ex-hetero travestiet schreef:En ook in tegenstelling tot jou. Ik ben namelijk geen female bodybuilder gelijkende vrouw met siliconenprojectielen op haar borst
Zo post gerust eens een foto van jezelf ..;er mogen 3 vrouwen op de foto staan.
En de foto mag ook van ver getrokken zijn hoor ....
In elk geval mij had je er helemaal niet uitgehaald op die foto, dat zegt genoeg.
Vooral dat je toch wist dat 1 van de 3 vrouwen een transvrouw was.
Neen je zat er helemaal naast.
Maar ik kijk wel uit om die passable Mila eens op een foto te zien.
We wachten al een tijdje op een foto van ons wonderkind op dit forum.
Groetjes,
Mel
Ik was indertijd stomverbaast toen je die foto met die racefiets postte......wat ik zag was een mannenlijf met tieten, een lang, smal mannengezicht met een sabelhouw van een harde mond zonder lippen en een mannengebit met een dameskapsel erbij.
En dan vooral niet te vergeten die joekel van een neus, frontaal genomen, vooral de neuspunt was nogal mannelijk.
Wel leuk voor je trouwens, dat je zo in je zelf gelooft, maar......zoiets heet een realiteitsstoornis hoor.
en nee, je krijgt mijn foto niet te zien, je zult het moeten doen met de verhalen van mensen die me IRL hebben ontmoet.
Ik kijk wel uit om foto's van mezelf op het internet te plempen, die blijven voor eeuwig ronddrijven.
Overigens had ik je foto gekopieerd en liet die zien aan een vrouwelijke kennis, en daarna aan een mannelijke vriend.
Die zeiden beide......'ehhhhhmmmmm......dat is toch een man? Die schouders, dat gezicht, die mannenmond'......
Majah dat is natuurlijk een anderssoortige 'feedback' dan hier....zelfs Frederique werd uitgebreid gecomplimenteerd toen die haar foto's plaatste, en dat zegt nogal wat over de 'feedback' hier, vind je ook niet?