Terug van weg geweest

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Terug van weg geweest

Bericht door ik ben hier niet meer »

Hallo allemaal,

ik ben vanwege wat persoonlijke problemen en tijdje weg geweest van het forum. Een aantal dingen kon ik gewoon niet meer op normale manier behappen, zeker niet het elkaars mening iedere keer weer ter discussie stellen. Ik hoop dat ik me nu niet meer laat verleiden om een discussie aan te gaan over mijn mening. Een mening is iets wat een ieder persoonlijk heeft, en wat absoluut niet jouw mening heeft te zijn, maar die je wel kunt respecteren, al ben je het er totaal niet mee eens.
Je kunt wel vragen naar de achtergrond van een mening, dan kunnen we echt wat leren van elkaar, nl elkaar begrijpen in al onze verschillen. Wat als forum zoals we zijn, zijn we net zo verschillend als dat elke inwoner van waar dan ook met een andere willekeurige inwoner is. Alleen dat T* aspect (of belangstelling daarvoor) brengt ons hier bij elkaar. En ook in dat aspect heeft een ieder zijn eigen belevingswereld.
Ik zal ook wat minder dan voorheen actief reageren op het forum, dat heeft oa te maken dat ik meer hulp krijg van psycholoog en psychiater en hopelijk over enige tijd ook eindelijk wat therapie. Als iemand daar achtergronden van wil weten, wil ik dat best vertellen, maar dan alleen persoonlijk. Ik wil graag ook nog enige privacy hebben. Volledig hoeft niet, want binnenkort zal ik met foto ook op de website van ggz instelling staan waarschijnlijk, als lid van de cliëntenraad.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hey Nannette,

Blij je hier weer terug te zien, ik had je al gemist. Ik wou je nog bedanken voor je berichten over Psyq, maar daar stuur ik je later in de week nog wel een PM over. Veel succes gewenst in je therapie en in de cliëntenraad!

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Hoi hoi Nannette,

fijn dat je er weer bent!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Hoi Nannette,

welkom terug en ja soms moet je iets gewoon lezen en dan er niet op reageren. Of je mening erover gegeven en dan stoppen met er verder over te discuseren.
Iedereen is uniek en dat kan niemand veranderen. Wat we hier meer moeten doen is elkaar helpen, zodat ieder wat steviger in zijn schoenen komt te staan.
Groetjes Ben.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bedankt voor jullie berichtjes. Ik heb de afgelopen tijd wel een aantal van mijn zwakke punten geleerd en die daardoor ook onderkend, en daardoor kan ik er ook makkelijker voor waken dat ik die of vermijd, of gewoon stop en aangeef met reden in een onderwerp.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Hoi hoi Nannette,

het is altijd fijn om dingen te leren, moeilijke zaken te onderkennen en van daar uit verder te gaan met je levensprocessen! Zet 'em op dus! :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Welkom terug Nannette en ik hoop dat het je goed vergaat.

Irene
Kleine stapjes
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Babette schreef:Hoi hoi Nannette,

het is altijd fijn om dingen te leren, moeilijke zaken te onderkennen en van daar uit verder te gaan met je levensprocessen! Zet 'em op dus! :D

Groetjes en liefs,

Babette.
Hallo Babette

ik zal mijn best doen, en tik me maar gerust op mijn vingers als het een keer wat minder gaat met me, kan geen kwaad heb ik gemerkt. Actief blijven is beter,
groetjes, Nannette
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Hallo Nannette, welkom terug op .org
liefs, Josette
Plaats reactie