TGTEEVEE

Algemeen

Moderator: Moderators

Gesloten
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

TGTEEVEE

Bericht door Frederique_ »

Sinds kort bestaat 'TGTEEVEE'. Nederlands eerste Transgender video upload site / community. Momenteel staat deel I van de documentaire 'Tranny's World' op de site en binnenkort deel II...

Hiebij wil ik iedereen uitnodigen een kijkje te komen nemen..

Het adres vind je hier

Bron: prikbord travestie.org
Kijk ook eens op de genderkalender !
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Re: TGTEEVEE

Bericht door Zohra »

Frederique_ schreef:Sinds kort bestaat 'TGTEEVEE'. Nederlands eerste Transgender video upload site / community. Momenteel staat deel I van de documentaire 'Tranny's World' op de site en binnenkort deel II...

Hiebij wil ik iedereen uitnodigen een kijkje te komen nemen..

Het adres vind je hier

Bron: prikbord travestie.org
Hey Frederique,

Wat lief van je dat je dit plaatste hier, ik weet niet of het door TV.org gezien wordt als SPAM maar zo is het ZEKER niet bedoeld.

Op het prikbord was er al iemand met een ZEER negatieve reactie die het gelijk nodig vond mijn priveleven erbij te halen maar ok, in elke fruitmand zit wel een rotte appel ;-)

In iederr geval, heel hartelijk dank en ik hoop dat TV.org het mij niet kwalijk neemt...

Groetjes,
Zohra
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

kheb ook ff gesurft en ik vind de site NIET represantatief voor de gendercommunity, maar ok, voor ieder wat wils natuurlijk

{tekst op verzoek verwijderd}

magoed, jouw site, jouw aandeel, en ik hoef er niet op te kijken als ik dat niet wil :wink:
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Joyy schreef:kheb ook ff gesurft en ik vind de site NIET represantatief voor de gendercommunity, maar ok, voor ieder wat wils natuurlijk

magoed, jouw site, jouw aandeel, en ik hoef er niet op te kijken als ik dat niet wil :wink:
idem
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Joyy schreef:kheb ook ff gesurft en ik vind de site NIET represantatief voor de gendercommunity, maar ok, voor ieder wat wils natuurlijk

Ik snap dit soort reacties niet... waarom zijn jullie allemaal van die vreselijke mierenneukers en moet je hele priveleven erbij gehaald worden?

Ik creeer gewoon een leuke plek waar je ZELF je TG videos kan uploaden en dan krijg je DIT soort reacties.

Wat doet MIJN advertentie ertoe? Waarom moet dat ERBIJ gehaald worden? Alsof iedereen die op TGTEEVEE zit mijn advertenties leest pfffffff wat doen jullie dan zelf op die sites vraag ik me af? Knikkeren????

Zohra
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Weet je waar ik moe van wordt? VAn jouw soort mensen.

Ik steek mijn nek uit voor de transgender community en het eerste waar je naar kijkt is de 'HOER' Zohra? Alsof je meteen maar een slecht mens bent als je in de prostitutie werkt?

Als GENDER zou jij dondersgoed moeten begrijpen waarom velen van ons geen andere weg zien dan dit werk te doen, maar waarom MOET DAT ERBIJ GEHAALD WORDEN?

Ik hang het niet aan de grote klok maar ik maak er ook geen geheim van dat ik dat werk doe, maar ik doe dat niet voor de lol of omdat ik daar zo ENORM VAN GENIET hoor,.. maar dat snappen kortzichtige enge mensen als jij niet.

Ik probeer juist een totaalbeeld te scheppen VOOR de transgenders met mijn videos, en dus ook de DUISTERE kanten, bovendien HOEF ik voor NIEMAND respesentatief te zijn behalve voor MIJZELF.

Als jij mij meteen afrekent op het werk dat ik doe, dan ben jij mijn inzet niet eens waard!!!

Het enige dat ik wilde creeren voor de TG en TS mens in nederland was een leuke website waar je je eigen videos kan uploaden en dan krijg je meteen dit soort reacties van enge griezels als jij...

