seksuele fantasieën

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Ben jij tevreden met je fantasieën en kun jij ze ook uitleven????

Ja ik ben tevreden met mijn fantasieën en kan ze ongeremt uitleven.
10
29%
Ja ik ben tevreden met mijn fantasieën maar zit met het probleem ze niet te kunnen uitleven.
15
43%
Ik wou dat ik deze fantasieën niet had, ze zitten me dubbel en dwars, want hoe moet ik die in godsnaam fatsoenlijk uitleven.
4
11%
Fantasieën.....bedoel je seksuele...??? Nee heb ik nooit gehad en vind het best okee zo.
3
9%
Antwoord E....ik wil het ff toelichten.
3
9%

Totaal aantal stemmen: 35

Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Saartje schreef: Allebei.
Ligt een beetje aan het spel en de avatars.

In rohan heb je een class "Avenger"
Daar had ik een vrouwelijke char genaamd Travenger, dat moest gewoon. :lol:
Foei! Een niet RP naam. Daar kun je best gezeur om krijgen. Terecht vind ik, als je op een RP server zit. Ik speel het liefst vrouwelijke karakters, ook al ben ik er al eentje. :lol: Helaas kan dat niet bij alle spellen.

Momenteel speel ik Mass Effect. Je speelt dat in een squad dat je samenstelt uit je 6 crewmembers. Eén van mijn favoriete karakters is Urdnot Wrex, een man. Een krogan battlemaster zelfs. Da's een dusdanige geweldige sidekick dat ik het niet erg vind dat het een man is.

Een ander crewlid heeft geen geslacht. Dat gaf nog gedoe met de rating van het spel omdat je een relatie kunt kunt krijgen met Liara. Omdat er in de seksscène tegen het eind van het spel eventjes een tepel valt te zien moest het spel met een 17+ rating de winkels in. Overigens is het niet mogelijk om op Liara's advances in te gaan zonder eerst te zeggen but you're female! als je met een vrouwelijke main character speelt. Beetje jammer.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Foei schmoei!

Zolang er gasten rondlopen met namen als ilyung188273 en XxbluntsmokerxX vindt ik mijn naam allerzins behoorlijk. :P
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Morbide schreef:
Mara schreef:
....trouwens benoemenswaardig lijkt me dit.....deze draad is mss mede door zijn titel binnen een dag al bijna 500 keer bekeken en dat op een lullige zondag :)
We worden druk gelurkt inderdaad. Grappig.
En nog iets vind ik benoemenswaardig:
keuze 4 schreef:Fantasieën.....bedoel je seksuele...??? Nee heb ik nooit gehad en vind het best okee zo. --> 5% [ 1 ]
Liegt hier iemand of houd die persoon echt nie van andere mensen :roll:

Geen zin in kussen, strelen, zoenen, aaien, knuffelen, wippen, omhelzen, drukken, smoezen, koesjelen en ga zo maar door......nooit iets in die richting.....???

Lijkt me sterk :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Mara schreef: Lijkt me sterk :roll:
Gefeliciteerd met de wonderlijke menselijke gave om niet te kunnen begrijpen dat andere mensen anders over bepaalde zaken denken dan jijzelf. :P

Volgens mij is er hier iemand die zelf al meerdere malen overduidelijk heeft aangegeven dat te gaan stemmen mocht er ooit zoiets in een poll komen trouwens. :D

On a personal note: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Saartje schreef:Gefeliciteerd met de wonderlijke menselijke gave om niet te kunnen begrijpen dat andere mensen anders over bepaalde zaken denken dan jijzelf. :P
Dank U, dank U....

....maaja, ik vind dit idd eng en buitengewoon, als iemand zich zo dermate voor andere personen gaat wegsluiten en beweert geen enkel gevoel of fantasie te hebben/hebben gehad tegenover een andere mens :roll:

Ik vind lichamelijkheid hoe dan ook met andere mensen toch een bepaald onderdeel van sociaal gedrag :roll:

Ik mail bvb met heel veel bio-meiden en heb best veel contakt met van alle soorten mensen en een ding is me daar heel duidelijk....het verlangen naar juist un hoop lichamelijkheid naar anderen toe....

Mara
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Er bestaan ook nog andere gevoelens dan seksuele gevoelens hoor Mara ;-)
Er bestaan mensen met extreme seksuele behoeften en mensen zonder seksuele behoeften en de meeste mensen zitten daar ergens tussenin.

Irene
Kleine stapjes
lindaR
ForumFan

Bericht door lindaR »

Tja, heb mijn leven verder op de rit, alleen kan ik niet mijn fantasie uitleven.
Blijft voor mij heel moeilijk. Dan weer wel, dan weer niet.
Niet doen en nogeens niet doen, tot het spettert in mijn hoofd, en dan toch weer iets van vrouwenkleding pakken. Dan keert de rust weer, en begint het spel van voor af aan......

ik wordt er zo moe van :(
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Irene schreef:Er bestaan ook nog andere gevoelens dan seksuele gevoelens hoor Mara ;-)
Er bestaan mensen met extreme seksuele behoeften en mensen zonder seksuele behoeften en de meeste mensen zitten daar ergens tussenin.

