Wat een heerlijke dag....

Algemeen

Moderator: Moderators

Wat heb je dit weekend gedaan?

Peiling eindigde op vr mei 09, 2008 22:27

Lekker erop uit als vrouw..
9
69%
Als man naar buiten.
4
31%

Totaal aantal stemmen: 13

Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Irene schreef:Ik ben blij voor Mara dat ze zo blij is met haar baan (dat zegt ze niet alleen, dat straalt ze ook nog eens uit), maar het blijft natuurlijk wel werken :-)

Irene
Ja het is keihard werken Irene....maar ik krijg zoveel voor trug en niet alleen un leuk centje.....en om bij de poll te blijven waarmee deze draad in het leven is geroepen.....echt niemand keek raar tegen mij aan en het kwaam de hele jeugd van Pozallo aan me langs toen ik daar met heel weinig aan in de zon lag aan het strand.....dat voelt dubbelgoed......en daarom denk ik, moest dit worden vermeld in deze draad.....het voelt goed gewoon als vrouw gezien en benadert te worden......zoals gister ook op de boot van Salerno naar Messina, trouwens een heel sjieke boot, de stuwart heeft me laten zien waar mijn cabine te vinden is....dat deed die bij de mannelijke chauffeurs niet....

.....Italië is echt gaaf in die opzichte.....hier wor je heel anders behandelt als vrouw zijnde.....en trouwens ook als *nepvrouw* zijnde :wink:

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Mara schreef:Tis alleen om jullie jaloers te maken Joy en Babette :wink: .....ik heb echt un droombaan en de ritten worden steeds leuker en mun geheugenkaart van de camera zit al weer barstend vol.....morgen lekker boodschappen doen in Agrigento en un beetje de stad verkennen en ik denk dat ik daarna weer ergens het water inspring.....uiteindelijk ga ik de hele zuidkust langs en hoef pas maandag in Marsala te zijn om lekkere wijn te laden.....dus tijd zat om van alles en nogwat te doen....dus ook ff te kijken hoe het hieraantoe gaat :)
het is je van harte gegund, hoor meid! En geniet maar lekker van Sicilia en de wijn... :wink:

Overigens is het hier ook mooi hoor, al staat er wel een straffe oosterwind. M'n partner is jarig vandaag dus hebben wij er al een champagne ontbijt in zitten!!! :D Da's een leuk begin van de dag... :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Oh, da's dubbel feestelijk met dit mooie weer!
Doe haar maar de groeten van mij (en beide natuurlijk een hele fijne dag gewenst)!

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Frederique_ schreef:Oh, da's dubbel feestelijk met dit mooie weer!
Doe haar maar de groeten van mij (en beide natuurlijk een hele fijne dag gewenst)!
Dank je wel! We hebben een heerlijke dag! Ik ga zo dadelijk een feestmaal aanrichten en dan kunnen we de avond in! :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

proost!! :wink:
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Babette schreef:
Dank je wel! We hebben een heerlijke dag! Ik ga zo dadelijk een feestmaal aanrichten en dan kunnen we de avond in! :D

Groetjes en liefs,

Babette.
Gefeliciteerd!
En een hele fijne avond gewenst, mocht je dit nog lezen. :lol:
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Babette schreef:We hebben een heerlijke dag! Ik ga zo dadelijk een feestmaal aanrichten en dan kunnen we de avond in! :D
Word wel erg heftig geviert zotehoren.....champus met ontbijt en nu un feestmaal zeker met 3 a 4 gangen.....waar gaat dit eindigen zeg..... :roll:

Ik zal zeggen....feest ze :wink:

liefs

Mara
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Babette schreef:
Ook namens ons gefeliciteerd.. We hopen dat jullie een leuke avond hebben.

Veel liefs en groetjes,
Yip en Yil
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Hé.... morgen is er hier thuis ook eentje jarig....

De maand mei is een vruchtbare maand....

Groetjes, Yip
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Dat is dan dus eigenlijk augustus
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

The Progynova@ 's schreef:Hé.... morgen is er hier thuis ook eentje jarig....

De maand mei is een vruchtbare maand....
Ik dacht eigenlijk, dat je 9 maanden trug moet rekenen om de vruchtbare maand te bepalen :roll:

Mara
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Jeetje Mara... jij hebt nog niet zoveel Italiaanse wijn op als ik!!!

Geniet je nog steeds daar?

Groetjes, Yip
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

* ziet ook een slak en pakt wat zout *

Er werd gezegd, "de maand mei..."
Niet "DUS de maand mei..."

tralalalla :P
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Hoi Babette, ook gefeliciteerd met je vrouw. dat je samen nog vaak dat mag vieren.

Wel ik heb samen met een vriendin samen lekker gewinkeld, dit was al de 2de dag en morgen is het koopzondag dus er weer op uit.
Afsluitend even lekker zitten eten en daarna "ja echt" voetbal gekeken.
natuurlijk de vraag ook wat gekocht?? Ik had een afspraak bij suzet.net. om tekijken naar een jarretel met kousen, en die ook gevonden. Maar ja ze had veel meer en ik kon dus een leuke rode blouse niet afslaan.
En als we niet in de bedoeling hadden om nog 2 dagen te gaan winkelen ..... Wel dan had ik er ook een petticoat gekocht, maar die staat nu op mijn verlanglijstje.
Verder nog 2 blouses gekocht in de nu al uitverkoop. Vandaag. Wat wat morgen komt!!!

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Claudia K
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Nou, eerst allemaal gefeliciteerd met de te vieren verjaardagen en andere feestelijkheden dan maar he.....
Overigens on-topic: Mijn keuze staat er helemaal niet bij, ben niet verder gekomen dan heerlijk in de tuin zitten en liggen, uiteraard het meisje, met een leest-zo-makkelijk-weg boek er bij en een 70er jaren muziekje, en heb onbedoeld ook nog een stukje van het slaaptekort ingehaald. Maar inmiddels zijn de beentjes al wel lekker aan het kleuren. Helaas ziet de wereld er vanochtend wat anders uit.....zal dus wel een koopzondag worden.
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Plaats reactie