Forum Transgender en Religie
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Ze vond volgens mij dat het ergens in de biologie lessen moest worden gepropt. In het onderwijs zit het al lang. Helemaal als je een beetje op het platteland woont. Al het voortgezet onderwijs bij mij in de buurt was christelijk.Irene schreef:We hebben ook nog een minister van onderwijs gehad die vond dat Intelligent Design onderdeel van het onderwijs moest worden.
Trouwens, wat is er zo intelligent aan ons ontwerp als het baren van kinderen helse pijn kost? Een beetje zoogdier poept haar kind zo uit, maar wij moeten uren liggen mekkeren omdat we een te groot hoofd hebben. Evolutie is een bitch zeg maar. Of god is een domkop, dat kan natuurlijk ook.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik proef un vleugje blasphemyMorbide schreef:Of god is een domkop, dat kan natuurlijk ook.
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Volgens de Bijbel......... Komt het moeilijke baren door de zondeval.
Maar daar zal vast iedereen wel over vallen Het is tenslotte vallen, en opstaan.
Onze kinderen kunnen ook niet meteen lopen na de geboorte. Een ander dier sprint je er meteen uit na de geboorte.
Het is gewoon anders, of is het anders gewoon?
Maar daar zal vast iedereen wel over vallen Het is tenslotte vallen, en opstaan.
Onze kinderen kunnen ook niet meteen lopen na de geboorte. Een ander dier sprint je er meteen uit na de geboorte.
Het is gewoon anders, of is het anders gewoon?
Who, being loved, is poor? (Oscar Wilde)
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Als je een klein wonder wilt zien kan ik je de documentaire van Discovery (of National Geographic vraagt Fiona zich af) over de ontwikkeling van baby's aanraden. Ik heb er met open mond naar zitten kijken.
Naast de erfzonde extra straf voor de vrouw? Dat klinkt zo typisch god dat ik je op je woord geloof.
Naast de erfzonde extra straf voor de vrouw? Dat klinkt zo typisch god dat ik je op je woord geloof.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Er staat een verslag op mijn blog.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Dat en een stukje professionele interesse. LGBT-emancipatie is een speerpunt van me, dan is het wel handig om te weten wat de "vijand" verkondigt.
Ik ben het met je eens dat het einde dan weer jammer is. Ik zou zelfs durven schrijven dat ik dat laatste gemist zou hebben als ik erbij was En dan zou ik het heel positief gevonden hebben.
En wat ik in de mededeling zie dat het in de huisgroepen besproken moet worden. Denk ik toch, wat ik al eerder schreef, veel mensen ermee zitten, en dat ze niet goed weten hoe ermee om te gaan.
Mooi verslag, het lijkt wel of ik aanwezig was. Het hele T verhaal is niet naar voren gekomen?
En wat ik in de mededeling zie dat het in de huisgroepen besproken moet worden. Denk ik toch, wat ik al eerder schreef, veel mensen ermee zitten, en dat ze niet goed weten hoe ermee om te gaan.
Mooi verslag, het lijkt wel of ik aanwezig was. Het hele T verhaal is niet naar voren gekomen?
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
De rest niet? o.O Vind je het normaal om mensen door het stof te laten kruipen vanwege zhaar identiteit? Om ze vanwege die identiteit weg te zetten als zondaar? Is het normaal om kinderen te leren bepaalde mensen als "het kwaad" te zien?lindaR schreef:Ik ben het met je eens dat het einde dan weer jammer is.
T gedoe is zijdelings ter sprake geweest, God heeft je man of vrouw gemaakt en daar moet je het maar mee doen.
Onder bespreken in huisgroepen moet je prediken verstaan. Stop het weg! Geef er niet aan toe! Doe wat Jezus wil! Wees wie je voor hem moet zijn! Nee, dat helpt.
Ik vind het meer podiumgeilheid. Door je identiteit een podium plaats binnen de kerk te krijgen, en er dan héél schuldig over doen. Dat heeft iets weg van zelfkastijding.
Ik vind het al heel wat dat ze laten zien dat het bestaat, of dit nu meteen als het kwaad wordt gezien, tja weet ik niet, ik was er dan toch niet echt bij.
Ik vind het al heel wat dat ze laten zien dat het bestaat, of dit nu meteen als het kwaad wordt gezien, tja weet ik niet, ik was er dan toch niet echt bij.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Wat staat er in de bijbel over homoseksualiteit en travestie? Juist, dat het een gruwel is in de ogen van God. Waar roept Bottenbley tot op? Om "ons" te laten leiden door het woord van God. 1+1=2 Maarreh, laat maar, ik verwacht niet dat je kunt rekenen. Je kunt immers ook niet begrijpend lezen. Je leest wat je wil lezen. *zucht*