Nieuwe adverteerder!

Algemeen

Moderator: Moderators

Nou!

5
42%
Flop
7
58%

Totaal aantal stemmen: 12

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Met de nuance van Frederique stel ik mijn mening bij!

Irene
Kleine stapjes
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Beste allemaal,

De eigenaar van Transcoaching wil graag reageren op jullie postings. Hiervoor schreef zij een reactie naar me die ik hierbij plaats. Ze zal heel snel zelf aktief hierover mee praten maar voor nu plaats ik de reactie
Ik heb jullie reacties op ons artikel voor de week Me, Myself and I’ in dit forum gelezen.

De uitingen zijn wisselend en dat is ook goed. Ik vond het daarom wel goed om als ‘aanbieder’ hierop te reageren.

Allereerst, Transcoaching is ontstaan vanuit het trainingsbureau La Fontaine. Wij trainen en of coachen al jaren mensen in het bedrijfsleven en particulier. Na een gerichte opleiding en een mooi pakket aan levenservaring konden wij ons op het gebied van Persoonlijke Ontwikkeling verder gaan ontwikkelen. Zelf en in ons werk. Het is zeker vanuit een idealisme ontstaan dat deze week vorm heeft gekregen. Er zijn genoeg mensen die tegen problemen aanlopen en hier niet de voor hen geschikte oplossing kunnen vinden.(waaronder ook deelnemen als jezelf in dit soort trainingen) Uit reacties van mensen uit heel het land blijkt dus ook hoeveel mensen hier tegenaan lopen en het waarderen dat wij deze mogelijkheid bieden. Het is niets anders als je genoeg bagage meegeven in die week om aan de slag te kunnen met jezelf, je omgeving. Handige, hanteerbare tools, de nodige feedback en hulp zorgen ervoor dat je in deze vijf dagen stappen kunt zetten. Je bent er aan deze week zeker nog niet….zoals een ieder ben ook jij je hele leven aan het ontwikkelen.

Iedereen maakt een eigen keuze om het pad, dat leven genoemd wordt, op te gaan. Of dat nu alleen is, met een psycholoog, een goede vriendin of met ons.

Over de prijs van de week wijd ik niet te veel uit. Ik vind dat wij absoluut niet duur zijn voor wat we bieden, maar besef dat wat voor de één duur is, voor de ander een redelijke prijs is(we krijgen dit ook terug van de reacties op deze week).

Kritisch ergens tegenover staan is goed, als je je maar bewust blijft dat je open staat om goed te oordelen zonder vooroordeel.

Anneke
Tot zover even de berichtgeving vanuit Transcoaching.

Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

De prijs is als je gewoon naar het aanbod kijkt en alles inbegrepen echt niet duur, ik hoop alleen dat er ook aandacht is voor genderdysforie in alle facetten, op de website staat transgenders zag ik net. Ik weet het, een definitie is zo ruim als je hem neemt.
Het initiatief is goed en ik hoop dat het succesvol wordt, ook al heb ik kritische kanttekeningen. Waarom toch op een succes hopen ? Omdat dit soort "ontdekkingsreizen" naar jezelf meestal alleen of samen met 1 ander persoon plaats vinden. Ik heb zelf ooit ervaren hoe het is om met 3 mensen samen een beperkt iets te doen op dit gebied, en elkaar kunnen helpen en steunen is een goed iets.

Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringsverhalen als de 1e cursus geweest is. Al is het maar 1 of 2 zou al leuk zijn, ook om het evt aan anderen te kunnen aanbevelen.
Misschien dat dit initiatief er voor gaat zorgen dat er meer aandacht komt voor hulp aan mensen met genderdysforie, in en op alle gebieden waarbij mensen hulp willen hebben, want er zijn nog wel meer gebieden waarbij hulp soms prettig is.
Plaats reactie