Nee! Niet doen!Morbide schreef:Zal ik dan eerst een poll openen om te peilen of er behoefte bestaat aan zo'n poll? o.O
Oops! Te laat .
Moderator: Moderators
Ik denk dat de gemiddelde trava dat ding ook vooral graag aantrekt om die vrouwelijkheid na te streven. Dat wordt eerder onderuitgehaald door een mannenpanty te introduceren.Joyy schreef:aan panty is ooit uitgevonden, althans zo denk ik, om vrouwenbenen nog extra sensueel te benadrukken
mannen zie ik dat over het algemeen niet doen met een panty
er zal een heel klein groepje zijn dat dit ziet zitten
kansloos dus
Het is wel zo, dat er 1000de zaken zijn, waar je ruime keuze aan pantys hebt en je krijgt ze ook in ruime maten hoor......ik heb altijd welke gevonden, die mij pasden en ik ben ook nie klein hoor.....Frederique_ schreef:.......misschien komen er dan ook leukere panties in de grotere maten
De kledingstukken waar je naar verwijst, waren geen vrouwelijke attributen. Net zo min als de Schotse kilt.Irene schreef: bekende minirokkendragende mannen: Julius Caesar, Robin Hood etc,
Dat is een citaat van de Klisjeemannetjes, Bie had het over slipjes zonder kruis. De hoes van Hengstenbal laat een vrouwelijke Koot en Bie zien. Zij hadden ook vrouwelijke typetjes op het repetoire als de welgestelde zusjes Jet en Koosje Veenendaal, Carla van Putten, Helen Akkermans (vrouw van professor Akkermans 'Ik ben genoemd'), Thea Ternauw, Diana Charité, Dien Meibos, Mémien Holboog, enz.Saartje schreef:Trouwens, die dingen zijn er ook al lang.
Wim de Bie zei ooit op de lp (ja kinderen, langspeelplaat ;p) hengstenbal iets in de trent van.
"Als het maar nie zo'n ding zonder kruis is, dan heb ik het idee dat ik met een gewonde milva leg te knarre."
Nog meer aliassen dan iemand hier ooit gehad heeft....Josette schreef:als de welgestelde zusjes Jet en Koosje Veenendaal, Carla van Putten, Helen Akkermans (vrouw van professor Akkermans 'Ik ben genoemd'), Thea Ternauw, Diana Charité, Dien Meibos, Mémien Holboog, enz.