Ik stop ook
Moderator: Moderators
Ik stop ook
Beste allemaal,
Ik denk dat ik Sticky voldoende heb uitgelegd, dat koeien blijven loeien ook tot na hun dood, als je ze zelf niet uit de sloot haalt. Hopelijk komt het aan, maar ik ga niet meer kijken, want ik ben het zat.
Wat mijn aandeel betreft: ik heb me vergist. In haar én in de mogelijkheden van een internetforum om dingen te bespreken die dichtbij komen. Ik had mij niet moeten laten uitdagen om over dingen te praten die niet voor ieders oren bestemd zijn. Een illusie armer, misschien een pietsje wijsheid rijker.
Het beste allemaal.
Janiek
Ik denk dat ik Sticky voldoende heb uitgelegd, dat koeien blijven loeien ook tot na hun dood, als je ze zelf niet uit de sloot haalt. Hopelijk komt het aan, maar ik ga niet meer kijken, want ik ben het zat.
Wat mijn aandeel betreft: ik heb me vergist. In haar én in de mogelijkheden van een internetforum om dingen te bespreken die dichtbij komen. Ik had mij niet moeten laten uitdagen om over dingen te praten die niet voor ieders oren bestemd zijn. Een illusie armer, misschien een pietsje wijsheid rijker.
Het beste allemaal.
Janiek
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Hoi hoi Janiek,
ook ik vind het ontzettend jammer dat je weggaat! Ik heb altijd van je postjes genoten en je had altijd wel een zinnige bijdrage te leveren hier. Het is daarom zo jammer, omdat het om een kleine minderheid gaat die op bepaalde momenten helemaal niet principieel en correct zijn en op andere momenten zeer... Hopelijk komen we elkaar nog eens tegen!
Groetjes en liefs,
Babette.
ook ik vind het ontzettend jammer dat je weggaat! Ik heb altijd van je postjes genoten en je had altijd wel een zinnige bijdrage te leveren hier. Het is daarom zo jammer, omdat het om een kleine minderheid gaat die op bepaalde momenten helemaal niet principieel en correct zijn en op andere momenten zeer... Hopelijk komen we elkaar nog eens tegen!
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
-
- Eredivisie
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Auf Wiedersehen und viel Glück woanders in diesem Netz Janiek
Liebe Grüsse
Mara
Liebe Grüsse
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Hoi Babs (of wie dan ook),Babette schreef:Het is daarom zo jammer, omdat het om een kleine minderheid gaat die op bepaalde momenten helemaal niet principieel en correct zijn en op andere momenten zeer...
Als je mij bedoelt, laat me dan eens iets leren als je wil en vertel me dan waar ik "helemaal niet principieel en correct" ben geweest? Ik wil graag citaten van wat ik dan voor vreselijks geschreven zou hebben, anders komen we nooit to the point.
Ik vind namelijk dat Janiek vreselijk loopt te jammeren en van alles suggereert zonder inhoudelijk op mijn schrijfsels in te gaan.
Dat vind ik nou vals.
Sticky
Vrouw
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Janiek,
Ook ik vind het jammer dat je gaat. We zijn het -lang- niet altijd eens (geweest) maar ik kon je schrijfsels meestal wel waarderen!
Groetjes,
Frederique
Ook ik vind het jammer dat je gaat. We zijn het -lang- niet altijd eens (geweest) maar ik kon je schrijfsels meestal wel waarderen!
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Hoi Janiek, ik ben er maar kort op dit forum, maar ook ik vind het jammer dat je weggaat.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
zie hier...Sticky schreef:Als je mij bedoelt, laat me dan eens iets leren als je wil en vertel me dan waar ik "helemaal niet principieel en correct" ben geweest?
ik denk dat Janiek duidelijk heeft geschreven over datgene wat jij "oude koeien" placht te noemen, en waar je, mijns inziens, destijds en nog steeds, uitermate lichtzinnig mee om gaat. "Een beetje leven in de brouwerij" was het geloof ik... Vertrouwenskwesties zijn vaak pittige zaken...Verhuisd schreef:Die kwalificaties wil ik ook nog wel expliciet goedkeuren: ik ben niet iemand die zegt "je bent een verrader", maar ik heb me door jouw actie met Mila wel heel diep verraden gevoeld. Ik heb je indertijd via persoonlijke mail en in mijn laatste berichten op een correcte manier geconfronteerd met wat je hebt gedaan en wat dat met mij deed, en je de kans gegeven het beschadigde vertrouwen te herstellen, maar jij geeft zelf telkens niet thuis op dat punt. Ik dacht dat mijn opmerking "ik laat het hierbij" voldoende zou zijn om je duidelijk te maken dat ik liever afstand houd van jou. Maar nee, je steekt je voet nog een keer tussen de deur.
