Anale seks

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Krista-2302
is nieuw hier

Anale seks

Bericht door Krista-2302 »

Hey,

Ik weet niet goed waar op dit forum ik deze vraag moet stellen.
Graag had ik begonnen met anale seks. Ik heb al een paar geprobeerd met een dildo maar kreeg die er niet in laat staan een echte penis.
Een butt-plug gaat maar dan een zeer kleine.
Wie kan er mij raad geven ????

een hopeloze Krista.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Voor anale seks is het van groot belang, dat je goed gaat ontspannen en liever een beetje teveel glijmiddel gaat gebruiken, dan teweinig.....dit om letsels aan de sluitspier en de slijmvliezen te voorkomen.....ook is het handig, je vantevoren te spoelen of eventueel een condom te gebruiken....dit om de zo genoemde schoko-dip te voorkomen......

.....maar Krista, je bent nie toevallig een van de onlangs hier gebande figuren he.....als dat nie zo is, lijkt het mij in jou voordeel als je hier gaat voorstellen.....

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

ik probeer de posting serieus te nemen, helaas...
Ajira
dagelijks aanwezig

Bericht door Ajira »

zit natuurlijk ook verschil in of je een kleine pocket rocket of zo'n 5cm doorsnede tarzan-XXL naar binnen probeert te proppen... :lol:

Maar ben het wel met Morbide eens.. dit onderwerp heeft m.i. niet bizar veel met transsexualiteit te maken.. :-?
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ajira schreef:....dit onderwerp heeft m.i. niet bizar veel met transsexualiteit te maken.. :-?
Nou....er zijn un hoop transjes, die hebben geen ander gat :roll:

Er zijn genoeg pre's die al un vriendje hebben en seks tussen twee mensen is nie bizar.....ook nie als een daarvan transseksueel is......
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Nee, geen ander gat, maar over het algemeen is door de hormonen de behoefte aan seks ook wel erg laag, en voor wie doe je het dan ? Ook is deze persoon geen transseksueel maar travestiet. Dus de vraag hoort zeker al niet in open transseksualiteit thuis. Of deze persoon denkt dat transseksuelen hier wel ervaring mee zullen hebben.

Ik vind het ook geen vraag voor dit forum. Zeker niet door de manier waarop die gesteld wordt, om mensen uit hun tent te lokken, zonder enige achtergrondinformatie. Kan net zo goed iemand zijn die op transen valt, je weet totaal niks van deze persoon. Ook stelt in mijn ogen deze persoon best wel een vraag die bv op de chat niet mag, en dan op het forum wel ?
Ik persoonlijk heb hier hele grote vraagtekens bij.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Mara schreef:Er zijn genoeg pre's die al un vriendje hebben en seks tussen twee mensen is nie bizar.....ook nie als een daarvan transseksueel is......
In dit geval is waarschijnlijk geen van beide transseksueel. De persoon in kwestie stelt zich zeer duidelijk voor als travestiet.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ajira schreef: Maar ben het wel met Morbide eens.. dit onderwerp heeft m.i. niet bizar veel met transsexualiteit te maken.. :-?
Morbide schrijft transseksualiteit met ks.

@Nannette, wtf? Was jij in een ander draadje niet van mening dat een ieder is wat zhij denkt dat ie is?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Morbide schreef:@Nannette, wtf? Was jij in een ander draadje niet van mening dat een ieder is wat zhij denkt dat ie is?
Ehhh, bij even voorstellen stel je jezelf dan niet voor als travestiet, maar noem je jezelf anders, of beschrijf je je gevoel anders/uitgebreider.
Dat heeft niks te maken met hokjesgeest, maar als je jezelf een bepaalde eigenschap oplegt, kun je niet opeens doen alsof je heel anders bent. Trouwens is er niet alleen een aanname in dit draadje dat betreffende persoon transseksueel is, ik heb dat nl. nog nergens geschreven zien staan door deze Krista. Het feit dit het in dit subforum staat is omdat het onbekend is waar te plaatsen. Wat dat betreft hoort dit draadje eigenlijk gewoon in Algemeen thuis, want het heeft totaal niets met transseksualiteit te maken. Of als een travestiet anale seks wil hebben is die dan opeens transseksueel ??? Of hoort anale seks gewoon bij transseksualiteit automatisch hier op het forum ???
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nannette schreef:Of hoort anale seks gewoon bij transseksualiteit automatisch hier op het forum ???
Tjaaaaa.....iedereen beschrijft zich anders en beleeft het T*zijn anders en soms staan de hokjes un beetje in de weg......ik weet eigenlijk nie of anale seks hier op dit forum hoort......maar un vraag erover moet kunnen.....zeg maar formeel informatief :wink:

Dat nu uit te discuteren vind ik un beetje overbodig......desnoods kunnen de mods deze topic inclusief de vraag toch verplaatsen, waar ze beter thuishoort.....denk ik me zo :roll:

Mara
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Ik vind de vraag niet erg, maar wel hoe er met mijn antwoord en vraagstelling word omgegaan. Ik zeg in 1e instantie zaken op een hele normale en duidelijke manier, en krijg dan een opmerking van Morbide die ik op deze manier als aanval voel.
Als iemand zich voorstelt als travestiet, en omdat iemand zich nog niet had voorgesteld werd aangenomen dat de persoon transseksueel is, vervolgens wordt hier een beetje op voort geborduurd in mindere mate.

Ja, de hokjes zijn ruim, we denken ook vaak teveel in hokjes, en waarom, omdat "we" dat makkelijker vinden in de omgang, in aanspreken, bekijken van elkaar.

