Kijken passabele transen neer op niet passabele transen?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Kijken passabele transen neer op niet passabele transen?

ja want anno 2008 kun je gewoon naar thailand van alles aan je laten *verbouwen* dus een niet passabele trans kiest er zelf voor onpassabel te zijn
3
9%
een beetje trans zorgt dat ze passabel is anders is het geen trans
3
9%
nee het gaat om het innerlijk en niet om het uiterlijk ik heb meer respect voor minder passabele transjes dan aan transjes die er alles aan doen om als trans *onzichtbaar* te worden
11
31%
een FFS is uiteindelijk nep mensen vallen dan de rest van je leven op een creatie van een thaise chirurg, geef mij mijn eigen gezicht maar die is tenminste naturel
12
34%
door FFS passabel gemaakte transen wanen zich meer vrouw dan een ander terwijl ze eerder gewoon een neanderthalerhoofd hadden
6
17%

Totaal aantal stemmen: 35

Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

eefje schreef:
Joyy schreef:ff nuanceren die reactie

ik wil niet iedereen weg hebben

de boodschap is namelijk erg duidelijk, je bent niet meer welkom

vervolgens lapt de gebande dat doodleuk aan de laars en begint het gelazer opnieuw

wanneer dringt het tot diegene door dat 'niet welkom' betekend dat de mensen met wie je te maken hebt je niet meer binnen willen hebben

dt is een doodgewone sociale regel die geld in real life, en op fora

get it?
:roll:

zegt Joy, zelf 2 keer gebanned en de laatste keer omdat Joy Cynthia wegtreiterde.
hoe hypocriet kun je zijn?
ken je feiten

1 keer gebanned en naar eigen inzicht zeg ik : terecht

Cynthia staat daar volstrekt buiten, zij was namelijk zelf al vertokken

er is ook helemaal niets hypocriet aan mijn reactie, maar gezien je reacties van vandaag heb je nog helemaal niets geleerd, en dat is eigenlijk heel triest
eefje
Banned Lid

Bericht door eefje »

Joyy schreef:
eefje schreef:
Joyy schreef:ff nuanceren die reactie

ik wil niet iedereen weg hebben

de boodschap is namelijk erg duidelijk, je bent niet meer welkom

vervolgens lapt de gebande dat doodleuk aan de laars en begint het gelazer opnieuw

wanneer dringt het tot diegene door dat 'niet welkom' betekend dat de mensen met wie je te maken hebt je niet meer binnen willen hebben

dt is een doodgewone sociale regel die geld in real life, en op fora

get it?
:roll:

zegt Joy, zelf 2 keer gebanned en de laatste keer omdat Joy Cynthia wegtreiterde.
hoe hypocriet kun je zijn?
ken je feiten

1 keer gebanned en naar eigen inzicht zeg ik : terecht

Cynthia staat daar volstrekt buiten, zij was namelijk zelf al vertokken

er is ook helemaal niets hypocriet aan mijn reactie, maar gezien je reacties van vandaag heb je nog helemaal niets geleerd, en dat is eigenlijk heel triest
2 keer gebanned en 2 keer terecht. Je hebt Cynthia weggetreiterd, en omdat je door bleef gaan met slow chatten en daarmee anderen treiterde die zich daar wezenloos aan ergerden werd je voor de 2e keer gebanned.
ga nou niet de halve heilige uithangen zeg!
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

wat jij wil :wink:
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

Forumwatch schreef:Geplaatst: 13 Apr 2008 10:06
johnn schreef:Als iemand een ban krijgt dan kan deze persoon na verloop van tijd terugkeren (ban opheffen).
Voorwaarde is dat deze persoon dan contact met ons opneemt en dan gaan wij met deze in 'gesprek' .
Als voor ons duidelijk is dat de persoon in kwestie het gedrag waarvoor gebanned is niet van plan is te herhalen (lees: zich conform de geldende regels zal gedragen) kan de ban worden opgeheven.
Geplaatst: 06 Mei 2008 21:42
johnn schreef:Het doet mij zeer, maar ik heb helaas weer een paar ban's uit moeten delen.
...
Mina aka Tinkerbell aka troeteltrans.
Ook zij was al een aantal malen gewaarschuuwd om niet op de persoon te spelen.
Stug bleef zij daar toch mee doorgaan.
Jammer, want Mina heeft ook goede bijdragen geleverd aan dit forum.
Echter kan dat geen vrijbrief zijn om dergelijk gedrag te vertonen en zelfs na diverse waarschuingen door te gaan.
Geplaatst: 12 Mei 2008 13:16
artemis schreef:hallo even ter uwer informatie... deze poll heb ik niet geplaatst...
Artemis is Mina
(of was...)
Dus is Mina a.k.a. Artemis ook opnieuw gebannd.
een consequent forumbeleid is ook het - wederom- bannen van, naja we weten wel wie
eefje
Banned Lid

