TGTEEVEE
Moderator: Moderators
nix zohra nix
wat ik bedoel met 2 jaar geleden is dat sommige mensen niets leren van hun manier van reageren en vise versa
opgefokt tot en met, klaar om de eerste de beste die iets negatiefs zou kunne zeggen meteen om de oren te meppen en je dan nog steeds afvragen waarom mensen zo'n moeite met je hebben
overtrokken, overbodig, en nu niet bepaald een toonbeeld voor jezelf en je site
doe er mee wat je wilt, ik heb er niets mee, dat heb ik nu 3 keer aangegeven hetzij in andere bewoordingen en aangezien we nog steeds in een vrij land leven is daar niets mis mee
maar ik snap ook best dat je alleen maar postieve lieve reacties wilt horen
dan zal er iig op persoonlijk vlak eea moeten veranderen
trouwens, je gaat zelf enorm in (verdediging)op juist dat deel van de site, terwijl je ook over de ' rest ' had kunnen beginnen
i rest my case
wat ik bedoel met 2 jaar geleden is dat sommige mensen niets leren van hun manier van reageren en vise versa
opgefokt tot en met, klaar om de eerste de beste die iets negatiefs zou kunne zeggen meteen om de oren te meppen en je dan nog steeds afvragen waarom mensen zo'n moeite met je hebben
overtrokken, overbodig, en nu niet bepaald een toonbeeld voor jezelf en je site
doe er mee wat je wilt, ik heb er niets mee, dat heb ik nu 3 keer aangegeven hetzij in andere bewoordingen en aangezien we nog steeds in een vrij land leven is daar niets mis mee
maar ik snap ook best dat je alleen maar postieve lieve reacties wilt horen
dan zal er iig op persoonlijk vlak eea moeten veranderen
trouwens, je gaat zelf enorm in (verdediging)op juist dat deel van de site, terwijl je ook over de ' rest ' had kunnen beginnen
i rest my case
Ik heb even de reacties van de website beheersters van TGTEEVEE gelezen.
Wat een taal, niet normaal, sorry hoor.
Als de beheerster van TGTEEVEE zo reageren op hun bezoekers laat staan op iemand die zelf een film wil plaatsen.
Het schrikt gewoon af.
Ik ben geschrokken van de uithalen van deze dames.
Vind het heel erg jammer, dat zo'n goed initiatief, zo door hun wordt verpest.
Yildiz
Als de beheerster van TGTEEVEE zo reageren op hun bezoekers laat staan op iemand die zelf een film wil plaatsen.
Het schrikt gewoon af.
Yildiz
nog even dit:
-ik heb niet gezegd dat je daarmee een slecht mens bent, ook dat impliceer je zelf
-wat jij doet voor je financien moet je zelf weten, dat staat geheel en al los van genderproblematiek, ik vel er geen enkel oordeel over
maar kom niet aan met:
Als GENDER zou jij dondersgoed moeten begrijpen waarom velen van ons geen andere weg zien dan dit werk te doen, maar waarom MOET DAT ERBIJ GEHAALD WORDEN?
{tekst op verzoek verwijderd}
-baaj de weej, wat is een gender?
-ik reken je niet af op het werk dat je doet, daar kom je zelf mee, niet ik
amen
-ik heb je nergens hoer genoemd, dat doe je zelfZohra schreef:Weet je waar ik moe van wordt? VAn jouw soort mensen.Joyy schreef:kheb ook ff gesurft en ik vind de site NIET represantatief voor de gendercommunity, maar ok, voor ieder wat wils natuurlijk
je eigen contactadvertentie maakt overigens ook geen positieve reclame vor diezelfde community
magoed, jouw site, jouw aandeel, en ik hoef er niet op te kijken als ik dat niet wil
Ik steek mijn nek uit voor de transgender community en het eerste waar je naar kijkt is de 'HOER' Zohra? Alsof je meteen maar een slecht mens bent als je in de prostitutie werkt?
Als GENDER zou jij dondersgoed moeten begrijpen waarom velen van ons geen andere weg zien dan dit werk te doen, maar waarom MOET DAT ERBIJ GEHAALD WORDEN?