GET A LIFE muts... of ga het klooster in waar iedereen lekker vroom en netjes is ok??? DOEIII
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

wat ik dan weer niet snap is dat je meteen zo fel van leer trekt en meteen op je tenen bent getrapt om een reactie die alleen maar een mening geeft over je site, niet meer niet minder, en wat ik nog minder snap is dat je meteen gaat lopen schelden, kinderachtig

ik geef mijn vrijje mening over je site, en thats it, hoef je totaal niet moeilijk over te doen

je priveleven staat wellicht los van je site - hoewel, waarom staat die daar dan - het gedrag en persoonlijkheid dat je nu laat zien staat niet los van je site

denk daar maar eens over na

verder zal het me worst wezen wat je met de site doet of wil, niet mijn kopje thee en daar is niets mis mee

kun je niet tegen kritiek, maak dan geen reclame zou'k zeggen
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Gutte gutte gut wat zijn we weer lekker bezig hier..Lijkt langzamerhand wel een kinderboerderij hier met wie het hartste kan trappen..Get a life zou ik zeggen en als jullie hier steeds zo hard brullen van er moet meer over tg tv ts en dergelijke komen en als er zoiets komt is het weer niet goed omdat de persoon een advertentie heeft staan..Net als wat zohra al zegt wat doet die advertentie ertoe om een website te bezoeken en er lid van te worden???Snap jullie hier niet net of iedereen hier zo braaf is en vraag me ook steeds meer af wat ik eigenlijk nog op zo een site als deze doe,,Hier worden steeds ouwe koeien uit de sloot getrapt of als er nieuwe mensen zijn worden die gelijk de grond ingetrapt omdat ze niet in het straatje van de vaste clann thuishoren..En Joyy wat vind je niet represantatief aan die site leg ons dat dan maar eens uit want er staat niets verkeerds op..als het alleen om het gene gaat met wat zohra in haar prive dingen doet dan ben je wel heel erg laf geef gewoon een reden op waarom jij het geen goede site vind..Maar ja je hebt er van die mutsen bij die denken altijd het beter te weten dan een ander en proberen er zo beter van te worden om een ander zwart te maken met het geen wat die persoon doet...Hebben we niet geleerd een ander in zijn waarde te laten onee dat kennen we hier niet he een ander de grond in trappen zijn ze erg goed in hier op TRAVO.ORG
Groetjes Prescilla
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Joyy schreef:wat ik dan weer niet snap is dat je meteen zo fel van leer trekt en meteen op je tenen bent getrapt om een reactie die alleen maar een mening geeft over je site, niet meer niet minder, en wat ik nog minder snap is dat je meteen gaat lopen schelden, kinderachtig

ik geef mijn vrijje mening over je site, en thats it, hoef je totaal niet moeilijk over te doen

je priveleven staat wellicht los van je site - hoewel, waarom staat die daar dan - het gedrag en persoonlijkheid dat je nu laat zien staat niet los van je site

denk daar maar eens over na

verder zal het me worst wezen wat je met de site doet of wil, niet mijn kopje thee en daar is niets mis mee

kun je niet tegen kritiek, maak dan geen reclame zou'k zeggen
Als het niet je kopje thee is, waarrom laat je dan een reacite achter? Zeg dan niks? Dat doe ik ook niet bij onderwerpen die me niet interesseren.

Ik ben gewono FEL omdat je zegt dat ik maar representatief moet zijn voor de hele T wereld..

En dat meteen mijn advertentie maar moet worden aangehaald, DAAROM ben ik fel...
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

prescila, nog zo een

denk eens wat langer na voor je een reactie geeft

ik geef mijn vije mening over de site, meer niet, niets mis mee

en hop, meteen weer 2 op hun tenen getrapt

wie doet er hier nu moeilijk?

never mind, kheb meteen geen zin meer in dit topic waarin betrokkenen net zoals 2 jaar terug nog steeds niets hebben geleerd

kun je niets tegen een reactie die je niet aanstaat, maak dan geen reclame of probeer eens om er fatsoenlijk mee om te gaan zonder persoonlijk te worden

mensen zoals jij die meteen bij het minste geringste op achterste poten staan krijgen het nog knap moelijk

magoed, je kan het hebben zoals je wilt:

misschien moet je weer eens goed gefist worden om wat relaxter te worden
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Joyy schreef:nog zo een

ik geef mijn vije mening over de site, meer niet, niets msi mee

'
dan heb je niet ged gelezen met wat ik schreef je moet lezen wat er staat je geeft een mening over een site maar wat heb je op die site tegen dan geef dat eens aan..en ik bedoel niet alleen jou joy ik bedoel de hele swik mensen die hier de boel lopen te verkloten dacht dat tGirls elkaar zouden steunen maar heb dat hier maar weinig gemerkt de laatste maanden..Paar jaar gelden kreeg je nog gewoon antwoord van mensen nu is het gelijk o kijk dit en kijk dat en o je moet eerst dit lezen voor je dat gaat lezen dat bedoel ik er dus mee te zeggen...Als je een mening wil geven doe het dan goed en ga er dan niet iets bijhalen wat niet met die site te maken heeft
Groetjes Prescilla
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Prescilla schreef:
Joyy schreef:nog zo een

