seksuele fantasieën
Moderator: Moderators
-
- Forumdiva
Klopt. Als je het woord "wippen" uit Mara's lijstje hierboven schrapt, heb je een heleboel woorden voor fysieke intimiteit en het tonen van affectie over, die op zich niks met seks te maken hoeven te hebben. En er is ook nog intimiteit die niet direct lichamelijk is.Morbide schreef:seks is niet synoniem met intimiteit. Aseksuele mensen zijn niet zielig. ^^
http://lesbisch.nl/themas/leefstijlcomi ... ibidoisme/
http://web.syr.edu/~jisincla/definitions.htm
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Okee Morb....maar ben wel ff vantevoren mun grote broer aan halen....en mun werkcolega Tim....en de duitse herder van de buren.....en.......Morbide schreef:*stampvoet* Hou me maar eens tegen.
En verder lijkt me een nieuwe draad.....lichamelijke intimiteit en hoe leef je deze verlangens uit......ook nie zo verkeert.....wie verlangt er nou niet naar.....vandaar
Ik kom het ook veelte kort
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Goed Mara. Dan maak jij even een nieuwe draad en ga ik ondertussen even naar de supermarkt.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik bedenk me in eens, dat ik eigenlijk helemaal geen zin hebMorbide schreef:Goed Mara. Dan maak jij even een nieuwe draad en ga ik ondertussen even naar de supermarkt.
Moet dan toch met deze draad verder gaan....helaas....
Nanette, ik geloof dat echte a-seksualiteit helemaal geen keuze is......tenminste nie bij die mensen, die zich nie chemisch of chireugisch laten kastreren en a-seksualiteit nastrevenNanette schreef:Klopt, a-seksuele mensen zijn niet zielig, iedereen is toch vrij in eigen keuze ?
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Of juist wel. 't Is maar net hoe je het bekijkt. Aseksueel is een leuke paraplu-term. xDMara schreef: Nanette, ik geloof dat echte a-seksualiteit helemaal geen keuze is......tenminste nie bij die mensen, die zich nie chemisch of chireugisch laten kastreren en a-seksualiteit nastreven
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Hanno de Boer:
Hey ben je homo?
Guus:
Nee, ik ben a-seksueel!
Hanno de Boer:
Ja maakt mij nie uit.....zolang je mij maar met rust laat!
Hey ben je homo?
Guus:
Nee, ik ben a-seksueel!
Hanno de Boer:
Ja maakt mij nie uit.....zolang je mij maar met rust laat!
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Jij pronkt weer met je intelekt he.....daar waar het om een eenvoudige boerengrapje gaat, bedoelt voor een snelle lacher.....foei....Morbide schreef:Een aseksueel kan best ook homo zijn...
Jammer hè?
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Huh? Ik zaai slechts verwarring, meer niet. =P Daarmee bedoelde ik te hinten op de overeenkomst tussen de termen transseksualiteit en aseksualiteit. Ze zeggen beide niks over waar je op valt en ze zijn beide nogal aan erosie onderhevig. Een echte (...) aseksueel zal mij geen aseksueel vinden bijvoorbeeld.
Of andersom: aseksueel staat ook voor mensen die wel seksuele gevoelens hebben en dus bijvoorbeeld wel masturberen, maar die geen behoefte hebben aan seksuele betrekkingen met andere mensen.Morbide schreef: Een echte (...) aseksueel zal mij geen aseksueel vinden bijvoorbeeld.
Er wordt aanstaande zaterdag in een kraakpand een queer feest georganiseerd, waar expliciet aseksuelen worden uitgenodigd om met hun parapluutje onder de grote queer paraplu te komen kijken of het nog regent:
Op de sterretjes stond kcufRedneg, maar dan in spiegelbeeld.a wiLd nIght of ***, trAns,
dYke,faG, queEr, queerheRteD,
squatTer, frigiD,Asexual,trasHy,celibatE,
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Nee idd....je bent nep-a-seksueel.....je ontwijkt je eigen drift met wat drastische middelen....verwarrend voor een heleboel mensen.....Morbide schreef:Huh? Ik zaai slechts verwarring, meer niet. =P Daarmee bedoelde ik te hinten op de overeenkomst tussen de termen transseksualiteit en aseksualiteit. Ze zeggen beide niks over waar je op valt en ze zijn beide nogal aan erosie onderhevig. Een echte (...) aseksueel zal mij geen aseksueel vinden bijvoorbeeld.
Maar trouwens, wat moet de partner van een nep-a denken, als je zegt, ja hoor, ik masturbeer in mun uppie, maar met jou wil ik alleen maar koesjelen
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Ehm, ongeveer hetzelfde als de partner van een T die plotseling uit de kast komt?Mara schreef: Maar trouwens, wat moet de partner van een nep-a denken, als je zegt, ja hoor, ik masturbeer in mun uppie, maar met jou wil ik alleen maar koesjelen