seksuele relatie
Moderator: Moderators
-
- Forumdiva
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Maarja.....ik ken alleen relaties, en dan laat het die zijn, die ik heb gehad en daar kan ik alleen zeggen, dat ze sterk op seks gebaseerd waren en als dit nie meer ging was het ook meteen einde relatie van welke kant dan ook
De vriendschap naar die meiden toe bleef wel meestals op hoog niveau....
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Nu wel en ik vind het dikke saaie bagger. =PMara schreef: ken jij bij toeval het bovengenoemde stuk van dit industrial-orcest.....????
Gaaf man....beter dan 10 orgasmen achter mekaar
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
M'n huidige relatie van alweer 17 jaar+ is gebaseerd op Liefde. Voor deze relatie wist ik niet echt wat dat inhield. M'n partner en ik vinden onszelf onvoorstelbare bofkontjes. Voorwaarde is wel dat je ook van jezelf houdt...
Groetjes en liefs,
Babette.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Mara schreef:Maarja.....ik ken alleen relaties, en dan laat het die zijn, die ik heb gehad en daar kan ik alleen zeggen, dat ze sterk op seks gebaseerd waren en als dit nie meer ging was het ook meteen einde relatie van welke kant dan ook
Bejaardenseks? Als je je relaties op seks baseert dan zie ik rimpelige tegen elkaar aan schuivende lichamen voor me in het bejaardenhuis. Brrr! Zonder dollen, een op seks gebaseerde relatie kan toch nooit een lang leven beschoren zijn? Het lijkt mij dat je het op een gegeven moment wel gezien hebt en stopt met elkaar de klippen op te neuqen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Heb je ooit de film Harold&Maud gezien MorbMorbide schreef:Bejaardenseks? Als je je relaties op seks baseert dan zie ik rimpelige tegen elkaar aan schuivende lichamen voor me in het bejaardenhuis. Brrr!
Alles is mogelijk hoor......seks is belangrijk en ik zeg ja nie, dat un relatie enkel op seks moet berusten.....maar zonder is het toch ook niks he
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Maarja, je vind zeker orgasmen ook maar niks heMorbide schreef:Nu wel en ik vind het dikke saaie bagger. =PMara schreef: ken jij bij toeval het bovengenoemde stuk van dit industrial-orcest.....????
Gaaf man....beter dan 10 orgasmen achter mekaar
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Smaak verschildMorbide schreef:Leuker dan je liedje.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Dit vind ik een muzikaal orgasme. Kippenvel! Iedere keer weer. En nog Duits ook.
Ik heb jullie maar 1 keer ontmoet, en vind jullie allebei toppertjes, en een prachtig stel! (en niet om te slijmen )Babette schreef:M'n huidige relatie van alweer 17 jaar+ is gebaseerd op Liefde. Voor deze relatie wist ik niet echt wat dat inhield. M'n partner en ik vinden onszelf onvoorstelbare bofkontjes. Voorwaarde is wel dat je ook van jezelf houdt...
Groetjes en liefs,
Babette.
liefs,
Betteke
Betteke