Stel, je bent model

Algemeen

Moderator: Moderators

Nou?

Ja
9
43%
Nee
12
57%

Totaal aantal stemmen: 21

Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Anitamichelle schreef:
Morbide schreef:
Acceptatie is wanneer de mensheid ophoudt met transen te behandelen als freakshow en ze net zo gaat behandelen als andere mensen.
1 land waar dat gebeurt.............genaamd Utopia.
Ja hallo! Ik ben hier de zwartkijkerT, dan moet jij de boel niet zwarter gaan schilderen dan dat ik het zie. =P De meeste mensen die de moeite nemen mij te leren kennen vinden me hooguit een beetje een rare. Er is reden genoeg om voorzichtig hoopvol te zijn. Misschien zie je dat minder omdat het erg donker is in de kast. ;)

Neem bijvoorbeeld de berichtgeving over de trans in ANTM op Kidsweek. Ik vind dat erg netjes gedaan.

@Natassia, nee, ik doe netjes dagelijks rebooten. =)
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
lindaR
ForumFan

Bericht door lindaR »

inderdaad, netjes verwoord.
Maar AnitaMichelle, heeft toch gelijk...
Ik denk dat die gelijkheid er nooit zal komen.
Who, being loved, is poor? (Oscar Wilde)
Anitamichelle
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Wat is er Morbide, maaide ik het gras voor je lieve voetjes weg :-)

Graag gedaan :wink:
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Nee hoor. Als jij je als grotere doemdenkerT ontpopt, dan mag je die titel hebben. Wat jij en Linda nu doen, heel erg zwart tegen de T toekomst aankijken, vind ik eigenlijk nergens op slaan. Daarom zei ik dat het donker is in de kast. Jullie zeggen allebei dat het nooit wat wordt met de emancipatie, terwijl jullie net uit het ei zijn komen kruipen zeg maar en nog nooit aan den lijve hebben ondervonden hoe er op straat gereageerd wordt als men een traweetikwat spot. Dat schiet natuurlijk niet op.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Geen interesse in zo'n contract bij die "jongens van de industrie"
liefs, Josette
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

hoe wordt er gereageerd, sjah, er woont in de buurt bij mij een transgender, al ben ik er niet helemaal uit of ze zelf weet wat daarmee wordt bedoelt, ze gaf mij iig te kennen dat ze dat was

volgens de buurman (marokkaan) is ze een hermafrodiet, zou ook kunnen,daar werd door hem niet lacherig over gedaan, hij wilde alleen weten of ik wist wat dat was ;)
Anitamichelle
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Morbide schreef:Nee hoor. Als jij je als grotere doemdenkerT ontpopt, dan mag je die titel hebben. Wat jij en Linda nu doen, heel erg zwart tegen de T toekomst aankijken, vind ik eigenlijk nergens op slaan. Daarom zei ik dat het donker is in de kast. Jullie zeggen allebei dat het nooit wat wordt met de emancipatie, terwijl jullie net uit het ei zijn komen kruipen zeg maar en nog nooit aan den lijve hebben ondervonden hoe er op straat gereageerd wordt als men een traweetikwat spot. Dat schiet natuurlijk niet op.
Ben ik helemaal mee eens.......... Ik zie in ieder geval het idd niet zo positief in......en ben idd net actief bezig en kan dus niet spreken uit ervaring, hoogop uit dingen die in mijn omgeving spelen en gespeeld hebben waarop anderen reageerden.
Dus zal ik zelf eerst die buitenervaring moeten gaan ervaren indien mogelijk.
Doemdenken ligt eigenlijk niet in mijn aard ( hoewel dat soms wel zo lijkt)en de opmerking richting jou was ook meer satirisch bedoeld, kwam mischien niet zo over, sorry daarvoor.
Ik ga verder met mezelf te ontdekken in deze.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ook ik ben van mening dat de wereld niet zo boos is als dat die vanuit de kast lijkt. Ik heb anderhalf jaar tussen de genders in geleefd (met een gezicht met baardschaduw, zonder make-up in vrouwenkleren). 't Valt erg mee gezien datgene wat ik verwacht had.

Freak heb ik me nooit gevoeld. Wel "anders". Maar wel beschouwd ben ik ook anders, toch? [Net als die 16 miljoen andere anders-Nederlanders, want wie is er nu 100% gelijk aan wie?].

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi,

Voor de verandering ben ik het helemaal eens met Morbide. Waarom zou je je trots niet voor het voetlicht brengen. Ik zou in elk geval zeker dat kontrakt tekenen, nadat ik er in had laten opnemen dat een substantieel deel van die miljoenen naar mijn bankrekening vloeien. En wat is er nou leuker voor je ego als iemand je een lekker wijf vindt?

De realiteit is natuurlijk dat het me niet zal overkomen (te oud en geen maatje 34), ik ben hooguit nog goed voor anti-rimpelcreme reclames.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
lindaR
ForumFan

Bericht door lindaR »

@ Morbide, daar ben ik het nou niet mee eens, zwart wordt het pas als je vervolgd word om je 'anders' zijn. Waarom binnen quotes, omdat dit weer afhangt van wat anderen anders vinden.
Who, being loved, is poor? (Oscar Wilde)
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Monica Dreamgirl schreef:De realiteit is natuurlijk dat het me niet zal overkomen (te oud en geen maatje 34), ik ben hooguit nog goed voor anti-rimpelcreme reclames.
Hihihi... Laat even weten wanneer je op de buis komt!

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Tara
dagelijks aanwezig

Bericht door Tara »

Ik ben nooit verder gekomen dan in "de 8e dag" (VPRO) en nog eens met een foto in het personeelsblaadje (zat er dus toch een rolletje in dat apparaat) en dat vond ik wel genoeg, dus "nee" voor mij.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Plaats reactie