Bekentenis.
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Ja! Ik heb ooit als 16 jarige heel erg zijn best doende jongen op fitness gezeten met de zanger van toen My Mind's Mine, nu Blood I bleed (het voorprogramma) gezeten en ik was toen al erg fan van grindcore. 123GAAN! Ik blijf het geweldig vinden. Metal is geen absolute mannensport zoals het vooroordeel wil.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Ik was veel ouder (28 jaar) toen ik dát probeerde, omdat het maar niet wilde lukken om als man over te komen. De schade is helaas niet meer te herstellen .Morbide schreef:Ik heb ooit als 16 jarige heel erg zijn best doende jongen op fitness gezeten
Gendergerelateerde vooroordelen over muzieksmaak, daar begin ik liever niet aan. Maar dat country & western en ook CCR vreselijk heteroseksistisch zijn, ja, daar ben ik me wel van bewust.
Ik ben met The Cats opgegroeid. Dát is pas erg:
http://www.youtube.com/watch?v=5efbHr5BBe8
Wilde jij niet ook eenkeer gaan grunten of zo?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- mireille
- Eredivisie
Re: Bekentenis.
En een paar miljoen ?Leonie schreef: Je moet zo'n electrisch muggen tennisracket hebben, dat doet wonderen. Een paar muggen heb je zo dood!
schuldgevoel bij muggen? Nee dankje...haha, ik maak ze met plezier dood. Die besten hebben me in het verleden voldoende te pakken genomen.
In plaats van VEET DEET
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Hier hetzelfde.Janiek_ schreef: De schade is helaas niet meer te herstellen .
Doodziek wordt ik er van.
Iets met spaghettibandjes of korte mouwtjes, geen gezicht!
Ik vindt de zomer wat dat betreft dan ook maar helemaal niks eigenlijk.
Hoewel ik laatst ergens een kudde vrouwelijke bodybuilders zag en daar ben ik echt een klein kind bij, maar toch...
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
Dat is iets waar elke niet gemiddelde vrouw rekening mee moet houden. En die vinden dat in de regel ook niet leuk.Saartje schreef: Iets met spaghettibandjes of korte mouwtjes, geen gezicht!
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Nu dames ik gebruik ook de spagettibandjes topjes, maar daaroverheen een lekker ruim vallen de blouse met ultra korte mouwtjes en dat is echt wel lekker met dat warme weer.Janiek_ schreef:Dat is iets waar elke niet gemiddelde vrouw rekening mee moet houden. En die vinden dat in de regel ook niet leuk.Saartje schreef: Iets met spaghettibandjes of korte mouwtjes, geen gezicht!
Op deze manier kan ik ook de wikkelblouses dragen en heb daar al regelmatig complimentjes door gekregen. Maar je moet echt keuzes maken.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven