Neologismen
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Neologismen
Haatbaard Mohammed droeg bij Knevel en Van den Brink in een werkelijk hilarische discussie met Verdonk een neologisme aan; travestietisme. Vindt u het wat en wat denkt u dat het betekent?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
-
- Forumdiva
Volgens mij leest ie stiekem topgeheimen.nl , is het enige waar ik het niet-bestaande woord met google tegenkom.
Nee, ik vind het 3x niks in ieder geval, en wat het betekend ? Wat je er zelf van maakt.....Het kan net zo goed een woord voor een type wasmachine oid zijn in principe. Hij zal er waarschijnlijk heel het T* gebeuren mee bedoelen schat ik zo in.
Nee, ik vind het 3x niks in ieder geval, en wat het betekend ? Wat je er zelf van maakt.....Het kan net zo goed een woord voor een type wasmachine oid zijn in principe. Hij zal er waarschijnlijk heel het T* gebeuren mee bedoelen schat ik zo in.
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Ik heb het nu 3x gelezen en ben nu verschrikkelijk blond.............geen idee wat ze bedoelen.........
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Njah, hij fapt ook stiekem z'n secretaresses bij elkaar. En hij is toen hij klein was in een woordenboek gevallen geloof ik. (Kijk maar naar z'n maatje Obelix) Zo hee, wat kan die man oreren. Ik lach me suf om hem. En dan ineens blundert ie met z'n travestietisme. En dat struikelen over it's science stupid! Hij is mijn favoriete haatbaard. Met Rita heb ik ook niet veel maar ik vond het prachtig toen ze over de zeven erogene zones begon. Negen, het zijn er negen! *proest*
@Nannette, jij hebt alle blondjes in de war gemaakt met je gegoogle...
@Iedereen, neologismen is een rubriek uit Binnenland 1 en dan is het de bedoeling dat men definities bij nieuwe woorden bedenkt. Doe eens creatief zijn. ^^
@Nannette, jij hebt alle blondjes in de war gemaakt met je gegoogle...
@Iedereen, neologismen is een rubriek uit Binnenland 1 en dan is het de bedoeling dat men definities bij nieuwe woorden bedenkt. Doe eens creatief zijn. ^^
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
-
- Forumdiva
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Travestietisme zou bijvoorbeeld het exclusief vallen op travestieten kunnen betekenen, of misschien wel het neerzetten van iets als karikatuur. Zoals je voordoen als erudiet en welbespraakt Nederlander.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Betekenis: De leer die de aanhangers van travestieten volgen. Travestietisme zou dus kunnen wijzen op T-lover. Wie weet wordt het nog eens wat. Wachten op de eerste die zich voorstelt als travestietist
Ik vind het niks, maar dat wisten jullie al. Ik hou niet van al die verschillende vakjes. Travestie & Transeksualiteit heb ik altijd wel genoeg gevonden.
Irene
Ik vind het niks, maar dat wisten jullie al. Ik hou niet van al die verschillende vakjes. Travestie & Transeksualiteit heb ik altijd wel genoeg gevonden.
Irene
Kleine stapjes
-
- Forumdiva
Ik kan het toch niet laten om de link te plaatsen....
http://www.topgeheimen.nl/index.asp?p=2 ... hichpage=2
Mensen weten dus nog niet eens wat de oorspronkelijke betekenis van travestie is. Het omgekeerde van travestie, wat vinden jullie daar dan van ? Hoe moet je dat dan noemen ? Nouja, voor zover ik weet ben je dan ook gewoon travestiet, maar een wat minder bekende vorm er van, f2m ipv m2f.
Of sla ik nu echt de plank helemaal mis ?
http://www.topgeheimen.nl/index.asp?p=2 ... hichpage=2
Mensen weten dus nog niet eens wat de oorspronkelijke betekenis van travestie is. Het omgekeerde van travestie, wat vinden jullie daar dan van ? Hoe moet je dat dan noemen ? Nouja, voor zover ik weet ben je dan ook gewoon travestiet, maar een wat minder bekende vorm er van, f2m ipv m2f.
Of sla ik nu echt de plank helemaal mis ?
-
- Forumdiva
-
- Forumdiva