Val je op jezelf

Algemeen

Moderator: Moderators

Vind je je zelf seksueel aantrekkelijk

Ja, ik ben mijn ideale vrouw
2
6%
Ja, ik vind mezelf super sexy
7
22%
Nee, ik ben gewoon mezelf
11
34%
Nee, ik kan me daar niks bij voorstellen
3
9%
Ik heb geen hekel aan mezelf, maar verliefd worden op mezelf vind ik vreemd
7
22%
anders, zie toelichting
2
6%

Totaal aantal stemmen: 32

Babette
Forumdiva

Re: Val je op jezelf

Bericht door Babette »

Irene schreef:Ingegeven door een interessante posting van Kim Dietrich in een ander subforum nog maar eens een poll, omdat er nog altijd veel mensen blijken te zijn die trawhatsoever met een vorm van seksualiteit verwarren.
dat is wat mij betreft niet zo verwarrend, maar seksualiteit en het jezelf sexy vinden is wat mij betreft een menselijke kwaliteit(?), en onderdeel van je mens-zijn. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat veel mensen moeilijk doen over seksualiteit in al haar facetten... Maar dat is wellicht een andere discussie.

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Nou ik val al niet echt op vrouwen en al helemaal niet op van die knokige, lange geraamtes zoals ik zelf. :roll:
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Jamie schreef:Nou ik val al niet echt op vrouwen en al helemaal niet op van die knokige, lange geraamtes zoals ik zelf. :roll:
beetje lief voor jezelf zijn, hè! Ik ga er maar vanuit dat het bij het "geraamte" niet ophoudt.... :wink:

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Anitamichelle
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Ik heb gestemd op ik ben gewoon mezelf.
Ik bekijk mezelf kritisch in de spiegel........wil er goed uitzien...........maar verliefd........of sexueel aantrekkelijk voor mezelf...........neh.....
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Claudia K
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Hm, nog best lastig deze poll. Uiteindelijk gestemd dat ik geen hekel aan mezelf heb, maar verliefd worden op mezelf vreemd vind. Ben zeker mijn ideale vrouw niet, hoewel ik zo'n beetje de enige vrouw ben waar ik nog nooit ruzie mee heb gemaakt. Voor sexy kom ik niet in aanmerking, daar zitten er veel te veel tekortkomingen voor aan. En mezelf zijn? Ja, voor een flink gedeelte, maar ik heb toch vooral de indruk dat ik nog steeds bezig ben mezelf te worden, en er nog niet ben.
Dat ik na mijn laatste relatie bewust heb gekozen om het voorlopig zonder nieuwe partner te doen, teneinde mezelf te kunnen vinden en ontwikkelen heeft in ieder geval niets met verliefd op mezelf zijn te maken, hoewel sommigen in mijn kennissenkring daar anders over denken. Maar gelukkig kan ik wel heel goed met mezelf door 1 deur :D
Claudia Zomer
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
lindaR
ForumFan

Bericht door lindaR »

Nee ik val niet op mezelf, soms val ik over mezelf. Maar ik heb geen hekel aan mezelf.
Who, being loved, is poor? (Oscar Wilde)
Plaats reactie