Hoe onze partner naar ons kan kijken

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
transcommunity-girl2
ForumFan

Hoe onze partner naar ons kan kijken

Bericht door transcommunity-girl2 »

weg
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op wo jul 07, 2004 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hoi Kendra,
Ik had eigenlijk al willen reageren bij het vragenlijstje dat je laatst voorlegde, maar dat was eigenlijk meer voor de partners zelf bedoeld dus heb ik dat maar gelaten.
Partners en travestie! Na al die reacties van partners die er prima mee konden leven dat hun man een CD is volgt nu mijn verhaal.
Mijn vrouw weet zo ongeveer een goed driekwart jaar van mijn 'hobby'. Zoals het meestal gaat bij zo'n bekentenis was het voor haar even schrikken. Nu moet je weten dat ik me vrijwel altijd een meisje voel. Loop ik nu in mannekleren of vrouwenkleren, het gevoel vrouw te zijn is er vrijwel constant.
We hebben een hechte band, mijn vrouwtje en ik. Ze houdt van mij en zal me nooit verlaten maar als ik een geslachtsverandering zou overwegen weet ik toch echt niet of ze wel bij me zou blijven. Mijn CD of TS zijn (hoe je het maar bekijkt) is voor haar al een moeilijke last om te dragen. We hebben onze afspraken, maar ik merk aan haar dat ze het er nog steeds moeilijk mee heeft. Ze gunt me mijn 'hobby' enkel maar omdat ik dan gelukkig zou zijn. Mijn partner zal me dan ook nooit met mijn meisjesnaam aanspreken. Dergelijke dingen zetten onze relatie toch wel wat onder druk. De tijd heelt alle wonden, dat zal bij ons ook wel zo zijn, ik blijf dus maar hopen. En als ik eerlijk ben betert de situatie ook beetje bij beetje.
Daarom denk ik nog niet teveel aan de toekomst. Ik fladder maar van dag tot dag. Ik zal het ooit mijn twee zoontjes moeten vertellen, maar mijn partner wil dat nog niet. Maar ook dat zijn zorgen voor later. Door niet te ver te vooruitlopen op de situatie voel ik me nog het gelukkigste. Alleen zo kan ik echt van mijn vrouwelijke kant genieten. Ik pluk de dag!!!
Groetjes, Kathleen.
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
transcommunity-girl2
ForumFan

weg
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op wo jul 07, 2004 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hoi Kendra,
Bedankt voor de steun. Het betekent veel voor me om met andere lotgenotes te kunnen converseren. Ik kan me daar aan optrekken en het is bovendien nog gezellig ook. :wink:
Groetjes, Kathleen.
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

hi

quote <Mijn partner schrok duidelijk en zei dat als ik het echt wilde ze het zou accepteren als ik de "rest"maar liet zitten.(dus TG).

nie doen nie doen!! stoppe! geen hokkies, read my lips! : geen hokkies!!
:))

waar het vandaan komt, heb ik ook veel over nagedacht, en het is nu niet belangrijk meer voor me omdat uit te zoeken, ik ben wie ik ben, zoals ik ben, nie meer nie minder:)
off course, ik kan me ook kwaad maken om de man/vrouw rolpatronen gazomaar door, maar daarin probeer ik bij mezelf te blijven, heb immers genoeg aan mezelf, het gaat om mij, hoe reageren mensen op mijn verschijning, en veel belangrijker, hoe reageer ik op anderen, wat voel ik daarbij, hoe voel ik me daarbij etc,in welke hoedanigheid ook

heb door de tijd heen me heel wat afgevraagd en daarna vele vragen weggefilterd en kom steeds meer tot de kern, wie IK ben:)

shalalla
transcommunity-girl2
ForumFan

weg
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op wo jul 07, 2004 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

hi

wanneer iedereeen zich nu eens lekker met zichzelf bezig hield en wat minder met wat een ander doet, zou het een stukje mooier worden, magoed, das blijkbaar 'mens' eigen

en de enige gezamelijke overeenkomst die mensen hebben is dat ze mens zijn

enige wat ik kan en wil doen is bij mezelf blijven en mijn eigen pad leggen/vinden zo goed en zo kwaad zoals ik denk dat goed voor me is,als me dat lukt,en ik uiteindelijk bij mijn kern ben gekomen, doet de mening van en ander er geen ene moer meer toe (dat besef is er natuurlijk nu ook al, maar het lukt me nog niet naar tevredenheid om daar mee om te gaan, enfin, ik kom er wel)

shlomm
transcommunity-girl2
ForumFan

weg
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

ola

mijn commetaar was niet gericht op het forum, ik vind het juist erg prettig dat het er is en maak er ook veelvuldig gebruik van, ik doelde meer op die mensen die menen te pas en te onpas maar over een ander te kunnen oordelen en dat ook uitspreken, al dan niet met verbaal geweld

en natuurlijk neem je mee wat je mee wilt nemen van gedachten en mening van anderen,in je eigen gedachtengang, bij voorkeur het positieve:)

shallaa
transcommunity-girl2
ForumFan

weg
Plaats reactie