nog niemand dit tegengekomen?
Moderator: Moderators
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
nog niemand dit tegengekomen?
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
But a dream within a dream?
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Hoogst apart dit.................ik gok dat het een flop wordt.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Maarja.....sinds Robin Hood was het nooit weer een succes.....alhoewel ik me nog kan herinneren, dat 20-30 jaar geleden menig mannelijk kleutertje zulke wollenden pantys droeg, maar die dingen waren nie echt gelieft door deze doelgroep.......
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- Forumdiva
-
- dagelijks aanwezig
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Goed. Het loopt niet echt storm met de reacties, maar het lijkt alsof de manty in meerderheid maar niks wordt gevonden. Dan wil ik nu graag even mekkeren. =)
Travestieten hebben vaak last van wat ik het Calimero syndroom noem, namelijk dat het niet helemaal eerlijk is dat vrouwen zomaar hun hele leven in broeken kunnen lopen, terwijl het helemaal niet normaal wordt gevonden wanneer mannen graag rokken dragen. Punt is daarbij wel dat vrouwen broeken voor vrouwen dragen en dat zolang initiatieven als de manty rigoreus naar de prullenbak worden verwezen het moment dat mannen probleemloos rokken oid kunnen dragen natuurlijk nooit een dag dichterbij komt.
Travestieten hebben vaak last van wat ik het Calimero syndroom noem, namelijk dat het niet helemaal eerlijk is dat vrouwen zomaar hun hele leven in broeken kunnen lopen, terwijl het helemaal niet normaal wordt gevonden wanneer mannen graag rokken dragen. Punt is daarbij wel dat vrouwen broeken voor vrouwen dragen en dat zolang initiatieven als de manty rigoreus naar de prullenbak worden verwezen het moment dat mannen probleemloos rokken oid kunnen dragen natuurlijk nooit een dag dichterbij komt.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Shit happens!Morbide schreef:Travestieten hebben vaak last van wat ik het Calimero syndroom noem, namelijk dat het niet helemaal eerlijk is dat vrouwen zomaar hun hele leven in broeken kunnen lopen, terwijl het helemaal niet normaal wordt gevonden wanneer mannen graag rokken dragen.
Van mij mag iedereen dragen wat ze willen.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela