Deeltijd T

Algemeen

Moderator: Moderators

Hoeveel tijd geef je gemiddeld uiting aan je T-gevoelens?

100%
8
22%
95%
2
5%
50%
11
30%
25%
3
8%
<10%
8
22%
bijna 0
5
14%

Totaal aantal stemmen: 37

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Deeltijd T

Bericht door Irene »

In een poging weer wat leven in het forum te blazen, maar weer eens een Poll plaatsen.

Hoeveel tijd per week geef je uiting aan je T-gevoelens.

Irene
Kleine stapjes
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Lastig.... echt met alles op en eraan of gewoon eraan denken ? :roll:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Gewoon er aan denken is voor mij 100%. Alles erop en eraan (inclusief pruik en uitgebreide make-up) zo goed als nul. De poll bedoeling is echter iets daar tussen in. Over duidelijk maar het hoeft niet perfect te zijn. zal zelf ook maar stemmen op <10%.

Irene
Kleine stapjes
lindaR
ForumFan

Bericht door lindaR »

Ik zit nu in een onwijs drukke tijd, en dan lijkt het soms helemaal dat je pas op het 25ste uur van de dag er tijd voor vrij kan maken.
Who, being loved, is poor? (Oscar Wilde)
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Hoi Irene,

ja je hebt de poll gemaakt en dan moet je keuzes maken. Ik zelf heb op 50 % gestemd en dat ligt dichter bij de waarheid dan 95 % Ik denk dat ik gemiddeld 70 % als vrouw door het leven ga. En dat wordt iedere jaar toch weer meer. :lol: :lol:

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb heel bewust niet voor de mathematische aanpak gekozen. 95% representeerd dan ga af en toe nog terug, en 50% bijvoorbeeld ik werk nog in het geboortegeslacht maar verder eigenlijk nooit.

Irene
Kleine stapjes
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

heb maar even niet gestemd :( Wordt wat in de war gebracht door Irene's redenatie. Als ik nu naar mijzelf kijk? denk er veel aan, draag meer en meer in mijn privé leven en in de beslotenheid van mijn tuin. Kleed mij als man als ik naar het werk moet of anderen bezoek of kans is dat ik zonder jas ergens ga zitten. Als ik met de hond loop of snel even boodschappen moet doen dan haal ik even de protheses eruit of verwijder even duidelijk zichtbare dames attributen (pruik, oorbellen, sieraden) en trek er even mijn heren jas eroverheen. Ben een spijkerbroeken drager en dat lijkt wel goed genoeg op herenjeans :) met daarover de lange jas. Zogauw ik terug ben veranderd het weer. Make-up e.d gebruik ik niet of maar een enkele keer.

gisteren nog onderweg op de scooter nog gauw even de eye-shadow weg wrijven toen ik naar iemand zou gaan. Was ik vergeten.

:lol: :oops:
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Dhiamara schreef:
heb maar even niet gestemd Wordt wat in de war gebracht door Irene's redenatie.
Het was niet mijn bedoeling om verwarring te stichten hoor, maar ben wel benieuwd waar ik voor de verwarring gezorgd heb, zodat ik daar voortaan rekening mee kan houden.

Irene
Kleine stapjes
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

bijna 0% (behalve de dameslaarzen)
liefs, Josette
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Op dit forum is een behoorlijke verscheidenheid van T*s. Eigenlijk is het gekkenwerk om daarvoor een mediaan te vinden. Misschien dat je wat in de buurt komt als je voor elke categorie een poll zou maken, maar dan nog.

Uiteindelijk hebben wij het weer over het bekende hokjesdenken. Ik zie geen enkele overeenkomst tussen een drag queen en mijzelf, maar vallen wel allebei onder de T* vlag. Een pre/post-op is niet te vergelijken met iemand die af en toe een panty aantrekt. Dus, niet zo'n zinvolle poll Irene :wink: . Volgende poging :D
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Chloe schreef:
Dus, niet zo'n zinvolle poll Irene . Volgende poging
Het doel van de poll was om weer wat leven in het forum te blazen en dat lijkt te lukken, dus zeer zinvol ;-)
Dat het een onzinnige poll is ben ik me van bewust en de uitslag bevestigd voorlopig de varieteit. Misschien een keer prettig voor de hokjesliefhebbers zonder dat de hokjeshaters zich er aan storen :-)

Irene
Kleine stapjes
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Irene schreef: Het doel van de poll was om weer wat leven in het forum te blazen en dat lijkt te lukken, dus zeer zinvol ;-)
Snap het en stoor mij er niet aan... :P Het forum kan wel weer wat leven gebruiken idd.
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Ik heb maar 95% gedaan, mijn uiterlijk is standaard al 80%. :D
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

0% Niet bijna nul, maar bij gebrek aan beter dat maar gestemd.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Misschien vreemd,

Maar ik heb geen T-gevoelens meer ......
In feite ben ik er zelfs helemaal niet meer bezig.

Al zou ik binnenkort toch nog eens een keer naar een T-party willen gaan om te zien wat er zoal leeft in het wereldje.
Het was een fijne tijd ....maar de relevantie is wel wat weg voor mij op dit ogenblik.
Ze zullen me wel binnenlaten met Puma diamonds aan mijn voeten en puma petje op mijn hoofd veronderstel ik.
Of misschien haal ik toch nog één keer mijn naaldhakken en kleedjes uit de kast.....al ben ik toch bijna 38 en ja het gaat je dan toch wat minder af om je op die manier te kleden.

Onlangs vroeg na de koers een (oude) man aan mij....en mevrouwtje heeft je dochter vandaag goed gereden. :(
Fijn ik ben nu passable, maar een compliment was het nu ook niet meteen vond ik zo.
OK het is wel realiteit ik ben bijna 38 en er rijden inderdaad een pak meisjes in het peleton die mijn dochter zouden kunnen zijn.
Emotioneel echter voel ik me zelf rond de 20, maar fysiek voel ik wel dat het niet meer echt zo is. De recuperatie is duidelijk veel minder geworden.

Groetjes,

Mel
Plaats reactie