Stel.....jou partner komt en vertelt je.....
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Stel.....jou partner komt en vertelt je.....
.....dat zij/hij van geslacht wil veranderen......hoe ga je ermee om....???
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Gericht aan de leden van deze forum kan het dus uiteenlopende betekenissen hebben.......voor sommigen zal het maar zo doen als of kunnen zijn.....toch.....Morb schreef:Zhaar part overnemen is ook van geslacht willen veranderen?
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Goed. Ik spring achter de intercity want dan kan ik mijn ex-partner uitzwaaien die daar in zit. Twee transen in een relatie is een beetje veel van het goede. Laat staan dat er ook nog eentje net begonnen is aan zhaar transitie.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
-
- Forumdiva
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik denk dat ik blij voor hem/haar zou zijn dat zij/hij/zhij het eindelijk aandurft om meer van zijn/haar/zhaar innerlijk te erkennen. Ik zou daar zeker in meegaan om met hem/haar/zhaar het beste uit zichzelf te krijgen. Ik denk dat ik zoiets wel interessant zou vinden...
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Ik zal me verheugen. Dan zijn we beide uiterst eerlijk tegen elkaar. En als je dat kan in een relatie. Dan kan je veel. (bespreken, huilen, uitpraten, afspreken.) De kinderen naar mijn vader of moeder nemen zit er niet in, tenzij ik voor de intercity ga met de kinderen.
Who, being loved, is poor? (Oscar Wilde)
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Mijn vriendin vond het echt nie boeiend hoe ik veranderde, nee ze kotste zich de ziel uit haar lichaam......geloof me, ik zal het ook nie aan kunnen als mun lief van geslacht gaat veranderen......Frederique_ schreef:Ik denk dat ik zoiets wel interessant zou vinden.....
.....jij hebt makkelijk praten, maar je bent ook nog nooit echt diep in un relatie geweest.....du-huuus......
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Ik spring achter de trein.........zou wel makkelijk zijn met betrekking om alles te vertellen..
Maar goed, denk dat ik zwaai en verder ga zelf..
Maar goed, denk dat ik zwaai en verder ga zelf..
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
-
- Eredivisie
Tja stel je voor .....als ik dan een man heb gevonden en die wil dan als vrouw gaan leven ....
Ik zou hem/haar dan wel op weg helpen .....ik ken al een beetje de weg hé.
Maar ik ga dan wel meteen op zoek naar een andere man.
Samenleven met een andere vrouw zie ik toch niet meteen zitten ....maar als gewone vriendin kan dat natuurlijk nog wel verder.
Ik ben echter wel op mijn hoede tegenwoordig ....ik begin al wat Mila-trekjes te krijgen ......fetish, trav en tran-lovers heb ik liever niet als partner.
Kwestie van niet als projectie object te dienen ....
Groetjes,
Mel
Ik zou hem/haar dan wel op weg helpen .....ik ken al een beetje de weg hé.
Maar ik ga dan wel meteen op zoek naar een andere man.
Samenleven met een andere vrouw zie ik toch niet meteen zitten ....maar als gewone vriendin kan dat natuurlijk nog wel verder.
Ik ben echter wel op mijn hoede tegenwoordig ....ik begin al wat Mila-trekjes te krijgen ......fetish, trav en tran-lovers heb ik liever niet als partner.
Groetjes,
Mel
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Dat heeft niks met Mila trekjes te maken. Veel meer met gezond verstand.lief dinnetje schreef: Ik ben echter wel op mijn hoede tegenwoordig ....ik begin al wat Mila-trekjes te krijgen ......fetish, trav en tran-lovers heb ik liever niet als partner.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.