Het verbaast me...

Algemeen

Moderator: Moderators

Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Zohra, ik vind je wel lief maar waarom vind je het nodig zo hard te gillen dat je een prostituee bent?

Ik denk dat het alleen maar tegen je gebruikt kan worden hoor als je het post hier op dit openbare forum.
Zohra
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Dankjewel voor je antwoord Lisa... ik weet het ik heb met jullie altijd een goede verstandhouding gehad en ik hoop ook dat dat zo blijft!

Liefs,
Zohra
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Janiek2 schreef:Ik doelde niet op het verplichte celibaat voor katholieke priesters, maar op mensen die kiezen voor een monastieke levenswijze. Daar zijn trouwens ook vrouwen bij. En dat heb je niet alleen in katholieke kringen. Ook bij boeddhisten speelt seksuele onthouding een rol. En die hebben geen opperwezen....

De film Samsara is erg mooi in dat opzicht. Met als mooiste moment de observatie van Pema over het perspectief van Yashodaraa, de vrouw die door Boeddha werd achtergelaten, toen hij het pad der verlichting ging opzoeken.
dat had ik ook wel zo'n beetje aangevoeld, maar er zijn sterke gevoelens jegens de eerder genoemde club. Wij gaan de film, die je noemde ook maar eens bekijken; we zijn benieuwd!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Wat is de zin van het zich onthouden aan seks.....op gegeven moment ontplof je toch, of je het wil of nie.....het lijkt me niet echt gezond :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Mara schreef:Wat is de zin van het zich onthouden aan seks.....op gegeven moment ontplof je toch, of je het wil of nie.....het lijkt me niet echt gezond :roll:
wat, het ontploffen of de sex? :lol: :lol: Of allebei?? :lol: :lol:

Groetjes en liefs,

Babette.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Mara schreef:op gegeven moment ontplof je toch, of je het wil of nie.....
Die boeddhist in de film waar ik het over had, dacht dat ook en hij trouwde en kreeg een zoon en ging vreemd etc. Maar uiteindelijk was het verlangen naar verlichting zo groot, dat hij toch weer het klooster in ging.

Het water stroomt naar de zee, maar je hebt er niet zo veel over te zeggen, waarlangs het zal stromen. Dat weten wij als transwhatevers uit de eerste hand :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nou Babette.....seks verglijk ik idd met een of merdere explosies.....het onderdrukken maakt de knal alleen heftiger......en Janiek...laat maar stromen het water, anders word het een ramp.....vroeg of laat.....

.....ik geloof er niks van dat stomme celibaat, diegene die dat heeft bedacht lijkt me ene met een heel groot probleem :roll:

Mara
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik ben blij dat ik niet weet hoe het water stroomt, maar zou het prettig vinden als er eens wat minder stroomversnellingen en obstakels bij het stromen zouden zijn.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Mara schreef:.....ik geloof er niks van dat stomme celibaat, diegene die dat heeft bedacht lijkt me ene met een heel groot probleem :roll:
ik ben het helemaal met je eens, hoor! Ik heb nog een tijdje lopen nadenken over de zin en onzin van onthouding, en m'n partner en kwamen tot de conclusie dat je van liefdevolle en fijne seks meer verlicht geraakt, dan door je ervoor af te sluiten... Knallen met die hap! :D

Groetjes en liefs,

Babette.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Doen ik Babette.....

.....en tegen Zohra nog ff dit: laat je maar nie gek maken door een paar enkele rare figuren, die niks beters te doen hebben als over andere te oordelen....het is jou leven en ik vind, daar hoef je je nie voor te rechtvaardigen en ook niet te schamen.....en het gaat ook eigenlijk niemand wat aan.....

groetjes

Mara
Plaats reactie