Wat een heerlijke dag....
Moderator: Moderators
Wat een heerlijke dag....
Vanochtend lekker vroeg op gestaan.
En wat was het heerlijk zomer weer.
Nu het lekker warm is gaan we natuurlijk ook daar naar kleden.
Boerka in de kast mini rokje eruit.
Open schoentjes aan, staat mooi met gelakte nagels.
Eventjes in de spiegel kijken en hupsie lekker naar buiten, heerlijk de stad in.
Ben heel benieuwd of jullie ook net zo mooi weekend hebben gehad.
Groetjes,
Yildiz
En wat was het heerlijk zomer weer.
Nu het lekker warm is gaan we natuurlijk ook daar naar kleden.
Boerka in de kast mini rokje eruit.
Open schoentjes aan, staat mooi met gelakte nagels.
Eventjes in de spiegel kijken en hupsie lekker naar buiten, heerlijk de stad in.
Ben heel benieuwd of jullie ook net zo mooi weekend hebben gehad.
Groetjes,
Yildiz
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Ik heb gestemd.
Blijkt dat ik 1 van de 2 ben....en beiden hetzelfde gestemd
(offtopic: aan) Ff een vrolijke noot er tussen door.......andere draad is al pittig genoeg (offtopic: uit)
Blijkt dat ik 1 van de 2 ben....en beiden hetzelfde gestemd
(offtopic: aan) Ff een vrolijke noot er tussen door.......andere draad is al pittig genoeg (offtopic: uit)
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Net met mijn buuv even sigaretten gehaald want ze kwam er 1 bietsen maar ik had er nog maar een paar, het was lekker weer dus ik vroeg of ze even mee ging een stukje lopen en nieuwe sigaretjes halen.
Ik moest me snel opmaken, gekleed was ik al zoals gewoonlijk.
Verder vandaag lekker lui thuis geweest en wat dingen op een of ander forum geschreven.
Wellicht morgen even de stad in kijken of er nog iets gezelligs te doen is.
Wat zal ik aantrekken.., hmm..
Ik moest me snel opmaken, gekleed was ik al zoals gewoonlijk.
Verder vandaag lekker lui thuis geweest en wat dingen op een of ander forum geschreven.
Wellicht morgen even de stad in kijken of er nog iets gezelligs te doen is.
Wat zal ik aantrekken.., hmm..
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Heerlijk weer in Chiasso en in Como aan het meer, dus hotpans en un strak t-shirt met un grappige spreuk erop aan en gewone sportschoenen.......mun colega die in Colonno woont heeft me opgehaald op de parking en we zijn wat rond gaan zwerven rond het Comomeertje......is un best leuk weekend geweest
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Vandaag weer fantastisch weer.
Helaas kon ik niet mee met mijn vriendin die voor een paar dagen aan het strand zit. Maar heb mij vandaag prima vermaak met de kinderen.
Er zou kermis zij in het centrum van de stad, dus wij er heen.
Ze wilden graag in de bots autootjes, maar wat we op de kermis aantroffen was niet veel.
Een paar kraampjes met grijparmen, een kleuter draaimolen, en een te extreme slinger machine, dat was het.
Binnen een paar minuten waren we dus ook van de kermis af.
Zijn de winkels in gedoken en leuke kleding gekocht.
Mijn dochter zacht een leuk jurkje voor mij staan, maar ik zag mijzelf daar niet in lopen.
Gezamenlijk het eten klaar gemaakt en heerlijk gesmikkeld.
Ik heb ontdekt als ze mij mogen helpen met het eten klaar maken dan lusten ze zelfs de gekookte worteltjes, sperziebonen en nog meer van wat ze normaal niet lusten.
Tip voor de ouders met kinderen die niet veel lusten.
Helaas kon ik niet mee met mijn vriendin die voor een paar dagen aan het strand zit. Maar heb mij vandaag prima vermaak met de kinderen.
Er zou kermis zij in het centrum van de stad, dus wij er heen.
Ze wilden graag in de bots autootjes, maar wat we op de kermis aantroffen was niet veel.
Een paar kraampjes met grijparmen, een kleuter draaimolen, en een te extreme slinger machine, dat was het.
Binnen een paar minuten waren we dus ook van de kermis af.
Zijn de winkels in gedoken en leuke kleding gekocht.
Mijn dochter zacht een leuk jurkje voor mij staan, maar ik zag mijzelf daar niet in lopen.
Gezamenlijk het eten klaar gemaakt en heerlijk gesmikkeld.
Ik heb ontdekt als ze mij mogen helpen met het eten klaar maken dan lusten ze zelfs de gekookte worteltjes, sperziebonen en nog meer van wat ze normaal niet lusten.
Tip voor de ouders met kinderen die niet veel lusten.
-
- Eredivisie
-
- Eredivisie
Is het niet moeilijk het ene moment wielrenster te zijn en het andere moment recreatief te fietsen? Heb je dan niet de neiging om toch sneller te gaan?
Als je als wielrenster een ronde doet zie je dan eigenlijk wel wat van de omgeving?
Neen hoor.
Af en toe moeten wij gewoon 'losrijden'.
Dus dat is gewoon op heel lage hartslag de benen wat laten ronddraaien.
Ik was ook nog maar net hersteld van een verkoudheid, dus rustig beginnen is dan de boodschap.
Koersen is ook een mentale kwestie ....het ritje met mijn beste vriendin is heel erg belangrijk geweest ......
De vriendschap tussen vrouwen onderling is voor mij persoonlijk heel belangrijk. Er gaat niks boven een hartsvriendin.
Groetjes,
Mel
Als je als wielrenster een ronde doet zie je dan eigenlijk wel wat van de omgeving?
Neen hoor.
Af en toe moeten wij gewoon 'losrijden'.
Dus dat is gewoon op heel lage hartslag de benen wat laten ronddraaien.
Ik was ook nog maar net hersteld van een verkoudheid, dus rustig beginnen is dan de boodschap.
Koersen is ook een mentale kwestie ....het ritje met mijn beste vriendin is heel erg belangrijk geweest ......
De vriendschap tussen vrouwen onderling is voor mij persoonlijk heel belangrijk. Er gaat niks boven een hartsvriendin.
Groetjes,
Mel
-
- dagelijks aanwezig
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Hier in Venezia ookAn78 schreef:het is nog steeds fantastisch weer.
En ik loop zeker net zo slonzig rond......zoals gewoonlijk.....alleen nie als man
Fijne pinksterdagen allemaal.....
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--