Nieuwe polikliniek zorgcentrum genderdysforie (VUmc)

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Nieuwe polikliniek zorgcentrum genderdysforie (VUmc)

Bericht door Frederique_ »

Op 5 augustus aanstaande zal de genderpoli, thans gevestigd op receptie M, verhuizen naar de nieuwe locatie.

Deze nieuwe locatie krijgt de naam Zorgcentrum Genderdysforie, receptie K . De huidige telefoonnummers verhuizen mee.
In verband met deze verhuizing zal de poli gesloten zijn in week 31 en 32 en op maandag 11 augustus zal de nieuwe polikliniek operationeel zijn.
Het postadres voor het secretariaat van de polikliniek zorgcentrum genderdysforie is PK 1Y150.2, teleliftstation 213.

[bron: Zorgcentrum voor Genderdysforie]
Kijk ook eens op de genderkalender !
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik begreep van Jos dat het een tijdelijke verhuizing betreft, en dat over een tijd (hoe lang weet ik niet) weer terug verhuizen naar oude locatie, dit ivm verbouwing etc.
Bij de nieuwe locatie schijnt het kantoor van het secretariaat wat klein te zijn, dus niet schrikken !
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nannette schreef:Bij de nieuwe locatie schijnt het kantoor van het secretariaat wat klein te zijn, dus niet schrikken !
Nog kleiner als het al was :roll:

Ik bedenk me ineens, dat het nu weer tot vertraging in de afsprakenkalender zal komen....un hoop afspraken verplaatst moeten worden of niet zalen doorgaan.....

......maarja, er is ja Transvisie waar je je frustraties desnoods kwijt kunt :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Het goede bericht is wat ik Jos ook hoorde zeggen dat als alles achter de rug ze een groter kantoor krijgen, en dat alle spreekkamers die het genderteam gebruikt ook vlak daarbij zullen liggen, voorwaar een vooruitgang. Eigenlijk niet, want jaren geleden was dat ook het geval, maar ja.
Plaats reactie