na ja mijn ervaring is als TS
Met die brief van het VU en als je als vrouw leeft is er geen enkel probleem
Schijnbaar staat transsex (als ze je zo zien who cares?) als een van de voorbeeld waarom naamsverandering toegestaan is.
Mijn grootste probleem was het geld bijeen krijgen.
Ik moet ergens deze maand de uitslag van de rechtbank horen en ergens juli mijn nieuwe pas met nieuwe naam
Naamswijziging
Moderator: Moderators
Je kan rechtsbijstand krijgen, als je laag inkomen hebt.
Je hoeft dan alleen een basisbedrag 92€, legeskosten, administratie enz. te betalen, maar is een stuk minder duur dan wat het anders gekost zou hebben.
Waar ik vandaag de mist in ben gegaan; ik kan online allerlei uittreksels opvragen, die worden dan opgestuurd naar me, die ik dan weer door kan sturen, maar ik heb uittreksel geboorteregister opgevraagd van digitaal loket van m'n geboorteplaats.
Alleen nu lees ik op sommige sites dat uittreksel geboorteregister niet hetzelfde is als afschrift geboorteakte.
Ik heb al betaald en wordt opgestuurd.
Moet ik nu alsnog naar Eindhoven afreizen en vragen om apart een afschrift geboorteakte?
Hier baal ik zo van he.
Want wat ik niet snap als ik op de site van eindhoven geboorteakte invul, kom ik telkens uit bij 'uittreksel geboorteregister'
Of zou het dan in 2008 tóch het zelfde zijn?
Of omdat het niet op hun site staat als het te kunnen aanvragen specifiek,
moet ik dan toch naar eindhoven?
Ja, als het zo is, dan baal ik daar zo van he.
Bij het aanvragen nederlanderschap kon ik ook digitaal doen bij site van mijn huidige woonplaats.
Als reden kon je 'nederlanderschap'opgeven, dus nu maar hopen dat ze dat ook maar erbij zetten.
Want ergens anders lees ik weer dat een GBA uittreksel niet altijd standaard ook de nationaliteit bij staat, of?
Mmm, ja, nu moet ik morgen maar even bellen.
Ik baal er van als het zo is he.
Heb je dat je thuis alles digitaal kan regelen, zul je zien dat ik dadelijk alsnog al die gemeentehuizen af moet gaan, uur in de rij staan en voornamelijk dat ik dan weer kan betalen.
Mmm
Zeg me... dat het niet zo is
Je hoeft dan alleen een basisbedrag 92€, legeskosten, administratie enz. te betalen, maar is een stuk minder duur dan wat het anders gekost zou hebben.
Waar ik vandaag de mist in ben gegaan; ik kan online allerlei uittreksels opvragen, die worden dan opgestuurd naar me, die ik dan weer door kan sturen, maar ik heb uittreksel geboorteregister opgevraagd van digitaal loket van m'n geboorteplaats.
Alleen nu lees ik op sommige sites dat uittreksel geboorteregister niet hetzelfde is als afschrift geboorteakte.
Ik heb al betaald en wordt opgestuurd.
Moet ik nu alsnog naar Eindhoven afreizen en vragen om apart een afschrift geboorteakte?
Hier baal ik zo van he.
Want wat ik niet snap als ik op de site van eindhoven geboorteakte invul, kom ik telkens uit bij 'uittreksel geboorteregister'
Of zou het dan in 2008 tóch het zelfde zijn?
Of omdat het niet op hun site staat als het te kunnen aanvragen specifiek,
moet ik dan toch naar eindhoven?
Ja, als het zo is, dan baal ik daar zo van he.
Bij het aanvragen nederlanderschap kon ik ook digitaal doen bij site van mijn huidige woonplaats.
Als reden kon je 'nederlanderschap'opgeven, dus nu maar hopen dat ze dat ook maar erbij zetten.
Want ergens anders lees ik weer dat een GBA uittreksel niet altijd standaard ook de nationaliteit bij staat, of?
Mmm, ja, nu moet ik morgen maar even bellen.
Ik baal er van als het zo is he.
Heb je dat je thuis alles digitaal kan regelen, zul je zien dat ik dadelijk alsnog al die gemeentehuizen af moet gaan, uur in de rij staan en voornamelijk dat ik dan weer kan betalen.
Mmm
Zeg me... dat het niet zo is
Ik droom, dus ik ben.