Suzet.
Moderator: Moderators
Suzet.
http://www.suzet.net/
wel ik heb slechte ervaringen met het online kopen. Maar ik had hier de mogelijkheid om te mailen en daarna ook om te komen kijken en passen. En dat is mij uitstekend bevallen. Normaal koop ik alles gewoon in de winkel maar een goede jarretel was wat moeilijker. En nu heb ik bij Suzet het kunnen passen en bekijken wat ik graag wilde. En ik ben geslaagd.
Nu weet ik voor de toekomst dat ik wel online bij hun kan bestellen omdat de maten passen.
Op mijn verlanglijstje staat dus ook nog een Petticoat.
groetjes Bea.
wel ik heb slechte ervaringen met het online kopen. Maar ik had hier de mogelijkheid om te mailen en daarna ook om te komen kijken en passen. En dat is mij uitstekend bevallen. Normaal koop ik alles gewoon in de winkel maar een goede jarretel was wat moeilijker. En nu heb ik bij Suzet het kunnen passen en bekijken wat ik graag wilde. En ik ben geslaagd.
Nu weet ik voor de toekomst dat ik wel online bij hun kan bestellen omdat de maten passen.
Op mijn verlanglijstje staat dus ook nog een Petticoat.
groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Re: Suzet.
TV-Bea schreef:wel ik heb slechte ervaringen met het online kopen.
Hoi hoi Bea,
't is wel apart, maar ik heb juist hele goede ervaringen met het online kopen! Wel is het handig dat ik een gangbare maat heb, ook qua schoenen. Ik heb recentelijk werkelijk prachtige laarsjes op het net (in Duitsland) gekocht en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad. Ze waren zo mooi, dat ik, toen ze arriveerden, gelijk ook een paar voor m'n partner kon bestellen! Ook zij was zeer tevreden! Het kan dus verkeren!
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Hallo Bea,
ik heb al vaker bij Carolien gekocht en opgehaald.
Passen was niet nodig en alles staat perfect zolang je de tabellen
op haar site goed volgt. Ik haalde (ahum) het zogenaamd op voor mijn vrouw maar dat doe ik de vogende keer niet meer ...
Ik heb trouwens een roze (malco) petticoat en dat voelt heerlijk moet ik zeggen. De nylons koop ik altijd bij haar en ook die zijn van de beste kwaliteit.
Suzet is een absolute favoriet!
gr Kate
ik heb al vaker bij Carolien gekocht en opgehaald.
Passen was niet nodig en alles staat perfect zolang je de tabellen
op haar site goed volgt. Ik haalde (ahum) het zogenaamd op voor mijn vrouw maar dat doe ik de vogende keer niet meer ...
Ik heb trouwens een roze (malco) petticoat en dat voelt heerlijk moet ik zeggen. De nylons koop ik altijd bij haar en ook die zijn van de beste kwaliteit.
Suzet is een absolute favoriet!
gr Kate
Ach Willemijn,
zolangzamerhand leer je de meesten wel kennen. Sommigen ook in RL
Jij komt toch woensdg ook weer lekker eten bij de oude wacht en dan savonds de TenT!!!
En Joyy. over 2 weken de TenT in Eindhoven?? je woont er nu dus is dat niet ver rijden voor jou.
En ja via internet bestellen geeft voor mij toch problemen, zodat ik het terug moet sturen. Bij Carolien weet ik nu wat ik haar door moet geven en dan komt het goed, maar de jarretel die ze mij opgestuurd zou hebben had ik dus ook weer terug gestuurd te groot. Voor de Petticoat heb ik de goede maat en die kan ik dus zo bestellen. maar ook de kousen zouden voor mij te klein zijn geweest.
Groetjes Bea.
zolangzamerhand leer je de meesten wel kennen. Sommigen ook in RL
Jij komt toch woensdg ook weer lekker eten bij de oude wacht en dan savonds de TenT!!!
En Joyy. over 2 weken de TenT in Eindhoven?? je woont er nu dus is dat niet ver rijden voor jou.
En ja via internet bestellen geeft voor mij toch problemen, zodat ik het terug moet sturen. Bij Carolien weet ik nu wat ik haar door moet geven en dan komt het goed, maar de jarretel die ze mij opgestuurd zou hebben had ik dus ook weer terug gestuurd te groot. Voor de Petticoat heb ik de goede maat en die kan ik dus zo bestellen. maar ook de kousen zouden voor mij te klein zijn geweest.
Groetjes Bea.
@Wil
neu wigt ik kom gewoon uut heur provinsie
eigenlijk wel interessant... misschien zijn we elkaar wel eens
tegengekomen en als we elkaar hadden herkend, hadden we
even kunnen praten of een kop koffie drinken...
jammer eigenlijk
@Bea
vraag aan Carolien of ze maat XL kousen wil bestellen van Cette (Bali)
die hebben ze sinds kort voor onze mooie lange benen
Cervin heeft kousen in mt 7 en 8, die wil ze vast ook op verzoek wel
voor je bestellen.
neu wigt ik kom gewoon uut heur provinsie
eigenlijk wel interessant... misschien zijn we elkaar wel eens
tegengekomen en als we elkaar hadden herkend, hadden we
even kunnen praten of een kop koffie drinken...
jammer eigenlijk
@Bea
vraag aan Carolien of ze maat XL kousen wil bestellen van Cette (Bali)
die hebben ze sinds kort voor onze mooie lange benen
Cervin heeft kousen in mt 7 en 8, die wil ze vast ook op verzoek wel
voor je bestellen.
hoi Kate,
nu kom je ergens anders vandaan?
Kom je woensdag dan ook op de TenT in Grunnen of woon je daar te ver weg.
bedankt voor het advies. maar volgens Carolien was de maat 6 groot genoeg en dat is ook zo. Gisteren met het wat koudere weer de kousen uitgeprobeert en dat zit uitstekend.
groetjes Bea.
ps spannend. wanneer bereik ik de 500ste berichtje?
nu kom je ergens anders vandaan?
Kom je woensdag dan ook op de TenT in Grunnen of woon je daar te ver weg.
bedankt voor het advies. maar volgens Carolien was de maat 6 groot genoeg en dat is ook zo. Gisteren met het wat koudere weer de kousen uitgeprobeert en dat zit uitstekend.
groetjes Bea.
ps spannend. wanneer bereik ik de 500ste berichtje?
euh, mis ik iets?TV-Bea schreef:Ach Willemijn,
Groetjes Bea.
nueh voor mij geen t en t, al geloof ik wel dat je er makkelijk contacten op doet, maar een forum als dit is ook laagdrempelig en van daaruit leg je ook contacten