Er waren eens 2 meiden die naar Istanbul gingen
Moderator: Moderators
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Hoi meiden.............enorm leuk dit zo allemaal te lezen................en fijn dat alles zo goed is gegaan. Toppie hoor
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
Mocht je het leuk vinden om het volledige verhaal van de reis te lezen.
http://yildiz2505.googlepages.com/istanbul
Groetjes,
Yildiz
http://yildiz2505.googlepages.com/istanbul
Groetjes,
Yildiz
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
heerlijk dat jullie 2 zo vrij in je vaderland hebben kunnen reizen, en wel moedig ja, gelijk heb je dat je je NL-paspoort hebt gebruikt; ben zelf aantal jaren terug ook als man in Istanboel en West Turkije geweest en zou er ook nog graag een keer naar teruggaan, Istanboel is echt een geweldige stad, zit dus ook (nog) met een M in mijn paspoort, en dat zal wel in 2010 veranderen, dus kan ook nog wachten, minder spanning dan toch.
ben oersaai, dus nix te vertellen
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi,
Leuk verhaal! Ook ik hoop dat het met de ING alsnog in orde komt. Sneu geld...
Groetjes,
Frederique
Leuk verhaal! Ook ik hoop dat het met de ING alsnog in orde komt. Sneu geld...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Hoi Chan, krijgen wij waarschijnlijk in het zelfde jaar een V in ons paspoort. Heb deze reis met een M in mijn paspoort gereist, gelukkig geen problemen.Chan schreef:heerlijk dat jullie 2 zo vrij in je vaderland hebben kunnen reizen, en wel moedig ja, gelijk heb je dat je je NL-paspoort hebt gebruikt; ben zelf aantal jaren terug ook als man in Istanboel en West Turkije geweest en zou er ook nog graag een keer naar teruggaan, Istanboel is echt een geweldige stad, zit dus ook (nog) met een M in mijn paspoort, en dat zal wel in 2010 veranderen, dus kan ook nog wachten, minder spanning dan toch.
Hoi Frederique, Wij hebben van de ING bank doorgekregen dat we een brief naar de klantenservice moeten sturen met aantal gegevens en een handtekening.
Dat is gebeurd en we wachten af..