Val je op jezelf
Moderator: Moderators
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Val je op jezelf
Ingegeven door een interessante posting van Kim Dietrich in een ander subforum nog maar eens een poll, omdat er nog altijd veel mensen blijken te zijn die trawhatsoever met een vorm van seksualiteit verwarren.
ben benieuwd wat er uit de poll volgt.
Irene
ben benieuwd wat er uit de poll volgt.
Irene
Kleine stapjes
Ik heb 'Nee, ik ben gewoon mezelf' gestemd, maar dat dekt toch niet helemaal de lading.
Ik geloof niet zo in een apart m/v gezicht, waarbij de één 'valt' op de ander. Maar er zit zeker een soort euforie bij, die m.i. niet ècht seksueel is. Als je een stapje dichterbij bent bij degene die je wilt zijn, moet dat wel invloed hebben op je stemming.
Ik geloof niet zo in een apart m/v gezicht, waarbij de één 'valt' op de ander. Maar er zit zeker een soort euforie bij, die m.i. niet ècht seksueel is. Als je een stapje dichterbij bent bij degene die je wilt zijn, moet dat wel invloed hebben op je stemming.
Zoiets dus...Seks: wat is dat?
Wat onder seks wordt verstaan verschilt per mens. De een denkt bij seks aan vrijen en met elkaar naar bed gaan. De ander vindt dat het met liefde, romantiek en kinderen krijgen te maken heeft. Het begrip seks is heel breed op te vatten. In deze rubriek zullen we het vooral over de technische aspecten van seks hebben. Veel jongeren hebben hier vragen over. Logisch, want (tong)zoenen, masturberen en ****** moet je leren. Dus als ouder of verzorger zult u dit een keer moeten uitleggen.
bron: http://www.zoenenenzovoort.nl/seks.html (voor als je benieuwd bent naar andere onderwerpen
Oh, nu snap ik het hoor.Chloe'tje schreef:Zoiets dus...Seks: wat is dat?
Wat onder seks wordt verstaan verschilt per mens. De een denkt bij seks aan vrijen en met elkaar naar bed gaan. De ander vindt dat het met liefde, romantiek en kinderen krijgen te maken heeft. Het begrip seks is heel breed op te vatten. In deze rubriek zullen we het vooral over de technische aspecten van seks hebben. Veel jongeren hebben hier vragen over. Logisch, want (tong)zoenen, masturberen en ****** moet je leren. Dus als ouder of verzorger zult u dit een keer moeten uitleggen.
bron: http://www.zoenenenzovoort.nl/seks.html (voor als je benieuwd bent naar andere onderwerpen
Nou, veel plezier met jezelf (tong)zoenen en ****** dan maar hè.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik denk dat ik heel gewoon ben.....dus ik heb geen hekel aan mezelf, maar ben ook nie echt alleen maar gefixeerd op mezelf en voor de stoute dingen heb ik het liefst nog een tweede persoon erbij.....
....seks is leuk, maar alleen met mezelf nie zo helemaal hoor, dus....
....seks is leuk, maar alleen met mezelf nie zo helemaal hoor, dus....
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
ik vind dat er ook nog wel daglicht zit tussen het jezelf seksueel aantrekkelijk vinden en het "op jezelf vallen" of "op jezelf verliefd worden"(?!?). Ook zit er, mijns inziens, daglicht tussen verliefd worden op, en seksueel aangetrokken worden tot, toch?
Groetjes en liefs,
Babette.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Babette schreef:
Irene
Dat vind ik ook.ik vind dat er ook nog wel daglicht zit tussen het jezelf seksueel aantrekkelijk vinden en het "op jezelf vallen" of "op jezelf verliefd worden"(?!?). Ook zit er, mijns inziens, daglicht tussen verliefd worden op, en seksueel aangetrokken worden tot, toch?
Irene
Kleine stapjes
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik schreef in mijn inleiding:
Irene
Omdat iedereen toch steeds weer met een iets andere invalshoek naar dingen kijkt heb ik gebruik gemaakt van twee verschillende termen. De bedoeling was niet om verwarring te stichten, daar ben ik de laatste tijd blijkbaar goed in, maar om het iets breder te trekken, zodat iedereen daan haar eigen invulling aan kon geven.Ingegeven door een interessante posting van Kim Dietrich in een ander subforum nog maar eens een poll, omdat er nog altijd veel mensen blijken te zijn die trawhatsoever met een vorm van seksualiteit verwarren.
Irene
Kleine stapjes