Wat een heerlijke dag....

Algemeen

Moderator: Moderators

Wat heb je dit weekend gedaan?

Peiling eindigde op vr mei 09, 2008 22:27

Lekker erop uit als vrouw..
9
69%
Als man naar buiten.
4
31%

Totaal aantal stemmen: 13

Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

The Progynova@ 's schreef:Jeetje Mara... jij hebt nog niet zoveel Italiaanse wijn op als ik!!!

Geniet je nog steeds daar?
Nee, ik ben volledig nuchter.....morgen avond kan dat alweer anders zijn.....moet morgen wijn laden en voor gewoonlijk krijg je altijd enkele vlessen gratis mee bij die wijnboeren......en jazeker geniet ik.....op nog geen 5 meter van mun truck klonst het mar mediteraneo tegen de rotsen.....ben nu heerlijk aan het ontbijten en ga straks weer in de zon liggen.....

groetjes, dit keer vanuit Mazala

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Ja wat een verschil met gisteren, dus inderdaad maar even naar de koopzondag en dan de wijn op tafel want dat kan buiten dus niet echt.
Gisteren lekker in een rok en blouse en vandaag een jas erbij aan.
Eigenlijk ook wel een lange broek, maar als vrouw ben ik daar een tegenstander van, dus een paar kousen en dikkere rok.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Voor mij is het een heerlijke dag omdat Yil de kinderen vandaag op haar verjaardag bij zich heeft. Vanmorgen hebben wij de slingers opgehangen. Dat hoort er bij als je de mooie leeftijd van 40 hebt bereikt. 2 weken geleden ben ik een kado gaan kopen met de dochter van Yil. Een hele lieve meid van bijna 9 jaar. Ze wist precies wat ze wilde. Een ketting met een "diamanten" hart. Daarna een kaart uitzoeken... nee geen blauwe kaart dat is voor jongetjes volgens haar. Stapels met tekeningen lagen al klaar om gegeven te worden.

De kinderen maken deze dag heel speciaal. Ik kijk de hele dag toe met tranen in mijn ogen. Het is een mooie dag. En... ik mag van het zoontje van Yil (5 jaar oud) de volgende keer beginnen met Mikado.... omdat ik er zo slecht in ben... dan kan ik ook een keertje winnen...

Kortom... al regent het vandaag... het zonnetje schijnt.

Yip
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

fijn om te lezen dat jullie ook een fijn verjaardagsfeest hebben! Nog gefeliciteerd! :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik vind de 26 mei 2008 een geweldige dag......deze dame is namelijk op deze dag in de middagzon op de strand van Trapani/Sicilië ontmaagd door een man.......en het was nog leuk ook......mijn zus zei, nu hoor ik ook bij de grote meiden en dat ik steeds meer op haar lijk......mijn dag kon gister niet meer stuk en vol trots liep ik 's avonds over de boot Palermo-Civitavecchia met een big smile van geluk......zo van, jullie moesten eens weten...... :D

Nu voel ik me echt pas een vrouw 8)

Ti amo mia bella Sicilia :)

Mara
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Ciao bella,

volgens mij is ook dit een felicitatie waard! :D Wat fijn voor je Mara, en ook fijn dat je er van genoten hebt!

Groetjes en liefs,

Babette.
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Mara schreef :

Ik vind de 26 mei 2008 een geweldige dag......deze dame is namelijk op deze dag in de middagzon op de strand van Trapani/Sicilië ontmaagd door een man.......en het was nog leuk ook......mijn zus zei, nu hoor ik ook bij de grote meiden en dat ik steeds meer op haar lijk......mijn dag kon gister niet meer stuk en vol trots liep ik 's avonds over de boot Palermo-Civitavecchia met een big smile van geluk......zo van, jullie moesten eens weten......

Nu voel ik me echt pas een vrouw

Ja ....dat komt me wel bekend voor.

Was het ne knappe man ?
In elk geval geniet er van .....mij is die eerste keer nog heel lang bijgebleven.
Wat een zalig gevoel hé om zo 'close' met iemenad te kunnen zijn.
En om je zo 'vrouw' te kunnen en mogen voelen ....

