nog niemand dit tegengekomen?

Algemeen

Moderator: Moderators

Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef:Zal ik dan eerst een poll openen om te peilen of er behoefte bestaat aan zo'n poll? o.O
Nee! Niet doen!

Oops! Te laat :( .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Anitamichelle
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Ja, en dan heeft ze mij erin laten lopen..............
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

aan panty is ooit uitgevonden, althans zo denk ik, om vrouwenbenen nog extra sensueel te benadrukken

mannen zie ik dat over het algemeen niet doen met een panty

er zal een heel klein groepje zijn dat dit ziet zitten

kansloos dus
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Joyy schreef:aan panty is ooit uitgevonden, althans zo denk ik, om vrouwenbenen nog extra sensueel te benadrukken

mannen zie ik dat over het algemeen niet doen met een panty

er zal een heel klein groepje zijn dat dit ziet zitten

kansloos dus
Ik denk dat de gemiddelde trava dat ding ook vooral graag aantrekt om die vrouwelijkheid na te streven. Dat wordt eerder onderuitgehaald door een mannenpanty te introduceren.

Maar er zijn ook andere mannen:

http://herenpanty.6.forumer.com/
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik hoop oprecht dat het geen flop wordt, misschien komen er dan ook leukere panties in de grotere maten <ja, wel een beetje jaloers, zo af en toe>

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Kledingstukken die als typisch vrouwelijk worden ervaren, zullen over het algemeen niet echt aanslaan bij mannen. Dat is overigens wel iets tijdgebondens, want een aantal bekende minirokkendragende mannen: Julius Caesar, Robin Hood etc, volgens mij waren dat geen travestieten. Ik zit niet op mannen te wachten die typisch vrouwelijke dingen dragen ook, maar dat is bijzaak. Ik hoef ook geen baanbrekende mannen die mijn outings makkelijker zouden maken en sorry Frederique ik zit ook niet op grotere maten te wachten :-)

Irene
Kleine stapjes
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Frederique_ schreef:.......misschien komen er dan ook leukere panties in de grotere maten
Het is wel zo, dat er 1000de zaken zijn, waar je ruime keuze aan pantys hebt en je krijgt ze ook in ruime maten hoor......ik heb altijd welke gevonden, die mij pasden en ik ben ook nie klein hoor.....

.....in Maastricht is er een zaak speciaal voor kouzen en pantys waar ik al vaker was en die keuze daar noem ik maar zonder op te scheppen gigantisch, zo gek kun je nie bedenken en ze hebben ze.....

....zelf hadden we in onze winkel in Heerlen ook een brede keuze van deze beenversierders, vooral zulke, die je nie overal krijgt.....

Je moet un beetje de steden induiken en nie alleen bij Hema en V&D kijken, dan kom je ze massaal tegen hoor.....
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Van mij mogen mannen een manty dragen.
Ik draag wel een panty, ik krijg dat ding toch al lastig weg en een manty gaat daarbij echt niet helpen met dat gat er in. :lol:

Trouwens, die dingen zijn er ook al lang.
Wim de Bie zei ooit op de lp (ja kinderen, langspeelplaat ;p) hengstenbal iets in de trent van.
"Als het maar nie zo'n ding zonder kruis is, dan heb ik het idee dat ik met een gewonde milva leg te knarre."
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Irene schreef: bekende minirokkendragende mannen: Julius Caesar, Robin Hood etc,
De kledingstukken waar je naar verwijst, waren geen vrouwelijke attributen. Net zo min als de Schotse kilt.

Overigens was Julius Caesar "every man's woman and every woman's man" volgens Suetonius. Zeer geschikt als patroonheilige van het gilde der biseksuele mannen, dus.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Dat was ook precies mijn punt Janiek.

Irene
Kleine stapjes
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Saartje schreef:Trouwens, die dingen zijn er ook al lang.
Wim de Bie zei ooit op de lp (ja kinderen, langspeelplaat ;p) hengstenbal iets in de trent van.
"Als het maar nie zo'n ding zonder kruis is, dan heb ik het idee dat ik met een gewonde milva leg te knarre."
Dat is een citaat van de Klisjeemannetjes, Bie had het over slipjes zonder kruis. De hoes van Hengstenbal laat een vrouwelijke Koot en Bie zien. Zij hadden ook vrouwelijke typetjes op het repetoire als de welgestelde zusjes Jet en Koosje Veenendaal, Carla van Putten, Helen Akkermans (vrouw van professor Akkermans 'Ik ben genoemd'), Thea Ternauw, Diana Charité, Dien Meibos, Mémien Holboog, enz.
liefs, Josette
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Josette schreef:als de welgestelde zusjes Jet en Koosje Veenendaal, Carla van Putten, Helen Akkermans (vrouw van professor Akkermans 'Ik ben genoemd'), Thea Ternauw, Diana Charité, Dien Meibos, Mémien Holboog, enz.
:o Nog meer aliassen dan iemand hier ooit gehad heeft....
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi,

Mijn eerste reactie was "dat is zooooo 18e eeuw", maar eerlijk gezegd vind ik het er wel leuk uitzien. Laat het maar een succes worden.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Binnenkort ook weer te verwachten bij u in de straat, de mannenjarretel. ook heel 18de eeuws.

Afbeelding

(het was nog vrij lastig om een voorbeeld te vinden met een duidelijk, want harig, mannenbeen. :roll: )
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Die zijn in de jaren 70 ook nog een tijdje in de mode geweest, heette toen sokophouder, was volgens mij toen geen groot succes.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie