Mara schreef:Elke tweede kerel heeft tegenwoordig oorringen.......duhuuuuus laat gaan
Mara
Tja maar wegens mijn leeftijd zouden ze denken dat ik in mijn midlife crisis zit Hier in mijn buurt is dit niet algemeen aanvaard dus zal het ceht moeten doen:
- gaatjes op vrijdag
- 9 dagen laten zitten (vakantie in het buitenland)
- daarna 's morgens 6:30u uit ... 16:30u terug in
en maar hopen dat het op deze mannier lukt.
ik wil er echt voor gaan en ook al staat mijn vriendin er niet 100% achter ik zal het op wat "verdoken" mannier doen om er toch maar te hebben.
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
Sandra TV schreef:Tja maar wegens mijn leeftijd zouden ze denken dat ik in mijn midlife crisis zit Hier in mijn buurt is dit niet algemeen aanvaard dus zal het ceht moeten doen:
misschien is dat juist een goed excuus!?! Jij je gaatjes, en laat de goe-gemeenschap maar lekker denken dat je in een "midlife-crisis" zit! Prima toch?
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
als het een probleem is als man om gaatjes te hebben omdat men bang is dat de omgeving vragen gaat stellen
kan je het volgende doen
je doet eerst de ene kant dat vind men voor een man wel normaal
en na een tijd doe je de andere kant
een oplettend iemand zal meschien vragen je had toch een gaatje in je andere oor ?
en dan zeg jij gewoon daar lig ik altijd op te slapen en dat zat niet lekker
dus heb ik maar de andere kant laten schieten
en geen mens die daar wat achter zoekt en je hebt gewoon gaatjes
de tip van Angeliqeu
Mijn vriend had op zin 19e ook al gaatjes in beide oren, en dat is wel ruim 10 jaar geleden. Mijn mening is dat je toch moet doen wat je zelf vind, en als je geen lef hebt, zal het altijd moeilijk blijven, want dan kun je altijd een excuus vinden om het niet te laten doen.
angeliqeu1234 schreef:als het een probleem is als man om gaatjes te hebben omdat men bang is dat de omgeving vragen gaat stellen
kan je het volgende doen
je doet eerst de ene kant dat vind men voor een man wel normaal
en na een tijd doe je de andere kant
een oplettend iemand zal meschien vragen je had toch een gaatje in je andere oor ?
en dan zeg jij gewoon daar lig ik altijd op te slapen en dat zat niet lekker
dus heb ik maar de andere kant laten schieten
en geen mens die daar wat achter zoekt en je hebt gewoon gaatjes
de tip van Angeliqeu
Dat kan ik niet geloven. Er zijn wel veel vrouwen met gaatjes, maar allemaal ? Ik weet zeker van niet. Misschien dat het CBS wel een of andere statistiek hier over heeft