Val je op jezelf

Algemeen

Moderator: Moderators

Vind je je zelf seksueel aantrekkelijk

Ja, ik ben mijn ideale vrouw
2
6%
Ja, ik vind mezelf super sexy
7
22%
Nee, ik ben gewoon mezelf
11
34%
Nee, ik kan me daar niks bij voorstellen
3
9%
Ik heb geen hekel aan mezelf, maar verliefd worden op mezelf vind ik vreemd
7
22%
anders, zie toelichting
2
6%

Totaal aantal stemmen: 32

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Val je op jezelf

Bericht door Irene »

Ingegeven door een interessante posting van Kim Dietrich in een ander subforum nog maar eens een poll, omdat er nog altijd veel mensen blijken te zijn die trawhatsoever met een vorm van seksualiteit verwarren.
ben benieuwd wat er uit de poll volgt.

Irene
Kleine stapjes
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Ik heb 'Nee, ik ben gewoon mezelf' gestemd, maar dat dekt toch niet helemaal de lading.

Ik geloof niet zo in een apart m/v gezicht, waarbij de één 'valt' op de ander. Maar er zit zeker een soort euforie bij, die m.i. niet ècht seksueel is. Als je een stapje dichterbij bent bij degene die je wilt zijn, moet dat wel invloed hebben op je stemming.
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Volgens mij is iedere T haar ideale vrouw, qua kleding.
Maar, verliefd worden op je spiegelbeeld gaat wat ver en sex met jezelf gaat niet. ;)
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Saartje schreef:Volgens mij is iedere T haar ideale vrouw, qua kleding.
Maar, verliefd worden op je spiegelbeeld gaat wat ver en sex met jezelf gaat niet. ;)
Als je een wat beperkte definitie van sex hebt, niet :wink:
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Chloe'tje schreef:
Saartje schreef:Volgens mij is iedere T haar ideale vrouw, qua kleding.
Als je een wat beperkte definitie van sex hebt, niet :wink:
Blijkbaar.
Leg uit, wat mis ik? :P
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Seks: wat is dat?

Wat onder seks wordt verstaan verschilt per mens. De een denkt bij seks aan vrijen en met elkaar naar bed gaan. De ander vindt dat het met liefde, romantiek en kinderen krijgen te maken heeft. Het begrip seks is heel breed op te vatten. In deze rubriek zullen we het vooral over de technische aspecten van seks hebben. Veel jongeren hebben hier vragen over. Logisch, want (tong)zoenen, masturberen en ****** moet je leren. Dus als ouder of verzorger zult u dit een keer moeten uitleggen.
Zoiets dus...

bron: http://www.zoenenenzovoort.nl/seks.html (voor als je benieuwd bent naar andere onderwerpen :wink:
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Chloe'tje schreef:
Seks: wat is dat?

Wat onder seks wordt verstaan verschilt per mens. De een denkt bij seks aan vrijen en met elkaar naar bed gaan. De ander vindt dat het met liefde, romantiek en kinderen krijgen te maken heeft. Het begrip seks is heel breed op te vatten. In deze rubriek zullen we het vooral over de technische aspecten van seks hebben. Veel jongeren hebben hier vragen over. Logisch, want (tong)zoenen, masturberen en ****** moet je leren. Dus als ouder of verzorger zult u dit een keer moeten uitleggen.
Zoiets dus...

bron: http://www.zoenenenzovoort.nl/seks.html (voor als je benieuwd bent naar andere onderwerpen :wink:
Oh, nu snap ik het hoor.
Nou, veel plezier met jezelf (tong)zoenen en ****** dan maar hè. :P
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

:lol:
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

De titel van het draadje is m.i. wat anders dan de vraagstelling.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Morbide schreef:
De titel van het draadje is m.i. wat anders dan de vraagstelling.

Irene
Kleine stapjes
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik denk dat ik heel gewoon ben.....dus ik heb geen hekel aan mezelf, maar ben ook nie echt alleen maar gefixeerd op mezelf en voor de stoute dingen heb ik het liefst nog een tweede persoon erbij.....

....seks is leuk, maar alleen met mezelf nie zo helemaal hoor, dus....
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

ik vind dat er ook nog wel daglicht zit tussen het jezelf seksueel aantrekkelijk vinden en het "op jezelf vallen" of "op jezelf verliefd worden"(?!?). Ook zit er, mijns inziens, daglicht tussen verliefd worden op, en seksueel aangetrokken worden tot, toch?

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Babette schreef:
ik vind dat er ook nog wel daglicht zit tussen het jezelf seksueel aantrekkelijk vinden en het "op jezelf vallen" of "op jezelf verliefd worden"(?!?). Ook zit er, mijns inziens, daglicht tussen verliefd worden op, en seksueel aangetrokken worden tot, toch?
Dat vind ik ook.

Irene
Kleine stapjes
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

hoe verhoudt zich dat dan tot je polletje?
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik schreef in mijn inleiding:
Ingegeven door een interessante posting van Kim Dietrich in een ander subforum nog maar eens een poll, omdat er nog altijd veel mensen blijken te zijn die trawhatsoever met een vorm van seksualiteit verwarren.
Omdat iedereen toch steeds weer met een iets andere invalshoek naar dingen kijkt heb ik gebruik gemaakt van twee verschillende termen. De bedoeling was niet om verwarring te stichten, daar ben ik de laatste tijd blijkbaar goed in, maar om het iets breder te trekken, zodat iedereen daan haar eigen invulling aan kon geven.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie