Het verbaast me...
Moderator: Moderators
- Zohra
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Het verbaast me...
Het verbaast me dat onder een groep als TG/TV/TS zovele mensen zijn die ZELF discrimineren... notabene een groep die door de hele maatschappij wordt uitgepoept vindt het leuk om mij 'dikke zeug' , HOer, VARKEN en wat dan nog te noemen.
Ik begin hier over omdat op het prikbord van trav.org enkele ZEER gemene reacties staan van mensen die het leuk vinden MIJ maar ook Prescilla belachelijk te maken en door het slijk te halen omdat wij werkzaam zijn in de prostitutie. Ten eerrste heeft Prescilla helemaal NIETS van doen met de hele situatie maar omdat zij een vriendin van mij is wordt zij maar mede betrokken in het geheel. Ik maak hier GEEN geheim van maar ik ben er ook ZEER zeker niet trots op dat ik dit werk doe, maar de REDENEN waarom ik het doe, dat ga ik hier niet vermelden en dat ben ik ook aan NIEMAND verplicht.
Toch zouden juist DIE mensen begrip moeten opbrengen WAAROM je soms door rare spelingen van het lot in 'dit werk' terecht komt.
Als GEEN ander zouden ze moeten begrijpen dat je dit werk nu eenmaal niet met het allergrootste plezier doet en dat het NIETS te maken heeft met luiheid om NORMAAL werk te doen of omdat je niet zou willen werken maar omdat ik als trans gewoon nergens aan de bak kom na honderden solliciaties en ik toch ECHT geen zin heb om een droge boterham te eten, mijn hond moet voeden en andere prioriteiten heb waarvoor ik gewoon geld nodig heb.
En nu zijn er weer van die moraalridders die lopen te zaniken van: 'En hoe zit dat met belasting?' Wat een gezeur zeg, het lijkt hier amerika wel: 'We as respectable taxpayers.... blablabla'. Hoe weten jullie nu of ik nu WEL of GEEN belasting afdraag? Omdat ik dit werk doe gaan jullie er meteen maar vanuit dat ik geen belasting zou betalen?
Weet je? Ik ben iemand die het goed voor heeft met de mensen, iemand die anderen graag de helpende hand toesteekt, GRAAG iets doet VÓÓR de transgenderwereld om JUIST begrip te kweken in de maatschappij over het HOE en WAAROM van dingen...
En dan is er weer zo'n stel intense gemene mensen die je 'werk' aan moeten halen en vinden dat je dan niet representatief zou zijn voor de TRANSWERELD...
BULLSHIT...
Ten eerste HOEF ik voor niemand representatief en een VOORBEELD te zijn. Mijn websites zijn enkel en alleen ipersoonlijke nitiatieven die met een plezierig idee zijn opgezet, - ik ben GEEN organisatie en hoef dus voor niemand een voorbeeld te zijn - juist om een leuke plek te creeren voor mensen waar ze hun eigen videos kunnen uploaden, kunnen bloggen ,kletsen op forums en weet ik veel wat allemaal... en dan zijn er zon stelletje van die *** die het leuk vinden je door het slijk te halen en je te veroordelen op bepaalde aktiviteiten die je doet.
Wel, luister eens dames. Ik geloof dat onze lieve heer ons de mogelijkheid heeft gegeven om SEX en PLEZIER te beleven. Of dit nu BETAALD is of niet, sex is sex. En NIEMAND die het recht heeft om mij hierop te veroordelen... ik moet ook ergens van leven en als jullie vinden dat ik een andere baan moet zoeken, ok wees dan OOK eens een voorbeeld voor de transgenderwerld om een trans te helpen aan een baan? En GEEF ZELF eens het voorbeeld?
Er zijn zoveel enge griezels die vinden dat ze het allemaal beter weten voor een ander, maar ZELF steken ze geen vinger uit en doen ze NIKS voor de Transgender wereld, of zetten ze een site op die de transgemeenschap DIENT?
Als jullie de wereld willen verbeteren DOE dan zelf ook iets voor de transwereld en hou eens op met andere mensen uit te schelden, belachelijk te maken en te kleineren... want jullie eigen gedrag is nogal KINDERACHTIG te noemen... Van mij wordt verwacht dat ik 'geduldig en wijs' reageer op de vele scheldkanonnades die ik naar mijn hoofd krijg, terwijl ik NIETS maar dan ook NIETS ANDERS dan het GOED voor heb met de mensen.
Het is gewoon TRIEST!!!!
Ik begin hier over omdat op het prikbord van trav.org enkele ZEER gemene reacties staan van mensen die het leuk vinden MIJ maar ook Prescilla belachelijk te maken en door het slijk te halen omdat wij werkzaam zijn in de prostitutie. Ten eerrste heeft Prescilla helemaal NIETS van doen met de hele situatie maar omdat zij een vriendin van mij is wordt zij maar mede betrokken in het geheel. Ik maak hier GEEN geheim van maar ik ben er ook ZEER zeker niet trots op dat ik dit werk doe, maar de REDENEN waarom ik het doe, dat ga ik hier niet vermelden en dat ben ik ook aan NIEMAND verplicht.
Toch zouden juist DIE mensen begrip moeten opbrengen WAAROM je soms door rare spelingen van het lot in 'dit werk' terecht komt.
Als GEEN ander zouden ze moeten begrijpen dat je dit werk nu eenmaal niet met het allergrootste plezier doet en dat het NIETS te maken heeft met luiheid om NORMAAL werk te doen of omdat je niet zou willen werken maar omdat ik als trans gewoon nergens aan de bak kom na honderden solliciaties en ik toch ECHT geen zin heb om een droge boterham te eten, mijn hond moet voeden en andere prioriteiten heb waarvoor ik gewoon geld nodig heb.
En nu zijn er weer van die moraalridders die lopen te zaniken van: 'En hoe zit dat met belasting?' Wat een gezeur zeg, het lijkt hier amerika wel: 'We as respectable taxpayers.... blablabla'. Hoe weten jullie nu of ik nu WEL of GEEN belasting afdraag? Omdat ik dit werk doe gaan jullie er meteen maar vanuit dat ik geen belasting zou betalen?
Weet je? Ik ben iemand die het goed voor heeft met de mensen, iemand die anderen graag de helpende hand toesteekt, GRAAG iets doet VÓÓR de transgenderwereld om JUIST begrip te kweken in de maatschappij over het HOE en WAAROM van dingen...
En dan is er weer zo'n stel intense gemene mensen die je 'werk' aan moeten halen en vinden dat je dan niet representatief zou zijn voor de TRANSWERELD...
BULLSHIT...
Ten eerste HOEF ik voor niemand representatief en een VOORBEELD te zijn. Mijn websites zijn enkel en alleen ipersoonlijke nitiatieven die met een plezierig idee zijn opgezet, - ik ben GEEN organisatie en hoef dus voor niemand een voorbeeld te zijn - juist om een leuke plek te creeren voor mensen waar ze hun eigen videos kunnen uploaden, kunnen bloggen ,kletsen op forums en weet ik veel wat allemaal... en dan zijn er zon stelletje van die *** die het leuk vinden je door het slijk te halen en je te veroordelen op bepaalde aktiviteiten die je doet.
Wel, luister eens dames. Ik geloof dat onze lieve heer ons de mogelijkheid heeft gegeven om SEX en PLEZIER te beleven. Of dit nu BETAALD is of niet, sex is sex. En NIEMAND die het recht heeft om mij hierop te veroordelen... ik moet ook ergens van leven en als jullie vinden dat ik een andere baan moet zoeken, ok wees dan OOK eens een voorbeeld voor de transgenderwerld om een trans te helpen aan een baan? En GEEF ZELF eens het voorbeeld?
Er zijn zoveel enge griezels die vinden dat ze het allemaal beter weten voor een ander, maar ZELF steken ze geen vinger uit en doen ze NIKS voor de Transgender wereld, of zetten ze een site op die de transgemeenschap DIENT?
Als jullie de wereld willen verbeteren DOE dan zelf ook iets voor de transwereld en hou eens op met andere mensen uit te schelden, belachelijk te maken en te kleineren... want jullie eigen gedrag is nogal KINDERACHTIG te noemen... Van mij wordt verwacht dat ik 'geduldig en wijs' reageer op de vele scheldkanonnades die ik naar mijn hoofd krijg, terwijl ik NIETS maar dan ook NIETS ANDERS dan het GOED voor heb met de mensen.
Het is gewoon TRIEST!!!!
- Zohra
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Nee meid laten we travestie.org respecteren en hier NIET verder gaan.Prescilla schreef:Zo alles is verwijdert zie ik kan alles weer opnieuw beginnen dus hier..Maar je hebt gelijk meid met wat je zegt..
Als ze het dan toch nodig vinden, laten we dan op MIJN site http://tgirlspace.ning.com verder discussieren ik ben niet vies van een leuke discussie [/url]
-
- Forumdiva
Wat ik lees vind ik diep triest Zohra. Wat makkelijk om iemand onderuit te halen, en waarom ? Om het werk wat je doet ? Is dat dan minderwaardig ? Ik persoonlijk zal je er zeker niet over veroordelen. Alleen is het wel zwaar wat je doet, en niet echt makkelijk, en ook niet echt altijd even prettig. Maar dat beseffen een hoop mensen helaas niet. Ik geloof graag dat als je een echte keuze had wel iets anders zou doen, maar doen moet die keuze er wel zijn.
Ik probeer iets voor de t* gemeenschap te doen als cliëntenraadslid van een ggz instelling, maar dat is echt werk met een lange adem hebben om veranderingen er door te krijgen.
Zohra, ik hoop dat je beseft dat er ook mensen zijn die het goed met je voorhebben, niet kijken naar wat voor je werk doet, maar kijken naar wie je echt bent als persoon, want dat is toch waar het uiteindelijk omgaat. Ik heb een vriendin die ook op de keileweg in R'dam heeft gestaan, en die vind ik echt niks minder waard dan mij of wie dan ook.
Zohra, zet em op als het nodig is !
Ik probeer iets voor de t* gemeenschap te doen als cliëntenraadslid van een ggz instelling, maar dat is echt werk met een lange adem hebben om veranderingen er door te krijgen.
Zohra, ik hoop dat je beseft dat er ook mensen zijn die het goed met je voorhebben, niet kijken naar wat voor je werk doet, maar kijken naar wie je echt bent als persoon, want dat is toch waar het uiteindelijk omgaat. Ik heb een vriendin die ook op de keileweg in R'dam heeft gestaan, en die vind ik echt niks minder waard dan mij of wie dan ook.
- Zohra
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Dankjewel lieve Nannette,Nannette schreef:Wat ik lees vind ik diep triest Zohra. Wat makkelijk om iemand onderuit te halen, en waarom ? Om het werk wat je doet ? Is dat dan minderwaardig ? Ik persoonlijk zal je er zeker niet over veroordelen. Alleen is het wel zwaar wat je doet, en niet echt makkelijk, en ook niet echt altijd even prettig. Maar dat beseffen een hoop mensen helaas niet. Ik geloof graag dat als je een echte keuze had wel iets anders zou doen, maar doen moet die keuze er wel zijn.
Helaas wil ik er op dit forum niet over verder gaan, omdat het toch de nodige excessen veroorzaakt hier op het forum door kwaadwillende mensen, dus ik wil het beknopt houden.
Het werk op zich vindt ik helemaal niet zo erg, want het is echt niet zo dat iedereen altijd maar voor seks komt. Soms vinden die mannen het gewoon interessant om een transsexueel te ontmoeten en gezellig met je te kletsen... mensen hebben een verkeerd beeld van prostitutie en de klanten die je bezoeken, ze denken dat het altijd alleen maar om seks gaat maar het merendeel komt gewoon voor gezelschap Soms ben je net een sociaal werkster en dat vindt ik best grappig.
Zowieso doe ik NOOIT vieze dingen of dingen die tegen mijn zin in zijn of klanten die ik niet aantrekkelijk vindt of die te oud of te vies of wat dan ook zijn.
Ik vind het helemaal geen 'slecht' werk wat ik doe, integendeel. Ik lever een 'dienst' tegen betaling, net zoals sommige voor hun welbehagen naar een masseur gaan komen mijn klanten bij mij voor erotiek of gezelschap. Ik wil het niet zo vunzig maken als hier werd gesteld in de reacties die verwijderd zijn , maar leuk waren de reacties zeer zeker niet enkele uitzonderingen daargelaten!
Het liefst zet ik de discussie voort op mijn [url=http:///tgirlspace.ning.com]eigen site[/url], maar je ze haten me blijkbaar zo dat ze daar geen lid willen worden en het liefst HIER de sfeer ... ach nee ik hou op anders ga ik weer te ver.
Ik ben blij met jouw fijne reactie. Er was hier al een hele discussie gaande van een flink aantal pagina's die travestie.org wijselijk heeft verwijderd en daarin geef ik ze ook groot gelijk.
Heel veel dank voor je lieve reactie!
Groetjes,
Zohra
hoi Zohra en ' gedupeerden'
Het is maar een klein groepje dat je kleineert en als nep of hoer zal bestempelen, helaas zijn het degenen die met spandoeken bij een begraafplaats zullen gaan staan om na te trappen, een gerustelling mag zijn dat dit voor iedereen geldt, je recht om te bestaan zou niet zo bevochten moeten worden, hieronder een citaat dat lijkt op die die hier werden geuit, maar afkomstig van een blanke conservatief racist
This is the same thing my commander mentioned. Calling someone who is biologically male a female and using the associated pronouns is simply dishonest. Wanting to be a woman, dressing like a woman, and acting like a woman (odd how there's no "stereotyping!" outrage here) does not, in fact, make a man into a woman. Even with surgical alteration, DNA doesn't lie.
vertaling: neo-vrouw
laat ik nou zo n soldaat ontmoet hebben die op haar 60e een srs onderging na een leven van geweld en gay/trans bashing
wie de bal kaatst...
Het is maar een klein groepje dat je kleineert en als nep of hoer zal bestempelen, helaas zijn het degenen die met spandoeken bij een begraafplaats zullen gaan staan om na te trappen, een gerustelling mag zijn dat dit voor iedereen geldt, je recht om te bestaan zou niet zo bevochten moeten worden, hieronder een citaat dat lijkt op die die hier werden geuit, maar afkomstig van een blanke conservatief racist
This is the same thing my commander mentioned. Calling someone who is biologically male a female and using the associated pronouns is simply dishonest. Wanting to be a woman, dressing like a woman, and acting like a woman (odd how there's no "stereotyping!" outrage here) does not, in fact, make a man into a woman. Even with surgical alteration, DNA doesn't lie.
vertaling: neo-vrouw
laat ik nou zo n soldaat ontmoet hebben die op haar 60e een srs onderging na een leven van geweld en gay/trans bashing
wie de bal kaatst...
terra incognita
- Zohra
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Kom maar op mijn site hierover verder discussieren Joyy... ik ga er HIER niet verder meer op in uit respect voor TRavestie.org het enige waar het jou om te doen is , is om van mij weer dergelijke reacties te ontlokken en dat gun ik je gewoon niet...Joyy schreef:en ik vind dat je er zelf om vraagt
je advertenties staan haaks op wat je hier nu in reactie op dorine beweerd, en dan is het niet vreemd dat reacties een scherp randje hebben
dat het escaleerd is een andere zaak, maar steek je hand eens in eigen boezem ipv nu te doen alsof je neus bloed
Als je verder wil discussieren kom je maar op mijn site maar hier ga ik er niet op verder. Bovendien ik heb openlijk en eerlijk al mijn reacties gegeven ware het niet dat alles verwijderd is... en ik ga NIET in herhalingen vervallen en nog eens een keer het hele verhaal opschrijven.
Forget it Joyy,, het gaat je niet lukken!
Ik weet niet of het een wonder is, eigenlijk wel logisch je trapt het hardst tegen hetgeen je niet wilt erkennen van jezelf, een oud verhaal, sexuele verwarring ofzo weetikveel
Iemand die je geweld aandoet is misschien dezelfde die erg op je lijkt
En van mij mag je best overgevoelig zijn en dat dat soms aan het (melo) dramatische grenst, ach
geweld verbaal of fysiek is erger, en de theoretische fundamenten voor moord/geweld/sociale isolatie zijn al gelegd als je iemand als mens diskwalificeert door haar nep of hoer te noemen of patient
We hebben helemaal geen bezoekende Fok!ers nodig met dit soort lotgenoten
En van mij mag je best overgevoelig zijn en dat dat soms aan het (melo) dramatische grenst, ach
geweld verbaal of fysiek is erger, en de theoretische fundamenten voor moord/geweld/sociale isolatie zijn al gelegd als je iemand als mens diskwalificeert door haar nep of hoer te noemen of patient
terra incognita
- Zohra
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Precies jij slaat de spijker op zijn kop. MAar ik kan beter niet verder reageren want alles wat ik hier zeg wordt gezien als aanleiding en reden om mij weer ergens op te pakken... dat wil ik ze niet gunnen.Dorine schreef:Ik weet niet of het een wonder is, eigenlijk wel logisch je trapt het hardst tegen hetgeen je niet wilt erkennen van jezelf, een oud verhaal, sexuele verwarring ofzo weetikveel
Ik dank jou voor je lieve reactie!
Groetjes,
Zohra
- Zohra
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Van mij mag je ze lezen Dorine maar laat je er niet door misleiden. En laat je niet gek maken door de mensen die mij hier allerlei gruwelijks toewensen...Dorine schreef:die advertenties heb ik nog niet gelezen Joy en prikbord ook niet!
Maar ik voel me niet bedreigd door ts prostituees, wel door mensen die een theoretische basis leggen voor transhaat
Groetjes,
Zohra
Zohra lieve schat stop met reageren op die vervelende berichtjes hier en op het prikbord.
Zolang jij blijft reageren blijven hun terugkomen en zullen ze je raken waar ze kunnen.
En zeg nu niet dat het je niet raakt want in dat geval zou je er niet op reageren..........toch?
leef je leven zoals jij wil en stoor je niet aan anderen.
Gr Helen
Zolang jij blijft reageren blijven hun terugkomen en zullen ze je raken waar ze kunnen.
En zeg nu niet dat het je niet raakt want in dat geval zou je er niet op reageren..........toch?
leef je leven zoals jij wil en stoor je niet aan anderen.
Gr Helen
ik ben het helemaal met de vorige schrijfster eens! Zohra en Prescilla, wees lekker wie je bent en leef je leven zoals jullie dat goeddunkt! Mijn zegen heb je! Dat er een gefrustreerde enkeling probeert te zieken is helemaal niets nieuws, en je kunt er maar het best niet op reageren.
Met andere woorden:
"Don't feed the Trolls!"
Groetjes en liefs,
Babette.
Met andere woorden:
"Don't feed the Trolls!"
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela