Anale seks
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Ben erg benieuwd waar dit draadje dan wel thuishoort...
Als ik nou het onderwerp verdraai naar vaginale seks, mag het hier dan blijven of is dat niet de definitie van transseksuele onderwerpen?
Sorry, ben in een erg melige bui en las net de subtitel van dit forum: "Open groep over Transseksuele onderwerpen. Voor ieder toegankelijk." En ik de Van Dale maar geloven die claimt dat onderwerpen onzijdig zijn...
Dat voor ieder toegankelijk ook. lol Wel veilig doen hè?
Als ik nou het onderwerp verdraai naar vaginale seks, mag het hier dan blijven of is dat niet de definitie van transseksuele onderwerpen?
Sorry, ben in een erg melige bui en las net de subtitel van dit forum: "Open groep over Transseksuele onderwerpen. Voor ieder toegankelijk." En ik de Van Dale maar geloven die claimt dat onderwerpen onzijdig zijn...
Dat voor ieder toegankelijk ook. lol Wel veilig doen hè?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
-
- Forumdiva
-
- ForumFan
hmm mischien bij de tread seksuele fantasieën uitleven ja of nee?
Zij probeert haar fantasie op haar eigen manier uit te leven en vraagt hier om wat antwoorden waar bij er maar één is die "to the point" reageert.
Inderdaad langzaam en klein beginnen, veel glijmiddel gebruiken en proberen je te ontspannen. Verpleegkundige tip : sluitspier van te voren met de klok mee masseren brengt verwijdering en ontspanning te weeg. Tja rectaal toucheren is geen pretje maar moet af en toe.
Zij probeert haar fantasie op haar eigen manier uit te leven en vraagt hier om wat antwoorden waar bij er maar één is die "to the point" reageert.
Inderdaad langzaam en klein beginnen, veel glijmiddel gebruiken en proberen je te ontspannen. Verpleegkundige tip : sluitspier van te voren met de klok mee masseren brengt verwijdering en ontspanning te weeg. Tja rectaal toucheren is geen pretje maar moet af en toe.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
....en als je het andersom doetdhiamara schreef:sluitspier van te voren met de klok mee masseren brengt verwijdering en ontspanning te weeg.
Ik zou zeggen.....laat je tot niks dwingen Dhiamaradhiamara schreef:Tja rectaal toucheren is geen pretje maar moet af en toe.
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Pre ops? Non ops? Transgenders? Jij?Saartje schreef: Maar zo'n echte..., vervelend dat er altijd een vent aan vast zit. :gruwel:
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
....maarja, die zijn er toch ook met penisSaartje schreef:Vooralsnog prefereer ik enen vrouw...
Dat klopt, Ik heb ze wel eens gezien, op youtube bijvoorbeeld, en als daar geestelijk een band mee zou zijn ben ik de laatste die :gruwel:d.Mara schreef:....maarja, die zijn er toch ook met penisSaartje schreef:Vooralsnog prefereer ik enen vrouw...
Maarre..., voor zover ik heb meegemaakt en gezien zijn het vrouwen, maar het blijven kerels.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Dat had je toen wel eens tegen Mila moeten zeggenSaartje schreef:Maarre..., voor zover ik heb meegemaakt en gezien zijn het vrouwen, maar het blijven kerels.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
De hoeveelheid vaseline op de lens vormt een leuke link met dit draadje. =)Saartje schreef: youtube
-
- ForumFan
Mara. ik heb een beroep waarbij ik regelmatig rectaal moet toucheren dus ik hoef niet gedwongen worden
links om draaiend of rechtsom? lijkt wel reclame voor .....
links om draaiend of rechtsom? lijkt wel reclame voor .....
With Love and Lightness.