het leid namelijk tot niets om er ook maar enige energie in te steken
draadjes worden elders toch wel voortgezet door degen die werkelijk wat te melden hebben
dat wilde ik even kwijt
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderator: Moderators
Ik heb altijd 2 dingen gezegd:lief dinnetje schreef:Je hebt het niet zo voor de psych Frederique ....maar hier merk je toch wel dat sommige mensen wel degelijk begeleiding nodig hebben.
Ik ben vanavond bij thuiskomst (na een dag/avond werken) weer een 'gezellig' uurtje aan het muisklikken geweest.Frederique_ schreef:Ik denk dat je daar zelf ook -heel erg veel- aan kunt doen door structureel niet mee te schrijven in dit soort threads...
De moderatie kan dan de hele achterkant van de thread in 1x wegkieperen, dat scheelt voor hen ook uitzoekwerk.
Groetjes,
Frederique
Het waren meer draden, maar niet alleen jovy en jij die reageerden.Saartje schreef:John,
In dit geval dacht ik het samen met joyy wellicht te kunnen beperken tot 1 thread.
Deze was als het goed is makkelijk op te schonen, hoop ik.
Collecte???Saartje schreef:Ik hou mij, wederom, in voor het goede doel.
Met elke keer wordt het makkelijker om niet te reageren BabetteBabette schreef:Ik moet zeggen dat ik met Johnn meevoel, en het ook wel eens ben met de stelling om helemaal niet reageren, al valt dat soms niet mee. Ik blijf nieuwsgierig naar de motieven van zo iemand om je zo op te stellen. Hopelijk vinden jullie manieren om die paar misbruikers te weren!