Pre Poll!
Moderator: Moderators
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Ik wil geen MANTY..stem ja please Jee is ook goed, dan wordt de poll gereset.lol
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Ik weet het goed gemaakt met jullie twee. Vergeet de manty maar, op voorwaarde dat als er weer eens een Calimero langskomt met het verhaal dat het niet eerlijk is dat vrouwen broeken mogen dragen en dus eigenlijk hele dagen in drag lopen, dat jullie dan zeggen dat dat vrouwenbroeken zijn, dat het met travestie niks te maken heeft en dat travestieten, mochten initiatieven als de manty ooit ingeburgerd raken, niks van mannelijke equivalenten voor dameskleding willen weten. Deal?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Nee, ik gok erop dat iemand nog op Jee stemt en de balans doet omslaan en dat de telling gereset wordt............voorlopig lijkt het goed te gaan met jee...............ik blijf positief en vol vertrouwen
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Ja, stom. Ik had een sluitingsdatum voor de poll moeten opgeven... Dan was je nu mooi de sjaak!
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Op verzoek van een van de deelneemsters van deze thread heb ik op "ja" gestemd. Al weet ik nog steeds niet echt wat me nu boven het hoofd hangt. Misschien 65535 bedankjes in mijn inbox ?
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Wel meer. Eeuwige dankbaarheid zou zo maar eens je deel kunnen zijn als ze geen kruisloze panty die niet snel laddert en een stoer motiefje heeft meer hoeven dragen. Of klinkt de manty nu ineens aantrekkelijker? lol