Niet meer doen. De deur is dicht. Definitief. Deze ouwe koe zal nog lang in de sloot staan loeien totdat jij hem bij de horens durft te pakken. Maar dat moet je alleen doen, of met de volgende die zich aandient, want dit is met mij niet meer bespreekbaar. Dat kost mij teveel en ik heb geen vertrouwen meer in jou. Dat beschaam je keer op keer.
Je mag hier een lering uit trekken als je wilt. Voor jezelf en voor je ideeën over een forum waar het over wezenlijke dingen gaat. Als je dichtbij mensen wilt komen, moet je betrouwbaarheid uitstralen. Dat deed jij wel, maar je hebt je door Mila (of je bewondering voor haar) laten verleiden om stiekume spelletjes met andere mensen te spelen. Dat is op zich misschien niet eens onvergeeflijk, maar jij lijkt in de veronderstelling te verkeren dat je niets te vergeven valt, omdat je het al met forumbeheer hebt uitgepraat. En, zoals gezegd, in een persoonlijk mailwisseling kom je niet verder dan "ik snap het niet". Dat kost je in ieder geval mijn vertrouwen. Ik sta niet meer open voor jou. Hier niet en IRL niet.
Als je zo omspringt met de mensen van een gemeenschap waartoe je lijkt te willen behoren, kom je uiteindelijk zelf bedrogen uit.
Vervolgens voegt Morbide na een buitengewoon helder en klaar postje, waar ik me overigens helemaal in kon vinden, iets stevigs toe en dan ben je ineens vreselijk principieel. Klachten in dienen enzo.
Is mijns inziens geen woord Frans bij...
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
-
- Forumdiva
Janiek, ik heb heel veel respect voor jouw besluit.
Maar ik word zo pissig dat het veroorzaakt wordt door een minderheid. Ik hoop dat je nog kijkt naar de antwoorden. Zoveel mensen die jou respecteren. Zoveel mensen die veel steun van jou krijgen.
De laatste tijd maak ik steeds meer mee dat de minderheid de wet uitmaakt. Dit weiger ik te accepteren. Ik hoop dat jij ook ergens de kracht kunt vinden om dit ook niet te accepteren.
Groet, Yip
Maar ik word zo pissig dat het veroorzaakt wordt door een minderheid. Ik hoop dat je nog kijkt naar de antwoorden. Zoveel mensen die jou respecteren. Zoveel mensen die veel steun van jou krijgen.
De laatste tijd maak ik steeds meer mee dat de minderheid de wet uitmaakt. Dit weiger ik te accepteren. Ik hoop dat jij ook ergens de kracht kunt vinden om dit ook niet te accepteren.
Groet, Yip
Nee Babs, bedankt voor je reactie maar ik bedoelde toch heel duidelijk citaten van wat IK heb geschreven, niet een herhaling van weer hetzelfde valse suggestieve gejammer.
Gewoon feiten. Lieve Sticky, jij schrijft dit (citaat) en daar vind ik zus en zo van. Of niet, maar dan ook niet meer jammeren graag.
Als je schrijft dat ik uitermatige lichtzinnig ben omgegaan met iets, vertel me dan ook de inhoud, of laat het rusten, okee?
Sticky
Gewoon feiten. Lieve Sticky, jij schrijft dit (citaat) en daar vind ik zus en zo van. Of niet, maar dan ook niet meer jammeren graag.
Als je schrijft dat ik uitermatige lichtzinnig ben omgegaan met iets, vertel me dan ook de inhoud, of laat het rusten, okee?
Sticky
Vrouw
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Kunnen we deze oude koe per PM verder bespreken AUB?
-Juist- omdat ik graag verder wil en deze discussie de sfeer op het forum voor mijn gevoel sterk verstiert.
Groetjes,
Frederique
-Juist- omdat ik graag verder wil en deze discussie de sfeer op het forum voor mijn gevoel sterk verstiert.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !