De vorige advertentie was een subpagina van deze site:Morbide schreef:Niet alleen de tekst (of het gebrek daar aan) maar ook een CV dat schittert door afwezigheid maakt me achterdochtig.
http://www.la-fontaine.net/php/page.php
En verder heb ik hetzelfde gevoel als in die geloofsthread: het gevoel dat iets wel helemaal niets moet zijn en wat je dus rustig tot de grond kunt affakkelen enkel en alleen omdat jullie er persoonlijk geen of slechte ervaringen mee hebben. Waarbij je niet accepteert dat een ander er, vanuit zijn/haar/zhaar andere achtergrond, best wel veel aan kan hebben. Dat stoort me best wel, juist ook omdat de uitgangspunten van deze cursus best wel overeen lijken te komen met de manier waarop ik zelf met mijn coach aan de gang geweest ben. En mij hielp (en helpt) het. En als zoiets helpt is € 1000 voor een cursus van 5 dagen inclusief overnachtingen en alle maaltijden echt niet veel.
Goed, en dit gezegd hebbend stop ik in deze thread. Ik heb geen zin om continue tegen een stroom permanent negatievisme in te boksen.
Groetjes,
Frederique