pruik, haar en kapsels

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Sybella
ff weer wat posten

pruik, haar en kapsels

Bericht door Sybella »

hoi hoi medemensjes,

ok, dit gaat waarschijnlijk heel dom eruit zien maar ik vraag het toch maar even. Ik heb sinds een paar maand een pruik en vond eerst het kapsel nog wel gaan, maar nu vind ik het wat simpel dus wil ik er wat meer mee. Ik heb ondertussen wat hulpdingetjes gekocht (elastiekjes ed) maar ik weet eigenlijk helemaal niet hoe je moet lang haar om moet gaan.

Kan iemand misschien helpen hoe je een paar simpele kapsels met elastiekjes en knipjes maakt? een staart lukt opzich wel maar ik ken de techniek niet en weer ook niet hoe ik andere, iets meer complexe kapsels moet maken.

Alle hulp is welkom

Groetjes Sybella
Sybella
ff weer wat posten

Bericht door Sybella »

ik houd niet zo van dubbel posten maar deze moet niet zo erg zijn.

ik heb via pb een paar reacties gehad en verder heb ik zelf ook wat gezocht en uitgeprobeerd en weet ondertussen wel een paar dingetjes waar ik weer mee verder kan.
Nu zit ik echter met een iets ander probleem. Misschien komt het door mijn pruik of door mijn eigen hoofd :P maar ik heb altijd het gevoel dat mijn eigen haargrens nog net zichtbaar is (ook op foto's) en dit vind ik jammer. Hierdoor gaat het hele idee een beetje weg. Als ik de pruik verder naar voren trek dan lijkt het stom totdat ik hem goed tot me eigen haargrens heb getrokken maar dan na 5 minuten glijd ie weer over mijn haargrens en wordt deze weer zichtbaar.
Als jullie me nog volgen, weet iemand hier een oplossing voor? of ligt het gewoon aan de pruik die ik heb (ooit via marktplaats gekocht voor 30 eurootjes ofzo :P heeft geen echt pony)

Alle tips zijn bruikbaar (hoop ik :roll: )
groetjes Sybella
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Je kan hem vastzetten met haarspeldjes en als je veel haar van jezelf hebt kan je ook overwegen op een dichtgeknoopt pantybroekje als een soort haarnetje te gebruiken.

Irene
Kleine stapjes
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Hallo Sybella,
Leuk dat je zo aan het ontdekken bent.
Ik zag dat je enkele tips had gehad voor je haar in een pb. Is het iets om te delen? Ik ben erg nieuwsgierig.
Groetjes,
Anja
Sybella
ff weer wat posten

Bericht door Sybella »

ik had de volgende link gekregen
http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f

vervolgens kon ik daar zo doorklikken naar van allerlei hulpvolle filmpjes.
Echter heb ik zelf ook wat geprobeerd en dat ging ook wel aardig maar dan kwam ik weer met het probleem in mijn tweede post :S

en Irene, ik heb van mezelf helemaal niet zoveel haar (nog geen pim fortuyn maar wel kort :P) dus dat wordt even priegelen met spelden.
Anitamichelle
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Mischien een wat vreemde oplossing, maar kan je zelf je haargrens niet wat naar boven toe wegscheren? zo te lezen heb je kort of weinig haar, dan valt het naar boven brengen van je haargrens niet zo op.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Anitamichelle schreef:Mischien een wat vreemde oplossing, maar kan je zelf je haargrens niet wat naar boven toe wegscheren? zo te lezen heb je kort of weinig haar, dan valt het naar boven brengen van je haargrens niet zo op.
o.O *proest* Dat is geen gezicht zonder pruik dan... Gewoon je haar laten groeien is een beter idee.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Anitamichelle
ForumFan
Contacteer:

Ben ik wel gedeeltelijk met je eens, maar dat ligt eraan wat Sybella met haar uiterlijk als man ook wil....................en langer haar laten is niet in een paar weken gebeurt.

En vreemde afwijkende haardracht bij mannen is niet ongewoon hoor, wat dacht je van die kalende mannen met zo'n sliert van links naar rechts over hun kale koppie.................ik lig dan compleet in een deuk
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Anitamichelle schreef:Ben ik wel gedeeltelijk met je eens, maar dat ligt eraan wat Sybella met haar uiterlijk als man ook wil....................
Echte mannen zijn mans genoeg om lang haar te durven hebben. =P
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Anitamichelle
ForumFan
Contacteer:

Okay, maar dat lost het probleem mbt de pruik en het haar eronder toch nu niet op :-)
Sybella
ff weer wat posten

Bericht door Sybella »

Morbide schreef: Echte mannen zijn mans genoeg om lang haar te durven hebben. =P
Daar ben ik het aan de ene kant wel met je eens, alleen staat het bij mij (als man) echt niet :S en het is onhandig omdat ik zeer dik haar heb (daardoor zal ik later ook niet kaal worden :wink: )

Een randje wegscheren lijkt me ook niet echt een optie dus het wordt waarschijnlijk even priegelen met speldjes. Ik houd jullie wel op de hoogte hoe dat gaat.

Maar wat ik mij wel afvroeg, kan het zijn dat de keuze van de pruik ook uitmaakt? een pruik met pony zou zo'n probleem voglens mij niet geven
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Sybella schreef:ik had de volgende link gekregen
http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f
Bedankt voor de tip
Anne-Claire
dagelijks aanwezig

Bericht door Anne-Claire »

Tuurlijk maakt het uit welke pruik je koopt.

Ik woon ook in Groningen en heb een fotostudio. Wellicht kan ik je eens van dienst zijn

Groetjes,

Claire
...uit Groningen. Daar waar de lucht de horizon nog raakt....
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Anne-Claire schreef:Tuurlijk maakt het uit welke pruik je koopt.

Ik woon ook in Groningen en heb een fotostudio. Wellicht kan ik je eens van dienst zijn

Groetjes,

Claire
Zomaar een vraag....kom jij ook wel op de T&Tavonden in Groningen??
Sybella
ff weer wat posten

Bericht door Sybella »

Elsa schreef:....kom jij ook wel op de T&Tavonden in Groningen??
mocht je dit aan mij vragen, nee, helaas heb ik nog niet de mogelijkheid gehad om eens bij een T&T in groningen aanwezig te zijn. Ik wil het wel maar vind het nog steeds een opgave omdat ik sommige punten nog niet goed genoeg vind (bijv baarschaduw verbergen).
K hoop met een beetje hulp (van make up en medeforumgebruikers) ook deze zwakkere puntjes aan te pakken en dan eens een avondje te bezoeken.
Plaats reactie