Irene
In laatste post had ik het nie alleen over seks hoor....ik had het over lichamelijkheden....hoe dan ook.....

....maar ik kan alternatief ook un topic aan toevoegen, in hoeverre hechte sociale contacten belangrijk zijn en welke vorm ze hebben..... :roll:

Wat denk jij, ga ik het nu missen met mun extreem lange werktijden van 1 a 2 maanden aan een stuk lekker met un hoop vrienden un hele zondag in een groot bed doormekaar gewoezelt lekker bij te kletsen en over alles en nog wat te hebben,,,,,ja dat is een bijna rituele afterpartygebeuren bij Maik in Bochum.....en ja, die heeft zo'n riant en stabiel bed waar zeker 8m mensen inkunnen en in zijn woonkamer een zitcombi voor zeker 15 personen.....je raakt daar automatisch heel close met die mensen en het knuffelgehalte is dermate hoog en het is voor mij een bestanddeel me met andere mensen samengehorig te voelen.....

....ik heb eens op de TV gezien, dat er in New York van die knuffel en aanrakingscursussen of bijeenkomsten worden gehouden en daarmee kun je het een beetje vergelijken.....

....je kunt nu weer denken, dat ik maar over seks zit te hebben, maar dat staat je vrij zo te denken.....er is ook nog iets anders en dat noem ik lichamelijkheden hebben met anderen, welke vorm het maar ook mag hebben.....

groetjes

Mara
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

lindaR schreef:Tja, heb mijn leven verder op de rit, alleen kan ik niet mijn fantasie uitleven.
Blijft voor mij heel moeilijk. Dan weer wel, dan weer niet.
Niet doen en nogeens niet doen, tot het spettert in mijn hoofd, en dan toch weer iets van vrouwenkleding pakken. Dan keert de rust weer, en begint het spel van voor af aan......

ik wordt er zo moe van :(
LindaR, je snapt me waarom ik deze draad heb opgericht......toen ik eraan begon, had ik zoiets van, hoe gaan anderen ermee om, iets te willen, maar nie durven of kunnen krijgen......diepe verlangens nie bevredigt te krijgen.....ik ben er eigenlijk met seksuele fantasieën begonnen, maar ook om de aandacht op deze draad te trekken.....naar je mag in deze draad zeker ook dat seksuele in de titel weglaten......

groetjes en tevens welkom op deze forum

Mara
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Mara schreef: En nog iets vind ik benoemenswaardig:
keuze 4 schreef:Fantasieën.....bedoel je seksuele...??? Nee heb ik nooit gehad en vind het best okee zo. --> 5% [ 1 ]
Liegt hier iemand of houd die persoon echt nie van andere mensen :roll:

Geen zin in kussen, strelen, zoenen, aaien, knuffelen, wippen, omhelzen, drukken, smoezen, koesjelen en ga zo maar door......nooit iets in die richting.....???

Lijkt me sterk :roll:
Dat heb ik gestemd omdat ik het zo zielig vond voor dat antwoord; 0 stemmen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Wel gehad. Maar met de jaren heb ik gemerkt dat het steeds minder wordt. Zelfs met drugs of drank in het spel gebeurt er niks meer. Het zal wel aan het lage testosterongehalte liggen. Ik mis het niet omdat ik die fantasiën toch nooit tot werkelijkheid wilde laten komen omdat ik in het verkeerde lichaam zat. Wel apart: nu ben ik bijna helemaal lichamelijk getransformeerd en nu is de lichamelijke behoefte niet meer. Maar maakt niet uit. Ik ben niet getransformeerd omdat ik mijn seksuele behoeftes wilde bevredigen.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Morb....da's nie grappig he.....je mag nou een rondje nie meedoen :wink:

En Jamie....de kans bestaat, dat je daar anders over gaat denken en voelen als je een jaar of meer post-op bent en de ware tegen het lijf loopt.....
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Anitamichelle schreef:@ Janiek, daarom zijn we ondanks onze gezamelijke noemer, allemaal anders en iedereen beleefd het T zijn op haar eigen manier, de ene kan niet anders en gaat naar het gender team, de ander is met minder tevreden, en weer een ander wil wel, maar kan niet en nr 4 kan wel, maar wil niet................en zo is dit forum gevuld met zeer diverse mensen, wat aangeeft dat ook wij een doorsnee van de samenleving zijn.

:-))

Maar heerlijk om zoveel verschillende belevingen te zien. 8)
Als ik jouw verhaal hoor, dan heb ik eerder het gevoel dat wij elk iets anders beleven dan hetzelfde op een andere manier. Ook heerlijk, hoor.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Jamie, als je die seksuele gevoelens niet hebt, waarom schreef je dan bij een ander draadje seks is vies ? Ik kan dat niet goed met elkaar combineren deze 2 gegevens.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Mara schreef:Morb....da's nie grappig he.....je mag nou een rondje nie meedoen :wink:
*stampvoet* Hou me maar eens tegen.

@Jamie +1

Door de androcur naderde mijn libido al 0, na de srs werd het 0. Ik mis het ook niet.

@de ah wat erg roepers, seks is niet synoniem met intimiteit. Aseksuele mensen zijn niet zielig. ^^
Plaats reactie