Maar het hokje travestie reikt niet tot transseksualiteit in alle facetten, zit nog wel wat meer bij, en wat meer behoefte. Persoon stilt zich kort voor, er wordt zelfs geopperd dat het iemand is die in het verleden gebanned zou zijn. Als dat zo is zit die nu te smullen letterlijk, fijn weer lekker een discussie op travestie.org die eindeloos doorgaat. Van mij mag er slotje op deze draad, want de vraag is beantwoord, en anders blijven er inderdaad de bekende kettingvragen en stellingen komen.
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

ieder onderwerp moet en zal , al gaat het over het weer, beertje kollagol of de verhoogde brandstofprijzen - het lijkt wel een obsessie - uitmonden in de vraag WAT iemand is

:-?
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Nannette,

Ten eerste, ben ik met je eens, dat de vraag beter in Algemeen had kunnen staan dan hier, maar...

Ik ben niet eens met het manier waarop je de hele discussie heb benaderd. Jouw allereerste antwoord op de vraag was dat de vraag hier niet thuis hoort, omdat de persoon die het stelt zichzelf als travestiet had voorgesteld.

Nou, het forum Open Transseksualiteit werd in het leven geroepen, volgens mij, omdat de TS'en op Travestie.org behoefte hadden om een openbare forum voor mensen die nog niet aan toe waren om zichzelf TS te noemen maar wel e.e.a. had willen weten, en hun gedachten met TS'en wilden uitwisselen. Voor mensen die voldeden aan de voorwaarden van de commissie die de TS'en hier zelf hebben samengesteld, is er het gesloten TS forum. Dus is er niks mis mee, dat iemand die zich op dit moment TV noemt, in dit forum schrijft. M.i., ben je niet verplicht om je eigen definitie van wat je nu bent aan te passen, om zich toch te twijfelen of dat is wat je in het echt bent.

Ik zie er niets in de vraagstelling dat veronderstelt, dat degene die het schrijft mensen 'uit hun tent' wil lokken. Wel is het op een manier geschreven, die ik het niet zou doen, wel erg direct, maar dat wil niet zeggen dat degene die het schrijft niet oprecht is. Daar kennen wij haar niet lang genoeg voor, en daar kent zij ons niet lang genoeg voor, zo te lezen, ze heeft zich nog niet genoeg verdiept in alle informatie wat hier is, en is niet op de hoogte van de mores van dit forum. Maar waarom haar niet het voordeel van de twijfel geven over haar motieven? Waarom haar gelijk verketterren?

Ik vraag mij ook af, waarom zo een vraag op de chat ook niet mag. Ik weet dat er een aantal mensen daar rondlopen, die gaan protesteren zodra iemand iets zegt dat al in de beurt van interesse in sex komt, en ik weet en begrijp waarom ze dat doen, maar ik vind zelf dat ze soms te ver doorschiet. In het forum heb je wel de mogelijkheid om het langer aan te kijken en in te grijpen, als blijkt dat de bedoelingen in die richting gaan, maar dat kon wij van de eerste posting nog niets van zeggen, en jouw reactie vind ik dus voorbarig.

Krista schreef ook, dat ze niet weet waar ze de vraag moet stellen, en doet het hier. Jij vraagt je af (op een zeer aanvallend manier), waarom ze hier denkt dat het op z'n plaats is. Ze denkt dus niet dat het hier op z'n plaats is, maar weet niet beter waar het te plaatsen, gezien de benoemingen van de subfora. Ik zou mij kunnen voorstellen, dat iemand die zich alleen in haar eigen woning met TV bezighoudt, en niets weet van de mogelijkheden om met anderen in kontakt te komen (toegegeven, enigzins naief, maar mogelijk), niet weet dat TV's ook weleens als TV met anderen omgaan, en dus ook ervaringen op dit gebied hebben. En ik kan mij ook voorstellen, dat men denkt dat Algemeen niet de juiste plaats is voor X-rated onderwerpen, want in het algemeen ( ;-) ) wordt X-rated onderwerpen op een aparte plaats opgesteld, een beetje uit zicht.

Ook schrijf je 'er wordt zelfs geopperd dat het iemand is die in het verleden gebanned zou zijn', maar ik zoek en ik zoek en ik zie niet waar iemand dat zegt. Dus waarom zeg je dat eigenlijk?

Sorry, Nannette, met alle respect voor je bijdragen elders in het forum, vind ik dat je in dit geval een beetje te hard van stapel bent gelopen. Ja, dit draadje hoort elders thuis (en ik zal het tzt wel daarnaartoe verplaatsen), maar om op zo een manier te reageren zoals in je eerste posting (en daaropvolgende ook nog) deed, vind ik niet geheel juist.

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Hallo Lisa,

ik persoonlijk ervaar het niet als erg aanvallend naar Krista toe, maar ik kan moeilijk oordelen over wat ik zelf schrijf op dat soort punten, dus daarvoor mijn excuses.

Mijn opmerkingen zijn ook gesteld in het daglicht dat er ook door anderen wel twijfel was. Ik ben te ver doorgeschoten. De redenen waarom dat is gebeurd, zijn erg persoonlijk, en hebben waarschijnlijk te maken met prive omstandigheden en gevoel wat momenteel voor mij extreem moeilijk is. Ik weet het, is geen excuus, maar dan weet iedereen ook dat er een persoonlijke oorzaak is voor het doordraven wat ik helaas de ene keer wel onder controle heb, en de andere keer niet.

Misschien is het ook een idee om als er op het forum meer behoefte is aan informatie uitwisseling op dit soort vlakken er een apart stukje voor is ? Onafhankelijk van wie en wat voor vraag. Misschien hebben meer mensen de behoefte om dit soort vragen op dit forum te stellen maar durven ze dat niet.
Plaats reactie