Bericht door eefje »

het is niet helemaal consequent forumbeleid......jij bent er toch ook weer na 2 keer gebanned te zijn en 1 keer iemand weggetreiterd te hebben? hoewel.......wat zou jij nou in je smeekbede om terug te mogen komen geschreven hebben?
dat je dit forum broodnodig hebt als wannabe TS, sinds een jaartje of vijf 'besluiteloos'?
zelfs iemand als Frederique is inmiddels *echt* aan de hormonen, en Joy blijft maar 'besluiteloos'........
overigens ben jij toch zeker niet IRL de meest vredelievende persoon? agressief naar mensen zwaaien met wielmoersleutels enzo?
LOL!
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Mila schreef :

dat je dit forum broodnodig hebt als wannabe TS, sinds een jaartje of vijf 'besluiteloos'?
zelfs iemand als Frederique is inmiddels *echt* aan de hormonen, en Joy blijft maar 'besluiteloos'

Dat is toch haar keuze ?
Jij bent toch ook al jaren 'zogezegd' een pre-op TS ?
Is het dan na een tijdje niet beter om je goed te voelen in de 'rol' van homoseksueel travestiet ?
Als je al jaren in de maatschappij als 'officieel man' door het leven gaat en verder enkel maar anale seks hebt met homoseksuele mannen (hopelijk met condoom, want risico-groep voor HIV) ...... dan ben je toch gewoon travestiet ?
Zoals reeds gezegd ....niks mis mee, maar pre-op TS is volgens mij toch een duidelijk stadium voor de SRS.
Blijkbaar heb je er ondertussen toch bewust voor gekozen om verder te leven zonder de SRS.

Groetjes,

Mel
eefje
Banned Lid

Bericht door eefje »

ex-hetero travestiet schreef:Mila schreef :

zelfs iemand als Frederique is inmiddels *echt* aan de hormonen, en Joy blijft maar 'besluiteloos'

Dat is toch haar keuze ?
Jij bent toch ook al jaren 'zogezegd' een pre-op TS ?
Is het dan na een tijdje niet beter om je goed te voelen in de 'rol' van homoseksueel travestiet ?
Als je al jaren in de maatschappij als 'officieel man' door het leven gaat en verder enkel maar anale seks hebt met homoseksuele mannen (hopelijk met condoom, want risico-groep voor HIV) ...... dan ben je toch gewoon travestiet ?
Zoals reeds gezegd ....niks mis mee, maar pre-op TS is volgens mij toch een duidelijk stadium voor de SRS.
Blijkbaar heb je er ondertussen toch bewust voor gekozen om verder te leven zonder de SRS.

Groetjes,

Mel
ja, zoals het jouw keuze is om als 'vrouw' met XY chromosomen een prostaat door het leven te gaan, en je zonder condoom je naar binnen gevouwen piemel te laten n**ken. alsof dat niet risicovol is.......dream on Mellie! LOL!
en ik heb never nooit niet gezegd dat ik een pre op ben, maar een NON op, want wel aan de hormonen, als passabele vrouw levend en werkend, integenstelling tot Joy. En ook in tegenstelling tot jou. Ik ben namelijk geen female bodybuilder gelijkende vrouw met siliconenprojectielen op haar borst ;-)
lief dinnetje
Eredivisie

En ook in tegenstelling tot jou. Ik ben namelijk geen female bodybuilder gelijkende vrouw met siliconenprojectielen op haar borst

Zo post gerust eens een foto van jezelf ..;er mogen 3 vrouwen op de foto staan.
En de foto mag ook van ver getrokken zijn hoor ....
In elk geval mij had je er helemaal niet uitgehaald op die foto, dat zegt genoeg.
Vooral dat je toch wist dat 1 van de 3 vrouwen een transvrouw was.
Neen je zat er helemaal naast.

Maar ik kijk wel uit om die passable Mila eens op een foto te zien.
We wachten al een tijdje op een foto van ons wonderkind op dit forum.

Groetjes,

Mel
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

ex-hetero travestiet schreef: Maar ik kijk wel uit om die passable Mila eens op een foto te zien.