Ik hang het niet aan de grote klok maar ik maak er ook geen geheim van dat ik dat werk doe, maar ik doe dat niet voor de lol of omdat ik daar zo ENORM VAN GENIET hoor,.. maar dat snappen kortzichtige enge mensen als jij niet.
Ik probeer juist een totaalbeeld te scheppen VOOR de transgenders met mijn videos, en dus ook de DUISTERE kanten, bovendien HOEF ik voor NIEMAND respesentatief te zijn behalve voor MIJZELF.
Als jij mij meteen afrekent op het werk dat ik doe, dan ben jij mijn inzet niet eens waard!!!
Het enige dat ik wilde creeren voor de TG en TS mens in nederland was een leuke website waar je je eigen videos kan uploaden en dan krijg je meteen dit soort reacties van enge griezels als jij...
GET A LIFE muts... of ga het klooster in waar iedereen lekker vroom en netjes is ok??? DOEIII
-ik heb niet gezegd dat je daarmee een slecht mens bent, ook dat impliceer je zelf
-wat jij doet voor je financien moet je zelf weten, dat staat geheel en al los van genderproblematiek, ik vel er geen enkel oordeel over
maar kom niet aan met:
{tekst op verzoek verwijderd}
-baaj de weej, wat is een gender?
-ik reken je niet af op het werk dat je doet, daar kom je zelf mee, niet ik
amen
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
sorry Yildiz Ik ben alleen maar lid daar ben geen beheerster of wat dan ook..The Progynova@ 's schreef:Ik heb even de reacties van de website beheersters van TGTEEVEE gelezen.
Het schrikt gewoon af.
Yildiz
Maar het viel mij dus op dat zohra haar prive hier open en bloot werdt neergezet en dat was dus niet de bedoeling..Als mensen dat gaan aanhalen en daarom een site niet goed vinden snap ik het niet..iedereen voor zich natuurlijk maar wat ik niet snap is dat ze niet eerst eens naar de inhoud van een site kijken maar gelijk maar weer eens een conclusie trekken naar het zien van een dergelijke advertentie op een site als dutchcontacts..Dat prikkelde mij dus dermatig omdat zohra een goede vriendin van me is en daarom reageerde ik zo fel..Als je nou eens gaat kijken op de site met hou de beheersters mensen benaderen dan zou je wel anders er tegen aan kijken geef mensen gewoon een kans zou ik zeggen dit geld voor iedereen natuurlijk..
Ik ben van mening dat somigen hier op de site alleen maar zitten om anderen juist de grond in te boren..
Groetjes Prescilla
ok
je heb deels gelijk
over de site zelf
wat ik zie aan profielen is net zo divers als een standaard hyves voorbeeld, tot zover geen probleem (hoewel de gedachte freakshow in em opkomt, wat alleen maar wat zegt over wat ik denk en hoe ik in de wereld sta)
de site zelf vind ik onverzichtelijk,dat is een persoonlijke ervaring
de bedoeling van de site wordt wel uitgelegd, maar ik zie er niet zoveel van terug, voordeel van de twijfel, de site is betrekkelijk nieuw
vraagje: hoe wil je het videogedeelte aantrekkelijk houden?
ik denk dat je niet iedere week een boeiend filmpje kan posten over genderissues maar kan het mis hebben
in feite is de site een verkapte youtube als het doel alleen is om gendergerelateerde films te laten posten en zien
dus, de bedoeling overall gezien is me vooralsnog niet duidelijk, en na zo wat rondgekeken te hebben voor de 2e keer denk ik nog steeds, ik heb er niet veel te zoeken, het is me te onduidelijk allemaal en het spreekt me 0,0 aan
overigens excuses voor het quoten van het profiel, kan het niet ongedaan maken meer, ik wist niet dat de site niet gelinkt was aan de contactad
je heb deels gelijk
over de site zelf
wat ik zie aan profielen is net zo divers als een standaard hyves voorbeeld, tot zover geen probleem (hoewel de gedachte freakshow in em opkomt, wat alleen maar wat zegt over wat ik denk en hoe ik in de wereld sta)
de bedoeling van de site wordt wel uitgelegd, maar ik zie er niet zoveel van terug, voordeel van de twijfel, de site is betrekkelijk nieuw
ik denk dat je niet iedere week een boeiend filmpje kan posten over genderissues maar kan het mis hebben
in feite is de site een verkapte youtube als het doel alleen is om gendergerelateerde films te laten posten en zien
dus, de bedoeling overall gezien is me vooralsnog niet duidelijk, en na zo wat rondgekeken te hebben voor de 2e keer denk ik nog steeds, ik heb er niet veel te zoeken, het is me te onduidelijk allemaal en het spreekt me 0,0 aan
overigens excuses voor het quoten van het profiel, kan het niet ongedaan maken meer, ik wist niet dat de site niet gelinkt was aan de contactad
Neem mij niet kwalijk maar als je dat soort zaken privé wil houden moet je een pooier nemen en achter een raam of in een club gaan zitten.Prescilla schreef:
Maar het viel mij dus op dat zohra haar prive hier open en bloot werdt neergezet en dat was dus niet de bedoeling..
Zo'n site is namelijk erg publiek, waarmee je dus ook je "privé leven" erg publiek maakt.
Verder boeit het mij niet maar dit is hoe het logisch in elkaar zit dus kan je vervolgens niet over een ander gaan klagen dat je "privé leven er bij gesleept wordt".
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hoi Joy dan ook namens mij sorry voor het taalgebruik maar ben blij dat je het nu een beetje snapt..de bedoeling van de site is heel simpel het een gender geralteerde site..Maar de doelstelling is dus om T-girls in het algemeen te gaan interviewen en op de site te plaatsen om te laten zien dat T-girls dus ook gewoon mensen zijn de site is voor iedereen toegankelijk dus ook voor hetero, bi, homo en noem maar op welke groepen je nog meer hebt..De site wil dus laten zien dat er meer is dan wat op je op tv krijgt te zien dus gewoon ts, tg, tv in een normaal leven zonder sex of wat dan ook..30 mei is de comingout day van de lellebel waar dus ook gefilmt zal worden door Barbarel een van de beheersters van de site..Zonder toesteming van mensen wordt er dus niets geplaatst op de site en inderdaad deze is net 2 weken oud dus vandaar dat er ook nog niet veel op staat..Om de 2 weken komt er een nieuw filmpje bij van iemand die is geinterviewd door Barbarel..En nu maar hopen dat het een beetje een leuke site wordt natuurlijk want een nieuwe site moet groeien en dat is niet 1 2 3 zo daar gaat nu immers tijd in zitten...Joyy schreef:ok
je heb deels gelijk
over de site zelf
Hoop dat ik zo een beetje een schets heb kunnen maken met wat ze met de site van plan zijn...
Groetjes Prescilla
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Volgens mij snap je het niet saartje..Je kan een pooier nemen maar wat hou je dan van je geld over niks dus want meer dan de helft wordt door de pooier in beslag genomen daarnaast een raam huren kost ook geld en verdien je niets op..Daarnaast wat heeft TGTEEVEE met de zaken die zohra doet te maken net niks neem ik aan..Dus ik snap niet dat jij een dergelijke advertentie met een dergelijke site als tgteevee gaat vergelijken die twee dingen staan los van elkaarSaartje schreef:Neem mij niet kwalijk maar als je dat soort zaken privé wil houden moet je een pooier nemen en achter een raam of in een club gaan zitten.Prescilla schreef:
Maar het viel mij dus op dat zohra haar prive hier open en bloot werdt neergezet en dat was dus niet de bedoeling..
Zo'n site is namelijk erg publiek, waarmee je dus ook je "privé leven" erg publiek maakt.
Verder boeit het mij niet maar dit is hoe het logisch in elkaar zit dus kan je vervolgens niet over een ander gaan klagen dat je "privé leven er bij gesleept wordt".
