als geuzennaam
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

kiki schreef:< Wij zijn wel heel erg bezorgd om jou>

Brrrrrrrrr! daar krijg ik jeuk van, 2 'anti rascisme' 'slachtoffers' die zich zorgen over mij maken!
minstens zo erg als filo-semieten! google die term maar, geen trek om dat uit te leggen.
Welterusten Kiki, slaap lekker.

Yip
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

dankjewel, maar ik ga nog niet slapen. jullie wel blijkbaar? tjah, androcur en progynova maken erg moe in het begin van de transitie ja. sommige transen worden net bejaarden van vermoeidheid door hormoongebruik.....welterusten!
nepvrouw als geuzennaam
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

kiki schreef:<Kiki, ik wil jouw excuses niet eens meer hebben>

die krijg je ook niet. alleen als je ex duitse oma aantoonbaar in het nederlandse verzet heeft gezeten tijdens de bezetting, maar dat lijkt me nogal sterk eerlijk gezegd, zoals ik al eerder zei. voor het overige was ze hoogstwaarschijnlijk exact hetzelfde als die 99% van de nederlandse bevolking toen: horen, zien en zwijgen. net als de grootouders van saartje, van johnn, van frederique.....ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken.
Dat zijn wel heel veel aannames over mensen die jij absoluut niet kent.
Daarnaast, jij stelt iets over jouw ouders (wat op zich heel verschrikkelijk is, daar zijn we het over eens) en dat moeten wij dan aannemen....vervolgens moeten zaken van anderen eerst aan jou AANGETOOND worden anders is het niet waar???????
Dacht het niet................ :evil:
Je begeeft je wel heel erg op glad ijs........ik zie dit namelijk ook nog als een persoonlijke aanval op mensen.....je maakt ze namelijk ook nog uit voor leugenaar.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
johnn
Contacteer:

Bericht door johnn »

kiki schreef:
The Progynova@ 's schreef:
kiki schreef:Je had het toch over je duitse oma die hier sinds 1927 woonde? dus ook tijdens de duitse bezetting? als je duitse oma in het verzet zat dan wil ik mijn excuses aanbieden hoor, maar dat lijkt me nogal sterk.
ik weet alleen van Hans en Sophie Scholl van die Weisse Rose, een verzetsgroep *in* nazi duitsland. die zijn terechtgesteld door onthoofding door de nazi's.
voor het overige weet ik (helaas) niets over tijdens WO2 in Nederland woonachtige duitsers die hier (ook) in het verzet zaten.

en ja, mijn ouders hebben het rascisme en de vervolging aan den lijve ondervonden.
hun kinderen het 2e generatie oorlogsslachtoffer syndroom.
Kiki, ga alsjeblieft naar Hans Anders en laat je een leesbril aanmeten want lezen kan je niet. Het enige wat jij kan is trappen. Zoek daarna alsjeblieft hulp, want dat heb je echt nodig. En dit is niet bedoeld als grappige opmerking, dit meen ik serieus. Jij hebt echt hulp nodig.

Yip
ik heb al hulp als 2e generatie oorlogsslachtoffer hoor bij het Sinai Centrum.
en denk es logisch na? een beetje maar? hoe denk je dat een kind van een concentratiekamp overlevende moeder en een ex ondergedoken vader zich voelt als die met eigen ogen weer een nieuwe vervolging op ziet komen, dit maal onder het islamo fascisme? je weet wel, joden en homo's die links en rechts in elkaar worden geslagen door maroks, hun huis uit getreiterd worden, bespuugt, uitgescholden en bekogeld met stenen?
waar doet dat toch aan denken?
juist, hitler en zijn trawanten tijdens WO2.
Uitgaande van jou verhaal Kiki zou juist jij beter moeten weten.
Heel close bij slachtoffers van een groepsvervolging (alleen maar omdat men tot een bepaalde groep behoorde) en hierdoor ook zelf slachtoffer begrijp ik (en onder behandeling hiervoor) pleit jij juist voor een GROEPSVERVOLGING (alle marokanen eruit (ff kort samengevat)).
Kun jij me uitleggen waarom ik fout denk als ik stel dat dit met elkaar in tegenspraak is???
Groetjes,
Afbeelding

Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
johnn
Contacteer:

Bericht door johnn »

Bij deze (weer) een waarschuwing voor zowel Kiki als Tinkerbell (aka Mina).
Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan.
Inhoudelijke berichten reagerend met INHOUD op een bericht van een ander is hetgene hier verlangd wordt.
Gevolg......Een (pittige) discussie....prima, het met elkaar oneens zijn mag ook.
Echter korte berichten met alleen maar een sneer of een kat naar personen wordt niet getolereerd.

Mede hierdoor wordt deze draad wat vervelend lezen.
Dus.....draad op slot??? ban's uitdelen??
Beide kan (desnoods tegelijk)......ga dan vooral zo door. :evil:
Groetjes,
Afbeelding

kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

<Uitgaande van jou verhaal Kiki zou juist jij beter moeten weten.
Heel close bij slachtoffers van een groepsvervolging (alleen maar omdat men tot een bepaalde groep behoorde) en hierdoor ook zelf slachtoffer begrijp ik (en onder behandeling hiervoor)>

dat is zo'n vreemd, oud en versleten argument....alsof (voormalig) slachtoffers van eea zich maar als halve heiligen dienen te gedragen tov van anderen en zich maar eea moeten laten welgevallen.en vooral maar hun mond dienen te houden. in dit geval joden en homovervolging door maroks.
nou, nee. ik ben niet maso namelijk.

< pleit jij juist voor een GROEPSVERVOLGING (alle marokanen eruit (ff kort samengevat)). >

ik denk dat je verkeerd leest en namen door elkaar haalt. zoiets heb ik nergens geschreven, maar Joyy wel.
Joyy schreef:dit soort lieden mogen van mij linea recta op het vliegtuig met inlevering van nederlands paspoort, op eigen kosten
Joyy schreef:kort door de bocht, kortetermijnoplossing,zet die losgaslagen figuren het land uit en het probleem wordt een stuk minder
nepvrouw als geuzennaam
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

johnn schreef:Bij deze (weer) een waarschuwing voor zowel Kiki als Tinkerbell (aka Mina).
Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan.
Inhoudelijke berichten reagerend met INHOUD op een bericht van een ander is hetgene hier verlangd wordt.
Gevolg......Een (pittige) discussie....prima, het met elkaar oneens zijn mag ook.
Echter korte berichten met alleen maar een sneer of een kat naar personen wordt niet getolereerd.

Mede hierdoor wordt deze draad wat vervelend lezen.
Dus.....draad op slot??? ban's uitdelen??
Beide kan (desnoods tegelijk)......ga dan vooral zo door. :evil:
Dank voor jouw woorden. Het lijkt ons heel verstandig, alleen al om de dames tegen zichzelf te beschermen, om deze draad op slot te zetten.

Vriendelijke groet, Yildiz en Yip
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

overigens Johnn......ik vond die jodenmop 'verteld door een joods persoon' ongelooflijk bot, smakeloos en dom. alsmede saartjes opmerking dat duitsers 'ons gezeik over de bezetting zat zijn' en dat tijdens de nationale dodenherdenking.
ik blijf er bij: zolang er nog holocaust survivors in leven zijn, waar ter wereld dan ook, is het nog niet zo lang geleden.
nepvrouw als geuzennaam
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

gewoon door blijven zeuren als een stel kinderen

slotje wat mij betreft
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

wat mij ook mateloos verbaast is dat *ik* voor rascist uitgemaakt omdat ik het rascistische gedrag van maroks bespreek, want dat is het.

de enige die zich in deze draad werkelijk rascistisch uitliet was Joyy met haar opmerkingen 'paspoort innemen en het land uit'. net als de duitse joden in nazi duitsland indertijd......
nepvrouw als geuzennaam
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

Joyy schreef:gewoon door blijven zeuren als een stel kinderen

slotje wat mij betreft
ach boeie, ik ben op vakantie, veel plezier allen :wink:
Plaats reactie