Groetjes,

Mel
Als je in Amsterdam op de ***** wacht, kom je haar vanzelf een keer tegen.
Als je niet kan wachten om haar te ontmoeten zullen we maar zeggen. ;)
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
eefje
Banned Lid

Bericht door eefje »

ex-hetero travestiet schreef:En ook in tegenstelling tot jou. Ik ben namelijk geen female bodybuilder gelijkende vrouw met siliconenprojectielen op haar borst

Zo post gerust eens een foto van jezelf ..;er mogen 3 vrouwen op de foto staan.
En de foto mag ook van ver getrokken zijn hoor ....
In elk geval mij had je er helemaal niet uitgehaald op die foto, dat zegt genoeg.
Vooral dat je toch wist dat 1 van de 3 vrouwen een transvrouw was.
Neen je zat er helemaal naast.

Maar ik kijk wel uit om die passable Mila eens op een foto te zien.

Groetjes,

Mel
Ik was indertijd stomverbaast toen je die foto met die racefiets postte......wat ik zag was een mannenlijf met tieten, een lang, smal mannengezicht met een sabelhouw van een harde mond zonder lippen en een mannengebit met een dameskapsel erbij.
En dan vooral niet te vergeten die joekel van een neus, frontaal genomen, vooral de neuspunt was nogal mannelijk.

Wel leuk voor je trouwens, dat je zo in je zelf gelooft, maar......zoiets heet een realiteitsstoornis hoor.

en nee, je krijgt mijn foto niet te zien, je zult het moeten doen met de verhalen van mensen die me IRL hebben ontmoet.
Ik kijk wel uit om foto's van mezelf op het internet te plempen, die blijven voor eeuwig ronddrijven.
Overigens had ik je foto gekopieerd en liet die zien aan een vrouwelijke kennis, en daarna aan een mannelijke vriend.
Die zeiden beide......'ehhhhhmmmmm......dat is toch een man? Die schouders, dat gezicht, die mannenmond'......
Majah dat is natuurlijk een anderssoortige 'feedback' dan hier....zelfs Frederique werd uitgebreid gecomplimenteerd toen die haar foto's plaatste, en dat zegt nogal wat over de 'feedback' hier, vind je ook niet?
eefje
Banned Lid

Bericht door eefje »

Saartje schreef:
ex-hetero travestiet schreef: Maar ik kijk wel uit om die passable Mila eens op een foto te zien.

Groetjes,

Mel
Als je in Amsterdam op de *********** wacht, kom je haar vanzelf een keer tegen.
Als je niet kan wachten om haar te ontmoeten zullen we maar zeggen. ;)
Dan moet je wel heel erg vroeg zijn hoor, ik ga namelijk heel erg vroeg de deur om te gaan werken.
Saartje gaat pas de deur uit als de supermarkten opengaan om daar voor de deur de Zwerverskrant te verkopen
Forumwatch
de baas van de dag

Bericht door Forumwatch »

*zucht* ook eefje/patricia is alweer gebannd. :evil:
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

sjah, der is geloof ik niets anders tegen te doen dan blijven bannen
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Jamie schreef:Nee, ik voel me niet beter dan een transseksueel die geen FFS heeft laten doen alleen verbaas ik me er soms over dat in sommige gevallen bewust NIET voor FFS wordt gekozen. Maar we leven in een redelijk vrij land dus iedereen moet maar zelf kijken wat ie doet.
Dank voor die vrijheid.

Laat me je vraag beantwoorden: ik ga voor innerlijke rust. Hoe minder operaties ik daar voor nodig heb, hoe liever het mij is. Want iedere operatie is een extra kans op complicaties.

Voor mijn innerlijke rust heb ik op dit moment geen geslachtsoperatie en geen FFS nodig. Dat iemand kan zien dat ik ooit als man geboren ben is voor mij geen probleem...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
lief dinnetje
Eredivisie

sjah, der is geloof ik niets anders tegen te doen dan blijven bannen.

Is er juridisch niks mogelijk ?
Dit is toch een vorm van 'hacken' lijkt mij.

Het is wel duidelijk dat sommige van die mensen dringend psychische hulp nodig hebben, maar dat valt toch buiten het werk van trav.org lijkt mij.
Straffen is eigenlijk geen oplossing voor zo een zware 'gevallen' , maar begeleiden is uiteraard ook niet evident via een forum.

Het is me niet altijd duidelijk of het nu om Patricia of Mila gaat ....maar één van de 2 maakt regelmatig schrijffouten ....zo haal je ze mogelijk uit elkaar.

Groetjes,

Mel
Plaats reactie