seksuele fantasieën

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Ben jij tevreden met je fantasieën en kun jij ze ook uitleven????

Ja ik ben tevreden met mijn fantasieën en kan ze ongeremt uitleven.
10
29%
Ja ik ben tevreden met mijn fantasieën maar zit met het probleem ze niet te kunnen uitleven.
15
43%
Ik wou dat ik deze fantasieën niet had, ze zitten me dubbel en dwars, want hoe moet ik die in godsnaam fatsoenlijk uitleven.
4
11%
Fantasieën.....bedoel je seksuele...??? Nee heb ik nooit gehad en vind het best okee zo.
3
9%
Antwoord E....ik wil het ff toelichten.
3
9%

Totaal aantal stemmen: 35

Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Mara schreef:
....trouwens benoemenswaardig lijkt me dit.....deze draad is mss mede door zijn titel binnen een dag al bijna 500 keer bekeken en dat op een lullige zondag :)
We worden druk gelurkt inderdaad. Grappig.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Morbide schreef:Wat het spelen van een vrouwelijke avatar betreft, dat doen zoveel mensen en die zijn dan irl vaker m dan v. Simpelweg omdat er veel meer mannen online spellen spelen en er dus een tekort aan vrouwen is.
Ik heb zo'n beetje alle mmos gespeeld die je kan verzinnen, en zeker alle grote en ik heb me vaak afgevraagd waarom (hetero) mannen een vrouwelijke avatar hebben.
Dit heb ik ook aan veel mensen gevraagd en de grootste reden dat (hetero) mannen een vrouwelijke avatar kiezen is omdat ze er de hele tijd tegenaan zitten te kijken...
Dan kijken ze liever naar "een lekker wijf" dan naar een "kerel". :P
Een andere grote reden, "ik ben zelf een man, dit is toch roleplaying?"
De reden waarom ik zelf nooit en te nimmer een "human" zou spelen in die games, ik ben er zelf al een. :)
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Saartje schreef:
Ik heb zo'n beetje alle mmos gespeeld die je kan verzinnen, en zeker alle grote en ik heb me vaak afgevraagd waarom (hetero) mannen een vrouwelijke avatar hebben.
Dit heb ik ook aan veel mensen gevraagd en de grootste reden dat (hetero) mannen een vrouwelijke avatar kiezen is omdat ze er de hele tijd tegenaan zitten te kijken...
Dan kijken ze liever naar "een lekker wijf" dan naar een "kerel". :P
Een andere grote reden, "ik ben zelf een man, dit is toch roleplaying?"
De reden waarom ik zelf nooit en te nimmer een "human" zou spelen in die games, ik ben er zelf al een. :)
Yup, dat is waar. Als je toch uren achtereen naar een kont zit te staren, dan mag het ook wel een lekkere zijn heb ik ook vaak gehoord. Roleplaying vereist het eigenlijk ook wel dat er vrouwen zijn. In Age of Conan heb je prostitutie guilds en die accepteren alleen vrouwelijke karakters, over het algemeen gespeeld door juist ja. =P
Zijn je karakters mannelijk of vrouwelijk? *grin*
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Anitamichelle
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Morbide schreef:Als het voor jou allemaal niks met vermeendheid nodig heeft, dan lijkt me dat je wel een probleem hebt als je alleen virtueel echt jezelf kunt zijn.
Ik heb daar geen probleem mee, en kan per dag toch wel een aantal uur , in het echt, hier mezelf zijn omdat mn vrouw ook werkt.
De roleplay doe ik vaak in de avonduren.
En gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde en ervaren we allamaal dingen anders :lol:
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Anitamichelle schreef: hier mezelf zijn omdat mn vrouw ook werkt.
Bedoel je dat je jezelf kunt zijn wanneer je vrouw uit werken is? En wie ben je dan als ze thuis is? Voelt dat voor jullie als houdbaar/bevredigend?

Ik hoor dat wel vaker van travestie in relaties: het mag, als ik het maar niet hoef te zien. Dat kan ik me wel voorstellen als het om een "hobby" gaat, zoals veel travestieten hun activiteit ook wel benoemen. Maar als het gaat om "jezelf zijn", dan lijkt me dat toch wel pijnlijk.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Anitamichelle schreef:
Morbide schreef:Als het voor jou allemaal niks met vermeendheid nodig heeft, dan lijkt me dat je wel een probleem hebt als je alleen virtueel echt jezelf kunt zijn.
Ik heb daar geen probleem mee, en kan per dag toch wel een aantal uur , in het echt, hier mezelf zijn omdat mn vrouw ook werkt.
De roleplay doe ik vaak in de avonduren.
En gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde en ervaren we allamaal dingen anders :lol:
Als ik je dan ook een tip mag geven... Als je je partner gaat vertellen over je "echte ik", probeer dan niet met dat soort termen te gaan strooien want dan komt het extra hard aan. Zij gaat er vanuit met de echte jij getrouwd te zijn.

Iets heel anders weer, geenstijl heeft net een leuk filmpje gepost over campzone. Wel toepasselijk in dit draadje. =)
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Janiek schreef:
Ik hoor dat wel vaker van travestie in relaties: het mag, als ik het maar niet hoef te zien. Dat kan ik me wel voorstellen als het om een "hobby" gaat, zoals veel travestieten hun activiteit ook wel benoemen. Maar als het gaat om "jezelf zijn", dan lijkt me dat toch wel pijnlijk.
Ik denk dat er in veel gevallen sprake is van uiting geven aan je innerlijk. Als je constant een rol moet spelen is dat volgens mij niet erg lang vol te houden. Maar "jezelf zijn" hoeft niet afhankelijk te zijn van kleding of accesoires.

