lief dinnetje schreef:Sommige denken echt maar aan één ding .....gelukkig zijn ze er dan soms wel heel goed in ........
Zweef jij daar dan van ? Of gaat dat snel over dat gevoel ?
Ja dat is waar Mel, ze hebben maar een ding in de achterhoofd en als het aan mij zal liggen, zal ik dat ook elke dag kunnen krijgen.....net dat ik dit schrijf wiemel ik net een trucker af die wel erg eenduidig is.....maar ook eigenlijk best knap.......maar ik heb er nu echt geen zin in en dat ene maal op Sicilie was wel gaaf, maar daar klopde ook ff alles, sfeer, zon en de zee en ik zat zelf met un hoop vragen, hoe het nou zou zijn met een kerel en ik kreeg mun antwoorden......
......ik weet nie wat het is, maar de laatste tijd is de aanbod aan beschikbare mannen toch wat meer geworden, ligt zeker ook aan mun krappe outfit en mun bruingebrande lichaam.....
.....meestals vind ik het lastig, maar ben zeker ook gevlijt en als me iemand aanraakt zoals net die trucker die met zijn truck nou naast de mijne staat, dan is dat wel een niet onprettig gevoel.....ik moet toegeven, dat ik me soms moet inhouden om nie opgewonden te geraken in dergelijke situaties.....en je wil nie weten hoe opgewonden ik kan worden als ff alles klopt en ja, ik zweef dan daadwerkelijk en dat houd best lang aan als ik dit ene maal op Sicilië nou neem.....
.....maar mijn verstand kan dit uitschakelen en dat is ook goed zo......want na een tijd van onthouden.....ik heb immers ook un hele tijd nie meer met meiden in bed gelegen....heb ik best wel weer zin in de remmen los te laten......MAAR, ik wil gewoon nie met Hans en iedereen ff un wipje doen, ik weet dondersgoed dat ik over kort of lang daaraan kapot zal gaan....
liefs
Mara