Transtrots!
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Transtrots!
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik leef echt nie stealth......en mun transentrots mag iedereen zien, nie alleen de homofobe deel van de samenleving.....maar zal ik stealth kunnen leven, zal ik dat zeker doen......helaas is dat nie echt mogelijk voor mij
Mara
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Om geen attractie meer te moeten zijn.....ja okee, ik ben het wegens mun outfits al heel lang gewent, dat mensen me nastarren, maar vaak genoeg hangt me dat echt wel de kont uit......ik vind het gewoon penetrant van hun, vooral op het transgerichte.....komt nog bij, dat menigen denken, je heel intime vragen te mogen stellen......dat doe ik toch ook nie met hunMorbide schreef:Waarom zou je stealth willen leven?
-
- dagelijks aanwezig
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Dat hangt mij ook de keel uit inderdaad. De bal terugkaatsen werkt wel aardig is mijn ervaring. Ben je links- of rechtsdragend, heb je een bloed- of een vleesl*l, dat soort werk. Dat vervelende gedoe is echter een prijs die ik graag betaal omdat ik niet op mijn tenen hoef te lopen uit angst dat iemand er ooit achter komt.Mara schreef: Om geen attractie meer te moeten zijn.....ja okee, ik ben het wegens mun outfits al heel lang gewent, dat mensen me nastarren, maar vaak genoeg hangt me dat echt wel de kont uit......ik vind het gewoon penetrant van hun, vooral op het transgerichte.....komt nog bij, dat menigen denken, je heel intime vragen te mogen stellen......dat doe ik toch ook nie met hun
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ja, die prijs betaal ik dus ook en ik geef ook trug als dat nodig is......ik kan soms heel bot en best vervelend doen, maar het liefst bespaar ik dat de mensenMorbide schreef:Dat vervelende gedoe is echter een prijs die ik graag betaal omdat ik niet op mijn tenen hoef te lopen uit angst dat iemand er ooit achter komt.
Maarja, maar toch heb ik nog un uitbundige FFS op de planning staan.....niet dat ik verwacht, dat het dan anders word....nee daarom nie, die FFS doe ik voor mijn eigen gevoel omdat ik zelf nog steeds de man zie als ik in de spiegel kijk.....
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Nee, ik sta nog nie op de schedulerMorbide schreef:Kun je al haast af gaan tellen?
Maar de dollar staat laag en dat maakt het makkelijker als het om het betalen gaat....ik blijf erover berichten als het zover is......