Groetjes,

Mel
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Thx Babette......en Mel, hij was wel erg lief en zeker ga ik deze datum un hele tijd nie vergeten......ik heb nu bloed gelikt en heb al un volgende date met iemand anders.....alleen was toen ik bij hem was eerst eens het kennenleren....en ja, diegene is dan wel ook heel lief en ook nog best knap......en qua fantasieën past het dan ook veel beter, alleen is die nu un beetje teleur gestelt, dat die de eerste nie mogd zijn :wink:

liefs

Mara, die eigenlijk op vrouwen valt, maar nie vies is van mannen :)
lief dinnetje
Eredivisie

Mara schreef :

Mara, die eigenlijk op vrouwen valt, maar nie vies is van mannen

:D

Ja dat snap ik hoor ....ik ben zelf ook heel graag bij vrouwen en voel me heel goed onder vrouwen.
In feite heb ik mannen maar voor één ding nodig......heel af en toe zo eens.
Een relatie met een man zal niet evident worden, maar wie weet ....we werken er nog aan.
Zo af en toe eens in vuur en vlam door een knappe man doet je wel goed hé ....geniet van het goede leven.
Wel veilig vrijen hé, voor je het weet krijg je hier een slechte naam als 'vrouw' ......

Groetjes,

Melina
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

lief dinnetje schreef: Zo af en toe eens in vuur en vlam door een knappe man doet je wel goed hé ....geniet van het goede leven.
Wel veilig vrijen hé, voor je het weet krijg je hier een slechte naam als 'vrouw' ......
Nee, un relatie kan ik me ook nie voorstellen met een man.....maar eens per maand een stoere kerel mag best wel.....droom er al lang van, maar mun lichaam stond me altijd in de weg.....en ja zeker veilig en zeker nie alleen maar omdat hier kindsachtige wezens rondtrollen :wink:

Seks is gaaf....zelfs met mannen :)

liefs

Mara
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Mara schreef:Seks is gaaf....zelfs met mannen :)
poeh hé! Goed voor jou! Geniet er van zou ik zeggen! :D

Groetjes en liefs,

Babette.
lief dinnetje
Eredivisie

Mara schreef :

Seks is gaaf....zelfs met mannen

:D
Sommige denken echt maar aan één ding .....gelukkig zijn ze er dan soms wel heel goed in ........
Zweef jij daar dan van ? Of gaat dat snel over dat gevoel ?

Groetjes,

Mel
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

lief dinnetje schreef:Sommige denken echt maar aan één ding .....gelukkig zijn ze er dan soms wel heel goed in ........
Zweef jij daar dan van ? Of gaat dat snel over dat gevoel ?
Ja dat is waar Mel, ze hebben maar een ding in de achterhoofd en als het aan mij zal liggen, zal ik dat ook elke dag kunnen krijgen.....net dat ik dit schrijf wiemel ik net een trucker af die wel erg eenduidig is.....maar ook eigenlijk best knap.......maar ik heb er nu echt geen zin in en dat ene maal op Sicilie was wel gaaf, maar daar klopde ook ff alles, sfeer, zon en de zee en ik zat zelf met un hoop vragen, hoe het nou zou zijn met een kerel en ik kreeg mun antwoorden......

......ik weet nie wat het is, maar de laatste tijd is de aanbod aan beschikbare mannen toch wat meer geworden, ligt zeker ook aan mun krappe outfit en mun bruingebrande lichaam.....

.....meestals vind ik het lastig, maar ben zeker ook gevlijt en als me iemand aanraakt zoals net die trucker die met zijn truck nou naast de mijne staat, dan is dat wel een niet onprettig gevoel.....ik moet toegeven, dat ik me soms moet inhouden om nie opgewonden te geraken in dergelijke situaties.....en je wil nie weten hoe opgewonden ik kan worden als ff alles klopt en ja, ik zweef dan daadwerkelijk en dat houd best lang aan als ik dit ene maal op Sicilië nou neem.....

.....maar mijn verstand kan dit uitschakelen en dat is ook goed zo......want na een tijd van onthouden.....ik heb immers ook un hele tijd nie meer met meiden in bed gelegen....heb ik best wel weer zin in de remmen los te laten......MAAR, ik wil gewoon nie met Hans en iedereen ff un wipje doen, ik weet dondersgoed dat ik over kort of lang daaraan kapot zal gaan....

liefs

Mara
Plaats reactie