Nieuwe adverteerder!

Algemeen

Moderator: Moderators

Nou!

5
42%
Flop
7
58%

Totaal aantal stemmen: 12

Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Nieuwe adverteerder!

Bericht door Morbide »

Zie de voorpagina. Wat vind je er van?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb maar top gestemd, want flop is zo negatief. Ik zie er op het eerste gezicht niet veel kwaads in, al zal ik er zelf niet gauw gebruik van maken.

Irene
Kleine stapjes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Als ik het me goed herinner sloeg een adverteerder met hetzelfde plaatje nog niet zolang geleden heel andere taal uit dan ik ben vrouw. Het was wel even twijfelachtig want ook nu moet ze zichzelf eerst 3x verzekeren dat het zo is... En dan Me, Myself and I weken organiseren voor net geen 1000 euri. Beginnende transen komen in het algemeen heus wel aan hun me, myself and I toe. Twijfels praat je in een weekje (5 dagen à €200) niet weg. Misleidende reclame en dus flop.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik vind het een flop omdat het puur commercieel is, en er net gedaan wordt of het iets is wat uit idealisme gedaan wordt in de verdere uitleg. Iedereen moet zelf weten of diegene naar zoiets toegaat, maar ik geloof niet dat je er veel wijzer vandaan komt. Je moet toch vooral zelf stappen zetten en tot beslissingen komen. Handreikingen zijn aardig, maar dit is vast een dure handreiking, zijn er vast wel betere en goedkopere manieren te vinden om hulp te krijgen.
We kunnen ook met een paar ervaringsdeskundigen een cursus gaan volgen om anderen te kunnen helpen (oja, ook daar zijn cursussen voor), en het dan gewoon ergens in een lekker goedkope tijd in 1 of meerdere vakantiebungalows doen. Tegen kostprijs en reiskostenvergoeding en evt. kosten voor gederfd loon, lijkt mij vele malen goedkoper en kundiger (en gezelliger).
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Kast Ts zijn big business schijnbaar.

Er is zelfs de mogelijkheid om een bio vrouw te huren om met je te gaan winkelen zag ik ergens.
Voor het luttele bedrag van 100 euro per uur!!!!
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Uhuh, dat heb ik ooit een keer een slimme vorm van prostitutie genoemd en toen kreeg ik de wind van voren. :roll:
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

[offtopic]
Morbide schreef:Uhuh, dat heb ik ooit een keer een slimme vorm van prostitutie genoemd en toen kreeg ik de wind van voren. :roll:
Jep. Idd. Als je een therapeut per uur betaalt om naar je te luisteren... ipv een goede vriendin, ... als je een loodgieter betaalt om je wasmachine te repararen ... als je een visagiste betaalt om je op te maken of een nagelstyliste om je nagels te doen, of een tuinman om je tuin op te knappen ipv het zelf allemaal te doen, wat is er anders als je iemand die een modeopleiding heeft gevolgd en zich heeft in verdiept in wat past bij welke lichaamstypen, kleur, enz.?
[/offtopic]
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ah, maar dat was niet het geval. Het waren geen stylisten. Ze sloegen gewoon een slaatje uit de schroom van sommige travestieten om over straat te gaan.
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Morbide schreef:Ah, maar dat was niet het geval. Het waren geen stylisten. Ze sloegen gewoon een slaatje uit de schroom van sommige travestieten om over straat te gaan.
Ga je voor de wasmachine of neem je de gehaktbal? :D
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Is het een sojagehaktbal?
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik heb ook top gestemd. Ik heb zelf ervaring met een coach die me soortgelijke dingen leerde als deze training aanbiedt. Ik kan het iedereen aanraden: het zijn -juist- dit soort technieken die je heel goed kunnen helpen om je eigen keuzes te maken.

N.B: ik ga dan wel uit van het programma zoals dat eerder op die andere website staat (ging over de sociale vaardigheden die ze je er leren). Het programma zoals dit op hun nieuwe website staat ziet er veel vager en vrijblijvender uit - ik kan me Morbide's twijfels op basis van de tekst die er staat heel goed voorstellen.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Niet alleen de tekst (of het gebrek daar aan) maar ook een CV dat schittert door afwezigheid maakt me achterdochtig. Wat maakt hen tot transcoach en wie zijn ze. Waar staan ze zelf in hun proces? Die dingen. 1000 Euro is niet niks. Wat maakt dat het waard?
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Morbide schreef:Is het een sojagehaktbal?
Welja. :P
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik geloof er niks van en ga dus door voor de wasmachine.
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Pure oplichterij. Niet op ingaan.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Plaats reactie