Irene
Kleine stapjes
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef:
Janiek_ schreef: Ben jij nou nieuwsgieriger dan ik of verveel je je vaker :wink: ?

Dat is toch een heel andere wereld, die profielen, ongeveer zoals de paardenrennen of de auto-RAI?
Noem het maar research. =P En een stukje verwondering. Of het werkelijk andere werelden zijn, vraag ik me af. Veel van de profielen mensen zie je niet op het forum, maar er zijn wel forum mensen met een profiel.
Wat ik vooral bedoel: ik heb me in het begin ook wel afgevraagd of dat iets voor mij zou zijn, een dubbel-leven (stout of niet), maar toen ik de profielen zag van mensen voor wie dat de oplossing was, dacht ik: dat is net zoiets als welke andere hobby dan ook en dat heb ik al geprobeerd.

Dat was in de tijd dat jij en ik er ook nog een profiel hadden :wink: .
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Er is een tijdje geweest dat profielen door de gebruikers werden aangemoedigd, ook hier op het forum. Ik heb naar het mijne al tijden niet meer gekeken, maar ook niet de bhoefte gehad het weg te halen. Verder kijk ik zelden naar de profielen, temeer ook daar er de laatste tijd weer zo'n ophef over is.

Irene
Kleine stapjes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Janiek_ schreef:
Wat ik vooral bedoel: ik heb me in het begin ook wel afgevraagd of dat iets voor mij zou zijn, een dubbel-leven (stout of niet), maar toen ik de profielen zag van mensen voor wie dat de oplossing was, dacht ik: dat is net zoiets als welke andere hobby dan ook en dat heb ik al geprobeerd.

Dat was in de tijd dat jij en ik er ook nog een profiel hadden :wink: .
Lol! Mijn profiel is zelfs een keer gemodereerd. o.O

Een dubbelleven, dat heb ik ook eens een half jaar geprobeerd... Na een maand heb ik toen het genderteam gebeld.
Anitamichelle
ForumFan
Contacteer:

[quote="Janiek"]
Bedoel je dat je jezelf kunt zijn wanneer je vrouw uit werken is? En wie ben je dan als ze thuis is? Voelt dat voor jullie als houdbaar/bevredigend?

Ik hoor dat wel vaker van travestie in relaties: het mag, als ik het maar niet hoef te zien. Dat kan ik me wel voorstellen als het om een "hobby" gaat, zoals veel travestieten hun activiteit ook wel benoemen. Maar als het gaat om "jezelf zijn", dan lijkt me dat toch wel pijnlijk.[/unquote]

In gedachte en ziel ben ik mezelf altijd, maar zoals ik eerder al meldde, mijn vrouw weet nog van niets.
Ikzelf benoem het niet als een hobbie, daarmee haalt men alles onderuit, voor mij is het T gevoel geen hobbie, maar iets waar ik mee leef........en pijnlijk, voor mij niet hoor, de vrouw in mij leeft 24/7, ze kan er alleen niet altijd uit, en daar heb ik goed mee leren leven hoor.

Voor de goede orde......ik ben en blijf altijd mezelf.............en soms kan ik meer mezelf zijn dan op andere momenten.

Maar wat een simpele poll al niet uithaalt zeg....:-)

En Morbide, bedankt voor je tip.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Irene schreef:Er is een tijdje geweest dat profielen door de gebruikers werden aangemoedigd, ook hier op het forum. Ik heb naar het mijne al tijden niet meer gekeken, maar ook niet de bhoefte gehad het weg te halen. Verder kijk ik zelden naar de profielen, temeer ook daar er de laatste tijd weer zo'n ophef over is.
Ze zijn ook een beetje outdated. (Daar zit ook de hele oplossing voor de ophef. =P) Met een ware T* invasie op zo'n beetje alle profielensites, verbleekt de profielenfunctie hier een beetje met maar 1 25kb fotootje en geen layout mogelijkheden. De kans om "geëtaleerd" te worden, is hier echter wel vele malen groter omdat er minder activieit is en je dus langer in de lijst met laatst aangepaste of nieuwe gebruikers staat. Misschien dat dat de profielen levend houdt.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Anitamichelle schreef:In gedachte en ziel ben ik mezelf altijd, maar zoals ik eerder al meldde, mijn vrouw weet nog van niets.
Ikzelf benoem het niet als een hobbie, daarmee haalt men alles onderuit, voor mij is het T gevoel geen hobbie, maar iets waar ik mee leef........en pijnlijk, voor mij niet hoor, de vrouw in mij leeft 24/7, ze kan er alleen niet altijd uit, en daar heb ik goed mee leren leven hoor.

Voor de goede orde......ik ben en blijf altijd mezelf.............en soms kan ik meer mezelf zijn dan op andere momenten.
Wel duidelijk, niet goed invoelbaar voor mij.
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Morbide schreef:Zijn je karakters mannelijk of vrouwelijk? *grin*
Allebei.
Ligt een beetje aan het spel en de avatars.

In rohan heb je een class "Avenger"
Daar had ik een vrouwelijke char genaamd Travenger, dat moest gewoon. :lol:
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Anitamichelle
ForumFan
Contacteer:

@ Janiek, daarom zijn we ondanks onze gezamelijke noemer, allemaal anders en iedereen beleefd het T zijn op haar eigen manier, de ene kan niet anders en gaat naar het gender team, de ander is met minder tevreden, en weer een ander wil wel, maar kan niet en nr 4 kan wel, maar wil niet................en zo is dit forum gevuld met zeer diverse mensen, wat aangeeft dat ook wij een doorsnee van de samenleving zijn.

:-))

Maar heerlijk om zoveel verschillende belevingen te zien. 8)
Plaats reactie