Groetjes Prescilla
Ik vergelijk niets, ik weet ook niet hoe je daar bij komt.Prescilla schreef:Volgens mij snap je het niet saartje..Je kan een pooier nemen maar wat hou je dan van je geld over niks dus want meer dan de helft wordt door de pooier in beslag genomen daarnaast een raam huren kost ook geld en verdien je niets op..Daarnaast wat heeft TGTEEVEE met de zaken die zohra doet te maken net niks neem ik aan..Dus ik snap niet dat jij een dergelijke advertentie met een dergelijke site als tgteevee gaat vergelijken die twee dingen staan los van elkaarSaartje schreef:Neem mij niet kwalijk maar als je dat soort zaken privé wil houden moet je een pooier nemen en achter een raam of in een club gaan zitten.Prescilla schreef:
No offense, maar lees mijn berichtje nog eens alsjeblieft.
Het gaat om het klagen dat haar privé leven wordt aangehaald terwijl ze dat zelf publiek maakt, meer niet.
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
en ook van hier gedaanJoyy schreef:goeie tip
en done
Ik zat al te denken om deze draad op slot te gooien, maar gezien de onwikkelingen nu (excuses over en weer) laat ik het nog (even?) open.
Well done lady's
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Nou Johnn.....la ma open da draadje......laat toch lekker zien hoe de dames tekeer kunnen gaan hejohnn schreef:Ik zat al te denken om deze draad op slot te gooien
Ik vind Zohras initiatief best goed.....tis zeker nie verkeerd als je Tees*watdanook in beeld en geluid op de scherm krijgt.....bijna zoals in het echt.....
......voor de beeldvorming voor geïnteresseerden echt iets leuks!
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Zohra
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Eindelijk eens een positieve noot.Mara schreef:Nou Johnn.....la ma open da draadje......laat toch lekker zien hoe de dames tekeer kunnen gaan hejohnn schreef:Ik zat al te denken om deze draad op slot te gooien
Ik vind Zohras initiatief best goed.....tis zeker nie verkeerd als je Tees*watdanook in beeld en geluid op de scherm krijgt.....bijna zoals in het echt.....
......voor de beeldvorming voor geïnteresseerden echt iets leuks!
Mara
Waar het mij omgaat is dat ik gewoon PUUR omdat ik het leuk vond een eigen site begon. Het wordt meteen al afgekraakt als een YOUTUBE kloon terwijl het dat HELEMAAL niet is. Dit is gewoon iets speciaal alleen voor 'ons soort' mensen waar wij veilig en zonder angst filmpjes kunnen plaatsen.
Natuurlijk worden die niet ALLEEN door ONS geplaatst maar iedereen die er lid wordt MAG ZELF filmpjes plaatsen! Dat is het hele idee erachter. Ook kunnen mensen zelf een profiel aanmaken en kletsen op de fora.
Waar ik BOOS om werd was gewoon het feit, dat terwijl ik met mijn goede hart graag iets vor de mensen deed, er gelijk zo NEERBUIGEND en negatief op mij gereageerd werd.
Ok ik SPEEL de hoer, so what? Maakt dat mij een slecht mens? En WAAROM moet dat aangekaart worden?
Ik weet ook wel als ik dergelijke advertenties op het internet heb staan dat je dan door het slijk gehaald word, kun je maar zien hoe eng de mensen eigenlijk zijn en je gelijk erop veroordelen!
Ik reageer dan wel niet zo netjes en keurig als jullie gewend zijn maar probeer je mij eens in te voelen hoe ik me moet voelen terwijl ik denk een leuk initiatief te nemen voor de mensen en dan krijg je DIT soort reacties met zaken die HELEMAAL niet relevant zijn?
Wie heeft mij verteld dat IK REPRESENTATIEF moet zijn voor de hele TG gemeenschap? Wie heeft mij dat OPGELEGD? Ik niet hoor, ik ben gewoon mijzelf en leef mijn leven en wat mensen van mij denken zal mij GEHEEL worst zijn...
Voor mijn part wordt ik hier verwijderd want tussen zon stel enge mensen, daar wil ik niet eens meer vertoeven... VRESELIJK!!!
Zohra