.... een heel positief zelfbeeld!Joyy schreef:uiteraard is sexy slechts een klein onderdeel van...
Groetjes en liefs,
Babette.
Moderator: Moderators
Sorry, de vino rosso was schuld......maar ik vind die vraag (mss had ik ze iets anders moeten stellen) toch gerechtvaardigd.....Coco schreef:Mara, heb je niets beters te doen daar in Italië?
je hoeft je niet te verontschuldigen, hoor! Ik vind het een gerechtvaardigde en prima vraag! Waarom zou jij de vraag voor jezelf niet kunnen beantwoorden? Volgens mij ben jij hartstikke sexy, en vind je dat zelf ook, amongst other things...Mara schreef:Sorry, de vino rosso was schuld......maar ik vind die vraag (mss had ik ze iets anders moeten stellen) toch gerechtvaardigd.....
.....trouwens, ik kan de vraag voor mijzelf helemaal nie beantwoorden
Had ik nie gedronken, had ik wel ipv sexy aantrekkelijk geschreven.....Babette schreef:je hoeft je niet te verontschuldigen, hoor! Ik vind het een gerechtvaardigde en prima vraag! Waarom zou jij de vraag voor jezelf niet kunnen beantwoorden? Volgens mij ben jij hartstikke sexy, en vind je dat zelf ook, amongst other things...
niemand is perfect hoor, zelfs ik nie...Mara schreef:Had ik nie gedronken, had ik wel ipv sexy aantrekkelijk geschreven.....
.....ik vind het moeilijk voor mij te beantwoorden omdat me zoveel dingen aan mij storen....tenminste net zoveel dingen, als dingen die ik aan me wel weer in orde vind
Jawel....ook is het maar een deel van het hele plaatje, zoals Babette al zeiSaartje schreef:Uiterlijk heeft geen reet met sexy te maken!
Ik wil maar nie zo streng zijn....vul maar zelf in Irene, wat zegt al zo'n stomme pollIrene schreef:Ik ervaar sexy ook niet hetzelfde als aantrekkelijk, als er aantrekkelijk in de vraag had gestaan had ik waarschijnlijk geantwoord: ja, maar met beperkingen.
Prego senoraIrene schreef:Niets, maar het brengt wel een aardige discussie opgang, waarvoor dank
Maar Irene, daar zit hem juist......ik heb expliciet gevragen wat je van jezelf vindIrene schreef:De vraag of ik sexy ben laat ik liever aan iemand anders over.