ik geef mijn vije mening over de site, meer niet, niets msi mee

'
dan heb je niet ged gelezen met wat ik schreef je moet lezen wat er staat je geeft een mening over een site maar wat heb je op die site tegen dan geef dat eens aan..en ik bedoel niet alleen jou joy ik bedoel de hele swik mensen die hier de boel lopen te verkloten dacht dat tGirls elkaar zouden steunen maar heb dat hier maar weinig gemerkt de laatste maanden..Paar jaar gelden kreeg je nog gewoon antwoord van mensen nu is het gelijk o kijk dit en kijk dat en o je moet eerst dit lezen voor je dat gaat lezen dat bedoel ik er dus mee te zeggen...Als je een mening wil geven doe het dan goed en ga er dan niet iets bijhalen wat niet met die site te maken heeft
gni gni gni, precies, beter had ik het niet kunnen zeggen....
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Joyy schreef:prescila, nog zo een

ik geef mijn vije mening over de site, meer niet, niets mis mee

never mind, kheb meteen geen zin meer in dit topic waarin betrokkenen net zoals 2 jaar terug nog steeds niets hebben geleerd

kun je niets tegen een reactie die je niet aanstaat, maak dan geen reclame of probeer eens om er fatsoenlijk mee om te gaan zonder persoonlijk te worden

mensen zoals jij die meteen bij het minste geringste op achterste poten staan krijgen het nog knap moelijk

magoed, je kan het hebben zoals je wilt:

misschien moet je weer eens goed gefist worden om wat relaxter te worden
ik denk dat ik het juist niet moelijk krijg oomdat ik gewoon zeg waar het op slaat en wat heeft 2 jaar geleden met nu te maken dat is in je verleden we leven in het heden en niet gisteren..dat bedoel ik dus met ouwe koeien uit ee sloot halen en zie daar begint het gelijk alweer...Ik geef alleen aan dat iets wat iemand in prive doet er niet bij gehaald hoeft te worden en dat het niets met die hele site te maken heeft..En ja als ik dan fel over kom of niet das niet mijn probleem..Ik zeg gewoon wat ik denk en ja dat komt nu eenmaal af en toe erg hard aan jammer dan..En ach wat zijn we zielig met de laatste woorden van je..kun je nu echt niets anders bedenken dan dat en trouwens ik ben jou niets verplicht en nee ik laat me niet fisten dat laat ik wel aan types zoals jij over dus ga je gang en neem een gangbang...

Of beter gezegt Joy neem een tampon douw die in je reet en steek die in de fik want anders zou jij nooit heet worden
Groetjes Prescilla
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Als ik zo vrij mag zijn...

In mijn profiel op dit forum staat geen onderdeel "sexuele voorkeur"
Waarschijnlijk omdat dat voor een normale site totaal niet relevant is.
In de profielen op tgteevee is dat wel degelijk aanwezig en mijn eerste gedachte was dan ook wat de relevantie daarvan was.

Na het bekijken van een en ander dacht ik "wolf in schaapskleren", maar ik vond het niet nodig om dat hier te vermelden aangezien ik nog steeds van mening ben dat iedereen moet doen wat ze niet laten kunnen.
Maar als iemand die er een doodgewone persoonlijke mening op geeft zo verbaal behandeld wordt dan is die gedachte voor mij alleen maar bevestigd. :o
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Saartje schreef:Als ik zo vrij mag zijn...

In mijn profiel op dit forum staat geen onderdeel "sexuele voorkeur"
Waarschijnlijk omdat dat voor een normale site totaal niet relevant is.
In de profielen op tgteevee is dat wel degelijk aanwezig en mijn eerste gedachte was dan ook wat de relevantie daarvan was.

Na het bekijken van een en ander dacht ik "wolf in schaapskleren", maar ik vond het niet nodig om dat hier te vermelden aangezien ik nog steeds van mening ben dat iedereen moet doen wat ze niet laten kunnen.
Maar als iemand die er een doodgewone persoonlijke mening op geeft zo verbaal behandeld wordt dan is die gedachte voor mij alleen maar bevestigd. :o
Waarom WOLF IN SCHAAPSKLEREN? Waar haal je dat vandaan?

En wat is er mis met het aangeven van je sexuele voorkeur? Daarmee geef je alleen maar aan waar je op valt, mannen, vrouwen of TG? En als je TG bent mag je dan ineens geen sexuele voorkeur hebben ofzo?

Waarom wordt er zo op die onzinnige details gelet?

Ik ben geen wolf in schaapskleren hoor ikdoe me niet anders voor dan i k ben ik ben aardig voor wie aardig is voor mij, diegenen die niet aardig tegen mij zijn krijgen mijn andere kant te zien en daar is niks 'wolf in schaapskleerachtigs' aan...
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Gesloten